Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
وقت بخیر خسته نباشید دخترم صداش گرفته 8,ماهشه فکر کنم سرماخورده بعد شربت افاکسیم از داروخونه گرفتم میدم بش هر 12, ساعت اشکال ندارد براش
- کم شدن ادرار نوزاد
پسرم 3ماه و 20روزشه دو هفته پیش عمل جراحی کلیه داشته...کلیه سمت چپش مجاری خروجی اش مادر زادی تنگ بود ...دکتر جزینی عملش کردن... خب مشکلی نداشت عمل هم خوب بود ... چند روزی هست سرماخورده ...دو شب هم تب داشت...ولی الان دیگه تب ندارن...فقط حجم ادرارش خیلی کم شده ...روزی یکی دوبار شکمش کار میکنه سبز رنگم هست... به نظر شما آیا کم شدن ادرارش خطر داره یانه
- مسافرت با نوزاد
سلام . آیا مسافرت با هواپیما برای نوزاد سه ماهه مضر است ؟
- سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
- چجور اسهال نوزاد ۴ماهه رادرمان کنم چ دارویی استفاده کنم
- نوزادان
سلام,نوزادی دارم که 2ماه هست که بدنیا آمده است وبعضی روزها 22ساعت درشبانه روز میخوابد این میزان خواب طبیعی است؟
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- ريزش موي سر نوزاد
سلام آقاي دكتر دخترم ٤ ماهست تاراي موهاش ضعيفه و حجم موهاش كمه و موهاش ريزش داره روي بالشتش هميشه مو هست علت چيست تا كي ميريزه؟
- ادامه سوال قبلی
ممنون ازشما ک جواب میدین.گفتین ک شیرماجان برای پسرم ک۱۲ماهش تموم شد مشگلی نداره فقط ی سوال دیگ پرچرب باشه بهتره یاکم چرب؟
- فاویسم
سلام آیا مادر شیر ده که نوزاد فاویسم داره میتونه موهاشو رنگ کنه؟
- میزان مصرف شیرخشک
سلام اقای دکتر . نوزاد چهارماه تمام دارم . شیر خشک میخوره. در عرض بیست وچهار ساعت بیست الی بیست و سه پیمانه شیر میخوره .وزنشم هفت کیلو هست. اونجوری که من میدونم میگن به ازای هر کیلو وزن بدن نوزاد باید پنج پیمانه در ۲۴ ساعت مصرف کنه این یعنی الان باید نوزاد من ۳۵ پیمانه مصرف کنه که بیست پیمانه مصرف میکنه. ایا مشکلی هست؟ به پروتیین گاوی حساس هست و آپتامیل پپتی یک میخوره
- بالا آوردن نیستاسین
نوزاد پنج ماهم بعداز خوردن نیستاسین بالا میاره.چیکارکنم بالا نیاره؟؟ده قطره لپ راست وده قطره لپ چپ میریزم
- سفر با نوزاد
سلام آقای دکتر. وقت به خیر. خواستم بدونم میشه با نوزاد چهار ماهه به مسافرت رفت؟ یعنی بردنش اشکالی نداره؟ اینکه میگن میکروب های هر منطقه خاص اون منطقه است و نوزاد به میکروب های منطقه ی جدید عادت نداره و ممکنه دچار عفونت بشه صحت داره؟
- حساسیت
سلام، نوزاد چهل روزه انگشت اضافی داشته، اونو جراحی کرده...دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده...حساسیت داده و اسهال شده...چه دارویی بجاش بدم؟ممنون
- تنگی نفس
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم الان سه روز تب دارد و شدیدا دچار تنگی نفس است اصلا درست تنفس نمی تواند بکند در صورتی که بینی اش باز است آیا خروسک دارد یا نه و باید چکار کنم
- بیماری پوستی
سلام دخترم دوماه وبیست روزشه تقریبا سماعی میشه که روی کشاله ران قسمت زیر شکم یه تیکه خال قرمز رنگ دیدم چی میتونه باشه آیا حساسیت به چسب پوشکه خیلی نگرانم لطفاً جواب منو بدید
- دادن قطره استامينوفن با شیر خشک
سلام .نوزادم دو ماهشه دو شب پشت سر هم خیلی بی قراره میکرد بهش ۵ قطره شربت استامینوفن معمولی با شیر خشک دادم ولی خیلی دلپیچه گرفته و باد معدش زیاد شده ممکنه استامینوفن رو که با شیر خشک قاطی کردم اینجوری شده باشه؟ شیر خشکشم ابتامیل پپتی ۱ هست .
- تداخل دارویی
سلام پسر من تب میکنه دکتر براش آزیترومایسین 200 روزی 2 سی سی نوشته اما نمیخوره بالا میاره ولی من با قطره آهن لیپوزوفر که میدم میخوره کم کم باهم تداخل ندارن؟
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- متخصص گوارش
بی زحمت دکتر متخصص گوارش معرفی میکنید دکتر

