Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- و البته یه ماه پیش سونگرافی بردیم همه چیزش سالم بود فقط نوشته بود لوپهای روده پرگاز هست برای اونم شربت سفکسیم ۱۰۰ داده بودن دکتر بعد از اون ۴ بار پشت سر هم نه گه گاه رگه خون در مدفوعش دیدم
- نوزاد
سلام پوست نوزادم امشب یهو دون دون قرمز زد همه ی بدنش پر شده چی کار کنم
- زور زدن کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم ۳ سال و نیم داره با وزن،۱۵ کیلو و ۳۵۰،مدتیه،همش قبل مدفوع زور میزنه،همش میگه دست شویی دارم،میره دست شویی زور میزنه،یه کم مدفوع نرم میکنه،میگه تموم شد شاید ۱۰ بار در روز این کار رو میکنه.اقای دکتر یبوست داره یعنی؟مدفوعش نرمه,اما شکمش یه کم باد کرده،چون هر سری میره دست شویی یه کم مدفوع میکنه،۱۰ بار در روز مدفوع کم میکنه اما زور هم میزنه،نمیدونم یعنی یبوست داره؟یا دل پیچه؟یا انگله؟ممنون میشم جواب بدین،شب ها دندون قورچه هم میکنه،همیشه هم داره با خاک های باغچه مون بازی میکنه،خاک بازی کارشه،یک دفعه هم فروردین ماه انگل گرفته بود بردم دکتر دارو داد خوب شد،اون موقع هم شکمش باد کرده بود بعد مترونیدازول خورد خوب شد،ممنون میشم راهنمایی کنید،تشکر
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- دانه های زیرپوستی
دختر چهارده ماهه من دو روز تب داشت بعد از قطع تب دونه های قرمز زیر پوستی رو بدنش ریخته چکار باید کنم
- قطره اهن
سلام آقای دکتر من به پسرم از اول قطره آهن لیپوزوفر قرمز دادم همون تا دوسالگی همین بدم یا عوض کنم آبی بخرم
- سلام پسرم یازده ساله هست دو ماه است که دل درد دارد هرچی آرمایش و آندوسکوپی و سونوگرافی انجام دادیم سالم بوده و فقط کمی ورم معده دارد هر چی دارو دادیم آروم نشده فقط دیروز یه پزشکی گفت انگل داره و قرص مبندازول تجویز کردن می خواست ببینم اثری دارد برای دل درد
- واکسن خوراکی
سلام ، وقت بخیر مصرف یک قطره بیش تر از قطره فلج اطفال برای بچه ی ۶ ساله خطرناک است ؟ ۳ قطره استفاده شده ممنونم
- سلام بچه من یکسال ۵ماهشه چشمش قرمز شده و یکم رک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم و چند ساعتی باید بریزم
بچه من یکسال ۵ ماهسه و چشمش قرمز شده و یکم چرک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم تو چشمش یا نه چند ساعتی و چند قطره باید بریزم
- بدخوابی نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد هشت ماه دارم ک از دو سه ماهی هست شبها اصلا نمیخوابه موقع خواب همش شکمشو بالا میده بردم متخصص شربت اهورانی نی داد تاثیری نداشت..علت چیه اقای دکتر ممنون میشم ج بدین یک ماهی هست دوتا دندون دراورده
- زردیدستوپا
- واکسن
سلام آقای دکتر امروز پسرم واکسن دوماهگی زده شیر خورد دوبار بالا آورده .ممکنه عوارض واکسن یا استامینوفن باشه؟
- سلام آیا سوزاندن گوشت اضافه ی ناف نوزاد بعد هاو در بزرگسالی و… ضرر و خطری ندارد و ایجاد نمیکند؟
- تاخیر درراه رفتن
دختره من ۱۶ ماهه است ولیهنوز راه نمیره مشکی نیست یابایدبه دکتر مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- راه نرفتن
سلام آقای دکتر.دخترم 7ماهگی به دنيااومده الان 20ماهشه نه حرف میزنه نه راه می ره نه ميشينه .چهاردست پاه ميره .خوب میشه .
- د ندون
سلام دکتر دخترم۱۱ماهسه دندون درنیاورده ویتامین دی تزریق کردیم کلا خیلی بی قراره اینروزا نق میزنه غر میرنه اذیت میکنه چکار کنم چی بدم بهش درد لثه اش کم بشه رله حلی دارین اینقدر بی قراره،؟؟
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- دلدرد
سلام پسرم ۲سال ونیمشه ازبچگی رفلاکس کولیک الرژی داشت همیشه دلدردداره الانم که دوسال ونیمشه هنوزدلدردیه نکسیوم وفاموتیدین میدم ولی خوب نمیشه شباخواب نداره چیکارش کنم؟
- دورسرنوزادپسر
سلام پسرم موقعهتولد۳۶بوده الان ۷ماهه هست دورسرش ۴۶ونیمه آیاخوبه یانه

