Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قورت آب دهان
سلام آقای دکتر دخترم 14ماهشه از وقتی که واکسن 12ماهگيشو زدن گلویش وقتی ميخواداب دهنشوقورت بده صداميخوره بعضی وقتا به سختی قورت میده خوب بودواکسن زدم بعدازچندروزاينجوري شدحتي شما گلویش رومعاينه کردین مشکلی نداشت آب دهنشوگلويش صداميخوره قورت میده گریه شديدبکنه آب دهنشوسخت میخوره ممنونم
- پسرم 2سال 4ماه داره سینه اش خس خس می کنه سرفه هم داره
- روش مصرف اموکسی سیلین
برای نوزاد ۱ سال و سه ماه با وزن ۹ کیلیو و نیمم چه مقدار شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ مصرف شود
- گزیدگی
سلام آقای دکتر برا نیش کک چه دارویی خوبه ممنونم
- نوزاد
دختر شش ماهم غذاخور هم نشده هنوز هنگام خواب سرفه خشک و شدید میکنه فقططط هم توخواب چیکارکنم اصلا نمیتونه بخوابه مخاط بینیش هم خشکه
- سلام خسته نباشید تداخل دارویی افاکسیم و استامینوفن اشکالی ندارند ؟؟؟
سلام آقای دکتر پسرمن یک ونیم سالشه شربت ایمیونس و فروگلوبین مصرف میکنه خیلی بیقراره و خیلی زود هم خسته میشه میتونم همزمان با مصرف این شربت ها بهش بیبی سد هم بدهم آیا تداخل ایجاد نمیکند
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ایا ریختن هویج در سوپ روزانه نوزاد ضرری ندارد منظورم اینک چون هویج سرشار از ویتامین آ هسش نوزاد ی ک مولتی ویتامین هم میخوره خوردن هر روز هویج در سوپ ضرری ندارد؟.وایا هویج پخته در سوپ باعث چسبندگی روده و یبوست میشود؟.ممنون میشم ب این دوتا سوال پاسخ دهید
- رابطه جنسی
سلام وقتتون بخیر دختر من چند روزه که در مورد رابطه جنسی ازم سوال میپرسه 7 سالش هم هست چه جوابی بهش بدم ؟
- Discovered this community recently and decided to join. It looks like a useful resource and I’m happy to be part of the conversation.
Pleased to be here and glad to be involved. I came across this site not long ago and chose to register after seeing how much useful content is already shared. It’s refreshing to see a place where people are open about sharing their insights and providing helpful advice. I’m still new, but I’m liking browsing everything so far. I have recently been studying about this lately. https://medium.com/@southwestspasandjacuzzis/how-phoenix-and-mesa-homeowners-are-rethinking-outdoor-relaxation-at-home-3e78c9481d4d [url=http://grfgyrty.is-programmer.com/guestbook/]Hey everyone, glad I found this forum. I’ve been looking through posts and it seems like there’s a lot of valuable information here. Excited about reading more when I can.[/url] 811e573
- میتونم شربت ستادین دی سی به کودک یک ساله داد چه مقدار
من شربت ستادین دی سی را به بچه یک ساله 1cc دادم اشکال داره
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر فرزندم ۳ماهش هست وقتی نفس میکشه بینی هاش صدا میده واحساس میکنم گلوش خلط داره میتونه از رفلکس معده باشه چون زیاد شیر بالامیاره
- گرفتگی بینی کودک
سلام پسرم ۵ سالشه یه ماه پیش شدید مریض شد سرما خوردگی دو سری دکتر هم بردم ولی از اون موقع به بعد گرفتگی بینی نداره ولی یکسره تو دماغش حرف میزنه انگار بینی اش خس خس میکنه مشکلش چیه؟
- صحبت کردن کودک
سلام اقای دکتر،پسرم یکسال و هفت ماه داره ،،فقط ۴ کلمه میگه ،،هر چی باهاش حرف میزنم ( کارمیکنم) اشتیاقی نشون نمیده ،،نگرانم چیکار کنم به حرف بیاد؟؟ مرسی
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- قطره اهن و آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم قطره آ د و آهن سیدرال را میشه مخلوط با سوپ کودک بهش بدم؟
(جدا جدا البته؛ نه هر دو قطره را باهم )
چون اینطوری نمیخوره
دو روز دیگه شش ماهش تموم میشه - اسهال ناگهانی و بی علت
پسرمن دو سالو نیم داره و اجابت مزاجش به جای سه بار به دوبار تغییر کرده بود و مدفوع منسجمی داشتی طی ده روز گذشته حجم مدفوعش زیاد شده و شل شده و بوی تندی داره و گاهی احساس میکنم مواد غذایی بدون تغییر دفع شدند به نظرتون باید چیکار کنم؟الان به جای سه بار پنج الی ۶بار ممکنه مدفوع کنه.
- стриптиз бар невский
Хотите провести вечер в атмосфере страсти, роскоши и ярких впечатлений? Посетите [url=https://chicago-x.ru]топ стриптиз клубов[/url] в Санкт-Петербурге — место, где изысканная обстановка сочетается с профессиональным шоу и высоким уровнем сервиса. Приватные залы, завораживающие танцы и особая энергетика ждут вас! Может быть полезным: [url=https://chicago-x.ru]стриптиз клубы петербурга[/url] Хороший вариант: [url=https://chicago-x.ru/striptiz/]стриптиз санкт[/url]
- اسهال
سلام دختر من دو ماه و بیست و پنج روزشه دو روزه مدفوعش خیلی آبکی شده تعداد دفعات دفعش هم زیاده شده شیر خودمو بهش میدم ،باید چیکار کنم؟
- تب
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچم دوسال ونیمشه گلوش خیلی چرک داره تبش سرش رو ۳۸سینش ۴۰ هست ولی دست وپاش سرده هم شیاف گذاشتم هم بروفن دادم اگه پایین نیاد باید چکارکنم؟
- تغذیه کودکان
دخترم یک سال و چهار ماهش هست هیچ غذای براش جذاب نیسا چهار قاشق میخوره دیگه نمیخوره همون چهار قاشق رو هم توی دهنش نگه میداره با زور آب یا ماست قورت میده میخواستم بدونم باید چیکار کنم آیا شیر خودم رو قطع کنم غذا خور میشه یا باید چه جوری بهش غذا بدم که بخوره

