Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت فارمنتین643
سلام ب دختر سه ساله ام چهار روز بدون تجویز دکتر شربت فارمنتین 643دادم چون سرفه طولانی مدت و کمی تب داشت ایا خطرناک است؟. چیکار کنم
- بیرون ریختن
پسر۱۰ماهم یکی ازپاهاش ریخته بیرون وخیلی هم میخاره
- یبوستکودک
سلام پسر یک ساله دارم که ازوقتی غذا میخوره دچار یبوست شده دکتر بردم دارو ندادن گفتن آب وگوجه وانجیر بده ولی خوب نشد هر سه روز دست وشویی میکرد اونم با جیغ، دوباره دکتر بردم قطره پدی لاکت دادن بازم الان دوماهه مصرف میکنه هرروز جیغ میزنه گاهی اوقاتم خون در مدفوعش
- دل درد کودکان
سلام نزدیک یک ساله دخترم دل درد داره همه آزمایشاتم سالم بودن
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر پسر دوساله ام از امروز گلودرد داره جوری که خوردن غذا براش سخته وکمی هم تب داره ولی سرفه وآبریزش نداره به نظر شما برای گلودردش چه شربتی خوبه
- سرفه کودک
سلام پسرم ۴ ساله است بعد از چند روز تب مجددا پیش متخصص بردم سرفه های تک تک داشت فقط گایافنزین دادند،بعد ۵ روز سرفه هاش خیلی زیاد شده و شب ها تو خواب هم سرفه میزنه،چه دارویی بهش میتونم بدم
- آزیروسین۱۰۰
سلام دکترجان آزیروسین ۱۰۰ دارم ک اصلا بازنشده وپودره و تویخچچال بوده تقریبا دوماهی هست فاسد نشده؟؟میتونم آماده ی خوردنش کنم برا بچم؟برا فاویسم ضررنداره؟؟؟
- نگرانی بچه
سلام اقای دکتر پسرم اروین از بدو تولد پیش شما جهت معاینات روتین پرونده داره ،پسرم ۳ سال و۶ ماه داره ،کلمات محدودمیگه مثل بابا مامان اب ،،شما گفتین ببرمش گفتاردرمانی ،من بردم ۳ جلسه دکتر گفتن مشکل ذهنی و اوتیسم نداره فقط باهاش باید تو خونه صحبت کنید چون پدرش هم دیر به حرف اومد،حالا هنوز همون چندکلمه رو میگه ایا باید نگران باشم من مادر فوق العاده استرسی هستم خودخانم عالمه حسینیان گفتن که تو استرس به بچه منتقل میکنی؟؟ ایا نگران اوتیسم نباشم؟؟با اون که گفتاردرمان گفتن مشکلی نداره ولی بازم دلم اروم نمیگیره ،ممنونم
- تاخیرواکسن ی سالگیش
الان نزدیک دوهفتس پسرم سرما خورده موندم ببرواکسنشوبزنم ی ن اگع این واکسن ی سالگیش دیربشع مشکل ایراد دارعمن بردمش دکتر آمپورزده شربت آزیسترماسین نوشته ولی هنوز سینش خس خس میکنه چی بدم بهش اقادکتر خوب بشه
- بی قراری کودک
پسرم ۶ماهشه تازه چن روزه رفته تو۷خیلی گریه میکنه خیلی از کوچیکی همینطور بوده فقط گریه میکنه و نق نق نمیدونم باید چیکار کنم
- سرماخوردگی کودکان
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟
- عرق کردن کف پا در پسران ۸ ساله
عرق کردن کف پادر پسران ۸ ساله
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- سرفه
بچم از صبح یکم داغه سرفه داره چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- مصرف قرص دوفاستون در شیردهی
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم در مورد مصرف قرص دوفاستون و آمپول پروژسترون در دوران شیردهی که آیا مجاز هست ؟ممنون میشم راهنمایی کنین
- قد کم دختر سه ساله
سلام خسته نباشید
من دختر 3 ساله دارم که قدش خیلی کم هست چه کار کنم؟
با تشکر
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان
- سرماخوردگی
سلام پسرم یکسالشه ابریزش داره بایکم سرفه گاهی اوقات شیربالامیاره چه دارویی بدم

