Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حالت تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- همزمانی
سلام گاهی دارو با شیر همزمان یا بلافاصله بشه یا فاصله کمی از شیرخوردن با دارو یا دارو خوردن و شیر باشه اشکال داره؟ چقد زمان بین دو دارو که هردو هر۱۲ساعتن مثلا باید باشه
- مقدارآموکسی سیلین
باسلام وخسته نباشیدآقای دکتردخترم دوسال ودوماه داره آبریزش سبزداره چندسی سی آموکسی سیلین بهش بدم؟
- یبوست کودک
باسلام خدمت آقای دکتر.پسرم ۱ونیم سالشه یک هفته هست که یبوست گرفته نمیتونه دستشویی کنه.غذا هم زیاد نمیخوره. لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- سلام دکتر پسرم ۷ ماحو یه روزش شبا تو خواب شیر میاره بالا خیلی هم پنیر میکنه شیر میاد تو گلوش تو خواب البته یه هفته پیش هم اسهال استفراغ خب شده ولی شبا خیلی شیر میار بالا
- قطره ویتان
باسلام ببخشید آیا بهکودک زیر ۳ ماه، میتوان قطره مولتی ویتامین ویتان رو داد، با توجه به اینکه حاوی آهن است و توصیه شده به کودک زیر شش ماه آهن داده نشود؟ متشکرم
- کرونا کودک
سلام اقای دکتر دیروز سرماخوزدم . بچه 20 ماهه ام دیشب تب کرده هر4 ساعت بهش پاراکید میدم . میخوام بدونم باید دکتر ببرم یا نه؟تبش بین 38 و 39
- عفونت ادراری نوزاد دوماه ونیمه
سلام آقای دکتر خسته نباشید .دختر من عفونت ادراری داشت ادرارش بد بو و رنگادرارش پررنگ وکم بود. شیر بزور میخورد وزنش زیاد نشده بود وگریه و بی قراری زیاد میکرد که یه خانم دکتری براش سفکسیم ۱۰۰تجویز کرد هر ۱۲ساعت تا ۷روز وقتی استفاده کردم بچه کامل خوب شد ادرارش هم رنگش کم رنگ شد و زیاد اما الان باز بعد دو روز که سفکسیم رو قطع کردم بازم رنگ ادرارش پررنگ شده و یکم بی قرارم بعضی اوقات هم شیر نمیخوره علائمش از قبل کمتره میتونم بازم سفکسیم ۱۰۰بدم و اینکه تا چند روز بدم بهش نمیخوام بیمارستان بستری کنم.
- کیست بیضه کودک دو ساله
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- سلام اغای دکتر دخترم العان از روری زمین پودر فلفل قرمز ریخته بود خورد مشگلی پیش نمیاد یک سالشع
- عقب ماندگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک بچه پنج ساله دارم شعر حفظ میکنه همه کار میکنه ولی نسبت به هم سن و سال های خودش کمتر میفهمه ۲ سال پیش از پله ها افتاد ضربه محکم به پشت سرش خورد ولی بردیم دکتر عمومی گفت مشکلی نداره بعد اون اتفاق همچی که از قبل بلد بود به یاد داشت به نظر شما دچار اتفاقی شده خواهشا پاسخ بدهید
- شربت ازیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه از امروز سرماخورده و سرفه و عطسه میکنه پلارژین و سیموسپان میدم . میخوام بدونم شربت ازیترومایسن یا اموکسی کلاو هم بدم؟
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی
- دندان.
سلام دخترم ۱۳ماهونیم هست که ۱۱ ماهگی ۲تا دندون بالادراورد درحال ضر کوچیکه خیلی رشد نکرده یکمم کج هست الان دیگه هیچ دندونی در نیاورده ۱۳ماهونیمش هست ممکنه از کمبود کلسیم یا ویتامین دی باشد دندوناش تشکیل شده ولی نمیزنه بیرون اذیته چیکارکنم
- سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
- زردیکفپاپسر۶سالهعلاعمیهمنداره
- مدفوع کودک
با سلام. مدفوع پسر ۲ سال و نیمه ام، خمیری و چند رنگ بود. یه تیکه اون کاملا سبز بود بدون هیچ رنگ دیگه ای. مثل خمیر بازی سبز. نگرانم آقای دکتر چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام ببخشید دکتر نوازادمن چندروزپیش سرماخورده بود بردمش دکتر براش قطره پلارژین وآموکسی ۲۰۰داد بچه یهوکه به سرفه میوفته انکاری نفسش توسینه حبس میشه ی صداهای جیغ مانندی بازور وقرمزشدن میکنه خیلی میترسم چیکارکنم روزی چندبار اینجوری میشه ولی وفتای دیگه خیلی آروم خوابه درضمن اروزیکه واکسن دوماهگیشو زدم اینجوری شد یک کمی همون روز سرملخورده بود ولی تب نداش ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام
دکتر به بچم شیر خشک نان ۱ میدم اما وزن کم اضاف میکنه همش ۲۰۰ گرم یک ماه به دنیا اومد چه شیری بهش بدم

