Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم ده ماهشه. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیرهش آپتامیل پپتی۲ میخوره. خیلی تو بازار نایاب شده. اگه پیدا نکردم میتونم آپتامیل پپتی جونیور بدم بهش؟ یا آپتامیل پپتی۱؟ آخه اونا روش نوشته زیر شیش ماه
- دونه قرمزی روی پا
باسلام پسرمن یک سال ونه ماداره که روی پاهاش دونه های قرمزدرامده خواستم بدونم که چیکار کنم که خوب بشه ازچه پماد یادارویی استفاده کنم ممنون از شما زنده باشی
- مدفوع کودک
ایامدفوع کودک۷تا۸روزطبیعیاستیانه؟؟
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟
- ازمایش ۰۰
سلام آقای دکتر دیابت با آزمایش ادرار نشون میده یا فقط باید آزمایش خون بگیریم
- نوزاد کم وزن
نوزادم بعد از امتحان کردن تمام شیرخشک های موجود در بازار هیچ کدوم رو نخورد و مجبورشدیم شیر گاو پاستوریزه رو بیست دقیقه بجوشونیم و یک چهارم اب قاطی کنیم..اونو بهتر میخوره ولی از ماه دوم تا حالا که پنج ماهس فقط نیم کیلو وزن گرفته..همه آزمایش هاش هم سالمه و رفلاکس هم نداره..با وزن ۳۲۰۰ به دنیا اومده..به نظرتون علت وزن نگرفتنش چیه؟آلرژی هم نداره.قطره ویتامین هم میخوره قد تولد ۴۸ و حالا ۶۰ شده قدش خوبه ولی وزن نمیگیره امروز واکسن ۴ ماهگی زدیم.ممنون
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه
- تب
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم یک سالشه از دیروز صبح تب ۳۸.۳ تا ۳۸.۷ داره آستامینوفن هر ۶ ساعت ۵ سی سی میدم تقریبا ۹ کیلو هستش سرفه نداره اسهال نداره به نظرتون شربت رو ادامه بدم؟شما کی مطب تشریف میارید؟
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- نوزادان
سلام آقا دکتر خسته نباشید ...من تازه زایمان کردم بچم ۱۰ روزه هس و من دردهای زیادی دارم واسه همین از مسکن ایبوپرفن کدیین استفاده میکنم برای بچم ضرر داره
- یبوست
پسزم بیست ماهشه یبوست گرفته تحت نظر پزشک اطفال همه نوع شربت یبوست استفادکردم الان شربت انجیر میخوره خوبه امااگه نخوره دوباره شروع میشه لطفا راهنماییم کنید
- دل درد۶ساله
سلام وقت بخیر دختر۶سالم چند روز تب داشت بردمش دکتر گفت ریه ش یکم درگیر شده.. کلاویسیلین ای اس۶۴۳براش نوشتن هر دوازده ساعتی.میخورتش دل درد میگیره ومیاره بالا.واصلا غذا نمیخوره .ممنون میشم راهنمایم کنی
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- مشکل فرزندم
با سلام علت خط های سبزه تیره مثل شوید در مدفوع کودک نشانه چیست کودکم ۷ ماه کامل هست
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزادم ۴۰ روزه هست و دیر به دیر مدفوع میکنه دو سه روز یکبار مدفوع میکنه میشه راهنمایی کنین ممنون؟
- سرفه های مکررکودک 18ماهه ودرمان
سرفه های خشک ومکرر
- آلت تناسلی پسرم
سلام آقای دکتر من تقریبا دو ماهه پسرم از پوشک گرفتم تا چند روز پیش خوب بود موقعی دستشویی داشت بهم میگفت ولی چند روزیه بهم میگه ولی وقتی میبرم دستشویی ادرار نمیکنه بعد از چند بار که میگه ادرار میکنه نمیدونم از سر شیطونی هست یا مشکلی داره در ضمن از موقعی پوشک گرفتم دائم شلوارشو در میاره و با آلتش بازی میکنه هر کارم میکنم فایده نداره الان حتی چند شبه تو خواب هم بیدار میشه من فکر میکنم دستشویی داره ولی بعضی مواقع میکنه بعضی مواقع نه
- عرق کردن سر
سلام وقت بخیر.پسر۸.۵ماهه من در هنگام خواب سرش خیلی عرق میکنه.قطره ادزیر و زینک سولفات هم بنا بر نظر شما مصرف میکنه.ایا باید ازمایش خاصی بده؟و سوال دیگه اینکه چند روزه اطراف مقعدش جوش زده به جه علتی میتونه باشه و راهکار چیه
- مصرف انتی بیوتیک
دخترم نزدیکشش سالشه ، الان یک هفتس روزهای اول تب و دل پیچه داشت بعداز خوردن دیفن هیدامین و شربت بروفن دو روز بهتر شد بعد سرفه هاش شروع شد دو روز هم شربت پلاژین مصرف کرد کمی خوب و دوباره اوت میشد مریضیش الان روز ششم دوباره تب با سرفه های عفونی داره.... آنتی بیوتیک هم گیرم نمیاد اصلا بهش بدم بهم گفتن نصف قرص سفکسیم ۲۰۰ میتونم بهش بدم ...نظر شما چیه آقای دکتر ....

