Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رنگ پریدگی
سلام اقای دکتر من دخترم ۳سال ونیم داره سرما خورده بود رفتم داروخانه یه شربت اموکسی کلاو داد سه روز بهش میدادم بردمش دکتر که بگه چند روز بهش بدم تب هم به هیچ عنوان نداشت حال عمومی خوب بود فقط سرفه میکرددکتر یه امپول بتامتازون داد زدم اومدم خونه بچم خوابید بیدار که شد دیدم رنگصورتش خیلی پریده بود زرد و سفید لباش رنگ نداشت دست وپاشم مثل یخ تا شب همینجور بود اخر شب کم کم بهتر شد حالا امروز همش میگه سرم درد میکنه دارم دیوانه میشم چیکار کنم چرا بچم اینجوری شده از امپول بوده چکار ش کنم
- سنگ کلیه
سلام نوزادی دو ماهه دارم کلیه چپش دو میلی سنگ داره شربت سیترات استفاده میکنم آیا خوبه ؟
- ابریزش بینی نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۴۳روزشه از دیروز ابریزش بینی داره وقتی هم که عطسه میکنه هم ابریزش بینیش بیشتر میشه آیا سرما خورده؟باید دارویی مصرف کنه؟
- جوش آبکی
پماد کالاندولا بزنم اون جوش آبکی که قبلا رودستش پیدا شد پماد هیدروکورتیزون۱درصد زدم حوب شد تو این سه روز چیکار کنم بهتر شه که اگه بهتر نشد ببرمش دکتر کف پاش رو باصابون بشورم
- اسهال و سوختگی پای کودک
با سلام پسر سیزده ماهه دارم بر اثر خوردن پرتقال اسهال گرفته و پرتقال درسته میاد تو پوشکش بدنش کاملا سوخته و هر کاری می کنم خوب نمیشه چکار کنم؟ با تشکر
- رشد قد نوزاد هنگام تولد
با سلام.ببخشید آقای دکتر، خانواده ام به من در بارداری گفتند که رژیم غذایی بگیرم چون داشتم خیلی اضافه وزن پیدا می کردم، بعد که بچه متولد شد، قدش 40 سانتی متر بود.آیا اگر رژیم نگرفته بودم، رشد قدش هنگام تولد بیشتر میشد؟ وزنش هم 2 کیلو و 50 گرم بود.آیا اگر وزن گیری بهتری قبل از تولد داشت، برای بعدا در سن رشد جوانی به نفعش بود؟ و رشد نسبتا بهتری نسبت به این وضعیت پیدا می کرد؟آیا من متضرر شدم؟
- ریزش مو
سلام دخترم سه سالشه و از اول ریزش مو داشت خیلی داروی تقویتی بهش دادم زینک دودوره بهش دادم ولی تأثیری نداشته ازمایش هم دادم مشکل خاصی نداشته به جز ی کم خونی جزئی در ضمن قطره اهن و مولتی هم نخورده لطما بگید چه دارویی بهش بدم چیکار کنم خیلی نگرانم
- تب زیاد کودک
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- آلرژی
سلام وقت بخیر کلپروتکتین دختر ۴ ماهم روی ۵۸۰ میباشد و فقط از شیر مادر تغذیه میکنه ورنش ۷.۲۰۰ ولی خیلی غر میزنه و خوابش کمه و زیر سینه میخابه بنده هم لبنیات و گوجه و گوشت گاوی مصرف نمیکنم آیا این عدد و التهاب روده خطری داره باید شیرمادر قطع بشه و شیرخشک داده بشه؟
- سلام بچم دو ماهه ونیم هست سورفه میکنه چه کار باید کرد چه شربتی بهش بدم
- دوز چرک خشکن ۲۲۸ برای نوزاد ۱۲ ماهه
بچم آبریزش بینی داره وتازه دندوناش جوانه زده بیرون ولی آبریزش بینی شدید سرش وبدنش گرمه رفتم داروخانه براش اموکسی کلاو ۲۲۸ولوراتادین دادن میخوام بدونم چقدر بهش بدم
- شیر خشک
سلام پسرم ۱۲ ماهشه شیر خشک نان ۱خواهرم بهم داده براش خواستم بدونم که میتونم بهش بدم یانه ضرر نداره ممنون از شما زنده باشی
- واکسن وابریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه 4روز پیش سرما خورد یکم عطسه میکردوابریزش بینی داشت،الان فقط یکم آبریزش بینی داره امروز بردم واکسن شو زدم شربت ستریزین هم بهش میدادم خواستم بدونم اشکال ندارد که زدم مشکلی برایش پیش نمیاد ممنون میشم جواب بدید
- مصرف بیشتر قطره آد
سلام پسرم دوماهشه دوروز پیش واکسن زده از دیروز یا دیشب اشتباهی به جای قطره استامینوفن بهش قطره آد دادم مشکلی پیش نمیاد؟چیکار کنم خیلی نگرانم
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- با سلام نوزاد من سه ماهشه هنگامی که کف پاسو به رمین یا جای سفت میذارم پاش میلرزه وقتی بلند میکنم قزع میشه علتش چی میتونه باشه
- خسته نباشید
سلام اقای دکتر خداقوت الهی خدا خیرتون بده الهی ک عمرتون با عزت و طولانی باشه.هر چی دعا کنم کم گفتم.هر روز براتون دعای خیر میکنم .
- بی قراری در شب
سلام دخترم یکسال و بیست روزشه شبا خیلی بیقراره همش گریه می کنه با دمر خودش میندازه و کمرش حالت گنبدی میکنه.بردم دکتر تشخیص نداد.یک هفته است اسهال هم هستش اما عذرخواهی می کنم زرد رنگ.بدون تب .هنوز دندون در نیاورده.دایمتیکون هم میدم آروم نمیشه.موقع خواب اینجوری بی قراری میکنه هر یک دقیقه بیدار میشه گریه میکنه
- کرم معده
با سلام من پسری 4ونیم ساله دارم مه شبها از خارش معقد رنج میبرد بهش قرص مبندازول100دادم دو عدد هفته ای یک عدد ولی فرقی نکرده. درضمن اشتهاش هم کم شده و مذفوع اش هم خیلی بو میدهد ممنون میشم راهنمایی کنید الان حدود دو ماه میشه که از خارش معقد رنج میبره آیا خوردن شیر زیاد براش ضرر نداره موز هم زیاد میخوره وزنش 14 کیلو تحرک زیادی هم داره

