Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد اسهال کودک ۵ساله
سلام خسته نباشید پسرم ۵سال با ۱۳ونیم کیلو وزن است ۳روز اسهال داشت دکتر بردمش شربت متونیدازول داده گفته ۵روز مصرف کنه وشربت زینک که گفته هر ۱۲ ساعت ۳سی سی بهش بدم به نطرتون شربت زینک دوزش کم نیست تو ۵ روز
- اموکسی سیلین
سلام خسته نباشید برای بچه 1ساله با وزن 10کیلو چند سی سی باید اموکسی سیلین بهش بدم؟
- استفراغ و اسهال
سلام اقای دکتر .پسر 14 ماه ام 4 روز ه روز اول استفراغ بسیار بد بود بعدش تا الان هم اسهال زرد ابکی همراه تک های شیر داره دکتر بردم مترونیدازول و او ار اس داده .ولی تغییری نکرده اشتها نداره .قبلا ضعیف بوده الان دیگه خیلی ضعیف تره شده .چکار کنم .ممنون
- بیماری تنفسی کودک
سلام من یک پسر دو ساله دارم که یک ساله استونی زندگی میکنیم و همیشه فصل سرما که شروع میشه سرماخوردگیه شدید میگیره که تبدیل به برونشیت میشه و از پارسال تا الآن چهار بار اینجا بستری شده امسال براش واکسن ذات الریه زدیم که مریض نشه دوباره دو هفته هست که سرما خورده با سرفه های شدید و نفس تنگی اینجا هم که اصلا آنتی بسوتیک نمیدن مجبور شدم از ایران کلی دارو بیارم اما نمیدونم چطور مصرف کنم که آسیبی بهش نرسه اگر ممکنه منو راهنمایی کنید متشکرم
- شربت سفیکسیم
میزان مصرف شربت یفیکسیم ١٠٠ برای کودک ٢ ساله با ١١ کیلو وزن
- در مورد آمپول بتامتازون
باسلام وخسته نباشید دکتر پسرم ماهی دوتا امپول بتامتازون میزنه مشکلش حساسیت الرژی وآسم داره سرفه که میکنه به زور میتونه نفس بکشه درضمن پسرم ۲سالشه ووزنش ۱۱ کیلو داره بهداشت میگه قدش خوبه فقط مشکل وزن داره خواستم ببپرسم این نوع دارو به قد ووزنش اثر میزاره ممنون میشم جوابمو بدی خیالمو راحت کنی خیلی دلشوره دارم
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- شب ادراری
سلام پسری شش ساله دارم که شب ادراری داره. قبلا دکتر بهش اسپری بینی داد برای درمان ولی جوابی نگرفتم . ایا راهی برای درمان وجود دارد؟
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- پسرم
س پسرم خیلی بی تابی میکنه از موقع ک واکسن شش ماهگیشو زدم بعش قطره اهن میدم و مدفوع سبزه انگار روش فشار بیاد اینجوری میشه بگید ممنون میشم
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر دخترم ۸سال و نیم داره تا حالا براش واکسن آنفولانزا نزدم امسال برای اولین بار میخوام براش بزنم آیا یک نوبت واکسن براش بزنیم کافیه یا ۲نوبت باید واکسن دریافت کنه؟؟
- سلام در مورد تیرویید لب مرز کودکان
سلام پسرم بردم آزمایش داده پزشک گفت تیروییدش لب مرز 4سالش چطور تیروییدش کنار ل کنم وزنش 14کیلو کم غذا میخوره خیلی نگرنم ممنون
- اس
- سلام پسرم ۱۹ماه استکاغذ سیبزمینی خام میخوره ببرم پیش دکتور
کاغذ پاکن بیشتر کاغذ سیب زمینی خام میخوره لطفا راهنمای کنید ایا ببرم دکتور یانه
- پشت گوش
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و هشت ماهشه پنج ماه پیش اتفاقی دستم خورد به پشت گوشش قسمت پایین گوش یه برآمدگی اندازه نخود یه کم کوچیکتر نگرانم آیا لازمه سونوگرافی بگیرم ؟البته درد یا قرمزی نداره با چشم هم زیاد معلوم نیست فقط یه حالتی که سرشو تموم میده یه کم معلومه هنوز برطرف نشده خطر نداره؟نگرانم
- شربت۱
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین
- شربت سفیکسیم۱۰۰ برای کودک یک سال
- سرفه
سلام دوباره به اقای دکتر خسته نباشین اقای دکتر شربت پلارزین کیدز دارم میشه بهش بدم به جای شربت دکسترومتروفان الان تب دیگه نداره ولی بینیش خلطیه و سرفه داره خیلی
- سلام خواهش میکنم جواب برین
پسر۷سالم پنحشنبه دکتز عمدمی بتامتازوت ال آ واسش تجویز کرد الان میگه انگار چشمام درد میکنه میتونه از عوارض دارو باشه؟ تا کی از بدن بچه دفع میشه؟ چرا تجویز میکنن وقتی تزریق کرد بعدش همه میگفتن برا بچه اصلا نمیزنن آقای دکتر ال آ با بتامتازون ساده چه فرقی داره؟ خیلی ممنونم

