Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه بیماری
سلام وقت بخیر انروز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون انفلانزا کرده بود سرفه هاش مونده شما ازیترومایسین ۲۰۰ هم دادین و دکسترومتورفان فارمنتین هم از قبل میخورد ولی به هیچ وجه سرفه هاش خوب نشده و یکسره سرفه میکنه سالباتومول هم زدم صبح شما فرمودین به ریه نزده و خلط پشت حلق داره ممکنه به ریه الان زده باشه که انقدر سرفه داره یا نه؟
- سلام خسته نباشید ببخشید پسر من کم میخوابه سا نمیخوابه شیرم درست نمیخوره مشکلش چیه
- کاهش قد گرفتن و وزن گرفتن
سلام
پسرم یازده سالشه. قد و وزن کمتری نسبت به همسن سال هاش داره. چکار کنیم؟ - مدفوع سیاه وخیلی سفت پشکلی
سلام وقت تون بخیر ،پسرچهارساله دارم نزدیک یک سال مدفوع سیاه وسفت وحالت پشکل پشکل دفع میکنه گاهی اوقات دردکمی توناحیه شکم داره و اشتهای خیلی کم به غذا،دلیلش ودرمانش روبرام توضیح بدین ممنونم
- شربت پلاروکا برای فاویسم ضرر دارد یا نه
- حساسیت
سلام وقت بخیر پسر در سه سالگی دندنان اسیایی فک پایین را پر کرد روز بعد جای امپول بی حسی ابسه کرد و قسمت داخلی لب پایینش تاولهای زد در ضمن روز بهد ختنه کردنش هم چنتا تاول بزرگ اطراف ناحیه ختنه کردن ایجاد شده بود میخواستم بدونم به بی حسی حساسیت داره و برای دندان پزشکی دوباره چکار کنم. در مشاوره با پزشک الرژی، گفتن با شما مشورت کنم. تشکر
- سلام دکتر نوه من ازجمعه شروع کرده بیتابی میکنه دیشب بردند دکتر گفته گوشش وگلوش متورمه اموکسیسیلین داده اکثرا خوابه ایاطبیعیه ممنون
- کلینیک گیل
سلام پسرم پیش شما پرونده برای معاینه روتین داره حدود ۱۵ روز پیش از شما سوال پرسیدم چون شما مطب نبودین گفتین بعد۱۳ میاین پسرم دوسال و نه ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو هست دل درد داشت چون خیلی میپره شما دی سیکلومین یک سی سی هر ۱۲ ساعت ودایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی پسرم بازم دل درد داشت مجبور شدم بردم کلینیک گیل بهش دیفن هیدرامین داده ۲ ونیم سی سی هر ۶ ساعت وشربت گل گریپ داده گفتن چون تب نداره ازمایش لازم نیست حالا هر چند ساعت پبچ داره چیکار کنم تا شما مطب تشریف بیارین؟؟ مرسی
- سینوزیت
سلام وقت به خیر دخترم مشکل سینوزیت داره ۷سال و نیم است با ۳۷ کیلو وزن ترشح سبز پشت حلق و بینی داشت دکتر بردم فارمنتین ۶۴۳ تجویز شد هر ۱۲ ساعت ۱۲ سی سی به مدت ۱۰ روز دکار مقدار تجویز شده زیاد نیست؟
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- حالت تهوع
سلام دخترم ۲۲ ماهش هست چندروزه بی اشتهاس غذا نمیخوره فقط شیر میخوره و حالت تهوع داره بهش پودر امپرازول دادم ایا فقط دارو دیگه هست برا تهوعش بند یاد؟
- قطره پلارژین
سلام دکتر برای کودک 20 ماهه چه مقدار قطره پلارژن باید بدم
- غذا کمکی
سلام آقای دکتر به بچه 15ماهه میتونم ژله بدم اگه اشکال نداره چقدر در هفته میشه بهش داد؟
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم مریض شماست لوزه داره .دوباره گرفتگی بینی شدید داره گلوشم التهاب داره . اسپره بینی فلوسینوز میزنم با سیتریزین شبها میدهم . به نظر شما چه دارویی تجویز میکنید . ممنونم
- تب وگلودرد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم یک سال دارد . تب و گلودرد داره و شربت کوریزان هم بهش می دم شیاف هم بهش زدم تبش پایین اومد ولی دوباره بالا رفت الان تبش ۳۸/۵ هست. چکار کنم؟ دوباره شیاف بزنم؟
- سفتی سینه نوزاددختر۵ماهه
باسلام دخترم ۵ماهش هست همچنان سینه هاش سفت هست تورم وقرمزی وعفونت هم نداره فقط کمی سفت وبرجسته هست آیاطبیعی هست وجای نگرانی داردیانه تاچه زمانی این مشکل برطرف میشه وراه درمانش چی هست؟
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- توده زیر بغل
سلام پسرم نه سالشه یه توده به اندازه نخود زیر بغل سمت راستش در آمده یه خورده هم درد داره باید چه کار کنم
- شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر پسرم ۶سال ونیم داره و ۲۰ کیلو وزن دکتر شربت سفکسیم براش نوشته ولی نگفته چند سی سی میخواستم بدونم چند سی سی باید بخوره
- قطره آهن فروزومال
با سلام خدمت آقاي دکتر گرامي بچم 15ماهشه ميتونم قطره آهن فروزومال بهش بدم؟؟قطره آهن خوبيه؟؟

