Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم چندروز دیگه 8 ماهه میشه من میتونم ورزش رو شروع کنم ممکنه ورزش سنگین تاثیری روی شیرم داشته باشه؟
- سلام پسرم دوماهشه و دوروز هستش ک دستشویی نکرده چیکار کنم
- گرفتگی بینی نوزاد ۵ ماهه
- اسهال نوزاد
سلام نوزادم ۳ ماه کامله . الان دو روزه اسهال شدید گرفته . بردم دکتر . سرم تراپی کرد . اوار اس رو دارم استفاده میکنم. یه ابمیوه اون لایت سیب هم داده . و شربت ازیترو مایسین . از وقتی ازیترومایسین دادم اب از مقعدش خارج میشه . چکار کنم
- بلع هسته زرد الو
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ماهه ام احتمال میدم که هسته یک زرد آلو رو قورت داده باشه،ایا توان دفع اونو با توجه به باریکی روده داره ،از این نگرانم که راه دفعشو ببنده،ممنون میشم راهنمای بفرمایید
- درد چشم کودک با ریختن قطره باکتری ماید
سلام وقتتون بخیر، برای عفونت چشم پسرم با تجویز پزشک، نه روز هست که قطره باکتری ماید براش استفاده میکنم، تا یکی دو روز پیش کاملاً چشمش خوب شده بود ولی یکی دو روزه حس میکنم رگهای کوچیک خونی مجدد روی سطح چشمش برگشتن، و اینکه از ابتدا هربار این قطره و یا پماد جنتامایسین براش میزنم احساس درد و خارش شدید داره، آیا مصرف پماد و قطره کافی هست؟ میتونم دیگه نزنم به چشمش؟
- بی خوابی نوزاد
سلام وقتتون بخیر من نوزاد سه ماه دارم ک اصلا در روز نمیخوابه اگر هم بخوابه خوابش خیلی سبک ب تازکی از سیر خوردن هم امتناع میکنه دلیلش میخواستم بدونم چیه .اگر قد و وزنش نرمال باشه مشکلی نداره ؟ممنون میشم جوابگو باشید
- ابریزش از دهان
باسلام.دخترم دوسال و۸ماهشه موقع تولددورسرش ۳۱بود.الان۴۳هست. آب دهنش رونمیتونه کنترل کنه وموقع تمرکززبونشوبیرون میاره..آزمایش ازش گرفتم کمبود ویتامین D وکمخونی داره.بقیه ازمایشهاخوب بودن.چکارمیتونم بکنم ایاراه درمانی داره؟
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- یبوست
سلام پسرمن 3ماهشه هرچندروزیک بارمدفوع میکنه گازمعده ش بوی بدی داره هی ماساژش میدم دارو میدم فایده نداره
- سرفه
سلام آقای دکترپسرم سه ماهشه خیلی سرفه میکنه سینه شم خس خس میکنه
- انگشت
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه دارم که فقط هنگام خواب انگشتای دستش و پاش و گاهی دستش تکان میخورد زیاد انگشتا تکان میخورد نگرانم که تشنج باشد تورو خدا جواب بدین
- دل درد کودکان
گریه شدید وزور زدن پیچ دادن خود
- سرفه
سلام دخترم ۳ماهشه سرماخوردگی ویروسی گرفته سینش خس خس داره و سرفه های خشک میکنه چه دارویی بهش بدم خوبه
- شیرخشک
سلام من بخاطر رفلاکس پسرم ۳ماهس میتونم شیرخشک بیونیل ای ار بدم و شیرخشکی ک الان میدم نان اچ ا هس درضم من زیاد شیر خسک عوض کردم الان رفلاکس پسرمو اذیت میکنه میتونم بیومیل ای ار با نان اچ ا رو باهم بدم مثلا ۱۰پیمانه ای ار ۱۰پیمانه نان اچ ا مشکلی نداره .. ممنون
- یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام دختر من ۴۰ روزه هست برای دل درد و کولیک بردم دکتر بهش شربت اهورا نی نی و پدی لاکت و قطره ایزی کول داد بعد مصرف این داروها یبوست شده و هر دو روز با ماساژ و به سختی شکمش کار میکنه. شیر مادر میخوره و گاهی اوقات شیر خشک اچ آ بهش میدم. دارویی برای یبوست میشه معرفی کنید؟ خیلی اذیت میشه. ممنون
- قطره آدزیر
سلام جناب دکتر قطره آدزیر قطره ی خوبیه؟؟آد و زینک و آهن باهم تداخل ایجاد نمیکنن؟؟
- تشکر
سلام آقای دکتر عزیز خسته نباشید. صرفا خواستم از شما تشکر کنم. شاد و عاشق باشید.
- شلغم
سلام آقای دکتر به کودک هشت ماهه میشه شلغم داد
- استفراغ
سلام پسرم امروز پنچ ماهش کامل شد چند مدت استفراغ داره هرچی میخوره بعضی موقع کم بعضی موقع زیاد بالا میاره بردم دکتر شربت دومیتدون .آمپرازول دادن میگن برای رفلاکس آمپرازول دکتر گفته روزی یه ساشه ولی شربت نگفته چجوری باید بدم ..چقدر ..درضمن آب دهنشم خیلی میره جوری که روزی 7.8بار لباسشو عوض میکنم

