Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیشه
سلام ببخشید من داداشم۹سالشه همراه غذاش یه خوره شیشه خورده گلوش هم درد شده وحالت تهوع داره باید چیکار کنیم؟
- نوزادسه ماهه یک ماه گذشته۴.۵وزنش بودکه خدمت دکترکرم بین برده بودم
- سرماخوردگی
سلام پسر من ۴ سال ونیمشه سرما خورده ایا فقط ستادین دی براش کافیه
- سرماخوردگی
با سلام دکتر به نوزادم بر سرفه شربت برم هگزین داده نوزادم سه ماهش من شنیدم ب نوزاد زیر شش ماه نمیشه دارویی داد.ایا این شربت بدم ضرری نداره؟
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست
- غذا
شکلات تلخ وکاکایو برای نوزاد ک شیرمادر میخوره ضرر داره
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- قورت دادن هسته ی گیلاس
سلام خسته نباشین پسرمن دوتاگیلاس باهسته خورده شانزده ماهشه سرماهم خورده رودل هم کرده بود تب داشت بعدازاینکه شکمش کارکرد تبش قطع شده یعنی دفع شده یابازببرمش دکتر
- سوراخ کردن گوش
سلام آقای دکترخسته نباشد.چندماهگي باید گوش بچه روسوراخ کردالان 17ماهشه .
- واکسن یه سادگی
سلام خسته نباشید اگه واکسن یه سالگی پسرم ۱۰روز عقب بیفتا مشکلی نیست؟ و اینکه پلاکت خون پسرم بالاست
- بیقراری و بی خوابی
سلام خسته نباشید ببخشید من بچه هام الان ۷ ماهشونه نزدیک دوماهه بیقرارن توی خواب همش دلشون میخواد شیر بخورن بهشون شیر خشک نان و شیر یارانه ای میدم امکانش هست چون دوتاشیر میخورن اینجوری بیقراری بکنن چیکار کنم و چه دارویی بدم
- اضافه کردن نبات یا شکر در فرنی کودک ۹ ماهه که یک هفته بعد می شه ۱۰ ماهه
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو از ۷ ماهگی فرنی بدون شکر دادم تا ۹ ماهگی که ۷روز دیگه وارد ۱۰ ماهگی می شه می تونم نبات یا شکر تو فرنی بریزم نبات بهتره یا شکر چه مقدار
- کره برای بچه های رفلاکسی
سلام دکتر آیا کره برای دختر یازده ماهه من که رفلاکس داره ضرر داره ؟ چون دکترش گفته لبنیات ن من بخورم نه دخترم
- جوانه گندم برای نوزاد
سلام
آیا استفاده از جوانه گندم برای کودک بیست پنج روزه اشکال ندارد؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر مریض شده تب نداره ولی دست و پاهاش تب میکنه داغ میشه بردم دکتر دارو نئوتادین سرماخوردگی وبرای تهوع دیمیترون دادن برای تب استامينوفن دادن ولی تاثیری نداره ممنونم میشم راهنمایی کنید
- تفسیر ازمایش
سلام مدفوع بچه من که ۸ ماهشه یه هفتس ابکی وازمایش مدفوع نوشتن براش توازمایش rbc و wbc هردو 1-0 بود میخواستم بدونم یعنی چیه
- بیماری پوستی کودک
سلام.دختر چهار سال و نیم من روی پیشونیش دو لکه دون های ریز ریز زده خارش نداره .دانه هاشم صورتی خیلی ریزه بدون دارو درمان میشه .میتونه قارچ باشه .اندازه دو تا بنده انگشت کنار همه .یا حساسیت هستش
- علت زور زدن و باد معده نوزاد و مدفوع نکردن چند روزه نوزاد
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
آزیترومایسین۲۰۰برای کودک ۹کیلویی یکساله چندسی سی باید داده بشه
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
برای عفونت ادراری دکتر سفیکسیم ۱۰۰ نوشتند وزن ۲۳ کیلو مقدار مصرف هر شب ۵ سی سی آیا کافیه؟

