Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت بودن مخاط خونی در مدفوع شیرخوار
سلام اقای دکتر هسته نباشید پسرم سه ماهو نیمشه الان ده روزه که سینه خودمو پس زده کلا شیرمو نمیخوره و شیرخشکی شده،از اونجایی هم که رفلاکس داره شیر خشک ببلاکar بهش تا چهار روز دادم ولی بشدت شکمش دچار یوبست شده که با گریه و جیغ دفع میکرد،بعدش عوض کردم شیر خشکشو و آبتامیل معمولی بهش یه پنج شش روزی هست که میدم ولی بچم همش بیقراره و زور میزنه و تعداد دفعات مدفوعش به هفت هشت بار رسیده در صورتی که قبلش روزی یکبار بود و اینه الان دو روز مدفوعش مخاطی شکل شده و دوبار هم توی مدفوعش مخاط خونی دیدم و باسنشم بشدت سوخته،علتش چی میتونه باشه بعضی ها گفتن آلرژی به پروتئین گاوی و شیر خشک مخصوص میخواد ولی گیر نمیاد شیر خشک HA شما چه شیر خشکی پیشنهاد میدین؟ اصلا علتش همین آلرژی یا چیز دیگست؟ ممنون از وقتیکه میذارید
- سوختگی پای نوزاد
سلام پسرم دوماهشه و فاویسمم هستاز وقتی دنیا اومده تا الان پاهاش زخمه انواع پوشک امتحان کردیم انواع پماد ها امتحان کردم هیچ فایده ای نداشتع سه بارم دکتر بردم چیکارش کنم؟پماد ثمینان انکالاندولاسیوندهیدروکورتیزونکلوتریمازولبتامتازونپاپانوتتراسیکلینآلفا و آ د
- عفونت گوش
- تب و دندان در آوردن
سلام پسرم سه سالشه و لثه های آحرش دوتا بالا و دوتا پایین ورم داره ۳ روزه و اینکه در طول ۳ روز تب داره و هر مسکنی سر ساعت میدم فقط تبش میاد پایین ولی قطع نمیشه چیکار کنم ممنونم جواب بدین
- شیر خشک نان ب جای پپتی
آقای دکتر وقت بخیر من پسرم پنج ماه داره و از اول هم شیر خودم هم شیر خشک نان میخورد دمار بردم گفت پپتی بدم ولی اصلا نخورد ک نخورد بد قلق تر هم شد شیر منم کم میخورد مجبور شدم باز نان بدم بهتر میخوره حالا با آلرژی ک پروتیین گاوی داره من باید چ کنم؟؟؟
- مصرف همزمان شربت کتوتیفن ودیفن هیدرامین درکودک ۳ونیم ساله
- دندان در اوردن نوزاد
با سلام پسر یازده ماهه ای دارم که در شش ماهگی دو تا دندان پایین دراورد اما دندان بالا هنوز در نیومده وفقط همون دو دندون پایین داره الان داره کم کم راه میره وهمه مراحل رشدش خوب بوده علت چی میتونه باشه ممنون از لطفتون
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- حرکتی
دخترم۱۴ماهه آتروفی مغزی خفیف تشخیص داده شده الان کاردرمانی هم میبرم شربت پیراستام با جینکوویتون هم به دخترم میدم خواستم بدونم که آتروفی همان اس ام ای هست؟تو فامیل درجه یک این مریضی هست
- شیر جوشیده
سلام شیر محلی جوشیده شده رو چند روز میتونم تو یخچال نگه دارم ؟
- دندان دراوردن
سلام نوزاد من هم چهارماهه نشده اما همش دستش رومیخوره یا هرچی بهش بدی .ممکنه زمان دندون درآوردنش باشه؟چطور مطمبن بشم؟ میتونم بهش دندان گیر بدم؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
با سلام میخواستم بدونم دوز سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۶ ماهه ،باوزن ۹ کیلو که سرفه های خشک داره چقدره؟ با تشکر
- پسر
سلام آقتی دکتر سال نومبارک آیا برای سن کودک 36هفته دنیااومده من بایدالان که 12ماهه است ازلحاظ تکامل باکودک 11ماهه در نظربگیرم دکتر بهداشت گفتن الان باید4هفته عقب تر حساب کنید
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله
سلام،دخترم ۷سالشه سرما خورده گلوش چرک داره وتب هم داره،دکتربهش سفکسیم ۲۰۰داده،یکی صبح ویکی شب،وبه خاطر سابقه عفونت ادراری وبرای جلوگیری از عفونت هرشب سفالکسین ۲۵۰هم استفاده میکنه،میخواستم بدونم که اشکالی ندارد مصرف هم زمان این دوتا قرص باهم
- سلام من دندون کشیدم نوافن
با سلام من دندون کشیدم یه دختر ۴ ماه دارم مشکلی نداره چون شیر خودمو بهش میدم.بخروم
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- سوال۹
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگ نوزاد ده ماههه ای هشت ساعت ادرار نکنه غیرعادی هسش؟
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم
- سلام اقای دکتر دخترم امروز دو بار شکمش کار کرده ابکی بوده شربت ازیترومایسین 200 دکتر براش تجویز کرده بود بخاطر التهاب گلوش به خاطر اون نیست
- صدای خلط ریه کودک ۳ساله
سلام هفته قبل بعلت تب و سرفه بچم پزشک انتی بیوتیک تزریقی و شربت اموکسی کلاو داد و الان داروها تموم شده اما هنوز توی خواب مخصوصا صدای خس خس و ....پشت حلق و ریه اش میاد دوباره شربت و تهیه کنم ؟

