Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امپرازول
سلام طول درمان با امپرازول برای نوزاد چهل روزه چند هفته است؟ قطع کردنش باعث بدتر شدن رفلاکس میشه؟
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد ۱۵ ماهه سرفه های خلط دار میکنه دکتر شربت پلارژین و سیتریزین دادن اما خیلی تاثیری در بهتر شدن نداشته میشود داروی سفیکسیم برای سرفه های خلط دار داد؟
- رشد کودک ۲ماهه
سلام من دخترم ۶۳روزشه در هنگام تولد قد۵۰ وزن ۳۱۵۰ دور سر ۳۴ البته هفته ۳۹ سزارین شده دیروز بردیم بهداشت قد۵۸ وزن ۴۵۵۰ ودور سر۳۷ بوده که خانم پرستار از لحاظ دور سر نگرانمان کرد نظر شما چی واقعا مشگلی داره باید چکار کنیم؟ممنون
- کم وزنی
پسرم شش ماهشه وزنش نسبت به تولدش یک ونیم کیلو کمتره بنظر شما اقای دکتر چی بدم ونش خوب بشه وچه قطره اهن یا مولتی ویتامینی بدم ان شا الله تو این ماه مبارک هرچی میخوای خدا بهت دوبرابرشو شده ان شاالله خانوادت عاقبت بخیر بشن
- چشم نوزاد
- رفلاکس پنهان
سلام ببخشید خیلی به کمک نیاز دارم
نوزاد سه و نیم ماهه ام با وزن 6.800 کیلو رفلاکس داره و سینش خس خس میکنه وگرفتگی بینی داره وبعضی وقتها انگار نفسش مشکل میشه ویهو از خواب میپره. عطسه وسرفه هم میکنه گاهی همیشه هم بی قراره موقع گریه هم پاهاشو میکشه وپشتشو بلند میکنه.
یکی از پزشکان متوکلوپرامید هر هشت ساعت۵ قطره و دیگری صبح ها ۳۰ عدد دانه ریز اموزُل مخلوط با آب رو گفتن کدوم بهتره چیکار کنم از عوارضشون میترسم
خیلی ممنون
- بستری
اقای دکتر سلام مامان امیرعباسم اقای دکتر خسته نباشین الان امیر از ۱۰/۳ که بستری شد تا الان بستری دکتر گل شکن میخواس مرخص کنه اما امیر همچنان اسهال داره اینچامعفونیه شدید میترسم بدتر بشه اینجا عفونت بگیره اقای دکتر بنظرتون بچه رو ببرم بیمارستان دیگه
- 78
سلان آقای دکتر پسرم هفت ماه وپنج روزسشه فقط غلت میخوره امانه سینه خیز میره نه چهار دست وپا کوتاه بدون حمایت میشینه آیا مشکلی داره
- درد شکمی و کولیک
سلام وقت بخیر دکتر. من پسرم تازه یک ماهش شده.تو روز که مشکلی نداره اما شبها دل پیچه ودرد زیاد داره .دکترش قطره پدی لاکت و کولیکیدز براش نوشته اما بازم همچنان درد داره.بعضی شبها دوبرابر وزن خودش بهش قطره استامینوفن میدم. آیا خطری براش نداره.؟
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام. امروز غروب که نوزاد ۱۱ ماهه ام رو خوابانده بودم وقتی بیدار شد پشت پلکش سرتا سری ورم کرده بود و قرمز شده و چشمش کوچیک شده بود . انگار بینیش هم پره پر شده بود میخواستم لطفا بفرمایید چه اتفاقی براش افتاده و چه باید کرد؟
- اکوی قلب جنین
سلام من تا چند هفته میتونم اکو قلب جنین انجام بدم ؟ بعد پیش چه دکتری برم باید متخصص اطفال باشه ؟
- پرکاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر براز نوزاد من تشخبص کم کاری تیروئید دادن و براش از روز سی ام تولد سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کررن که بعد تز سی و خشت روز ازصرف قرص و با ازمایش مجدد تی تس اچ به 0.1 رسیده بود که گقتن شده پرگاری!و مجدد گفتن روزی نصف قرص بهش بدیم میخواستم بدونم آیا پرکاری تیرویید هم مثل کم کاری تیرویید سبب اختلال در رشد مغزی و سیستم عصبی نوزاد میشود؟
- بیماری کودک
دیدن خون در مدفوع نوزاد دو ماهه شیر خشکی چکار کنم
- گایافنزین برا نوزاد ۶ماهه
دکتر اطفال ب نوزاد ۶ ماهم شربت گایافنزین داده روزی ۳ بار هر بار ۱۵ قطره آیا مصرفش ضرر نداره
- قطره سدیم کلراید
سلام خسته نباشید استفاده از قطره سدیم کلراید برای پیشگیری از سرماخوردگی تو نوزادان زیر شیش ماه تاثیری داره؟ استفاده مکررش ضرر داره؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام پسرم یه ماهشه چند روز سرفه می کنه سنش هم خس خس می کنه دکتر هم بردم آزیترومایسین 100 داده ولی تاثیری داره چکارکنم
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- چشم
پسرمم سه ماهشه بیشتر دیدش ب سمت بالا و سقف علتش چیه آیا مشکلی نیس؟ ممنونم پاسخ بدید
- خس خس
درود وقت بخیر دکتر عزیز دخترم ۶ماهش تموم شده امروز متوجه شدم سینش خس خس میکنه بینی هم گرفته چه دارویی تجویز میکنید؟
- خوردن گوجه
سلام اقای دکتر وقت شمابخیرپسرم۹ماهشو تموم کرد میتونم بهش املت بدم؟یازوده؟

