Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام خسته نباشید کوکد ۲۲ ماهه پسر فاویسم دارد تب و کمی ابریزش بینی دارد دکتر بردم با شیاف و شربت استامینوفن پایین نیومد ایبپروفن دادم پایین اومد میشه ۶ ساعته داد
- سفت كردن پاها
عرض سلام و درود و تحيت. عارضم كه دختر 15 ماهه اي دارم كه در حين بازيگوشي و رفتارهاي عادي ناگهان بر روي شكم دراز مي كشه و جفت پاهاي خود را سفت و محكم مي كنه و فشار زيادي به پاهايش وارد مي كنه. انگار كه داره به صورت افقي پرواز مي كنه. چندبار در طول روز اين كار رو انجام مي ده. لطفا راهنمايي بفرماييد. تشكر و امتنان
- استفراغ
سلام ببخشید من بچم وقتی خیلی گریه میکنه استفراغ میکنه باید چی کار کنم
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- تب
سلام جناب اقای دکتر کرم بین. وقت شما بخیر. پسرم تازه دو سالش شده و پزشکش شما میباشید. اقای دکتر الان ساعت یک شب هست و متوجه شدم که پسرم تب شدیذی دارد. براش شیاف استامینوفن گذاشتم ۱۲۵ . و کمی شربت پلارژین دادم بهش. اقای دکتر فعلا تبش پایین نیامده. ظاهرا سرما خورده . با تب سنج هایی شبیه فازمتر هست زیر بغلش گذاشتم. تبش سی و نه و سه دهم هست. لطفا راهنمایی بفرمایید که چه دارویی براش تهیه کنیم. یک دنیا سپاس و قدردانی از شما
- سیموسپان و پلارزین
سلام اقای دکتر پسرم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. از دیشب سرفه میکرد (سرفه خشک)و آبریزش بینی داشت امروز بردم ۱۷ شهریور چون تعطیله رزیدنت بودن گلوشو نگاه کردن گفتن عفونت نداره پلارژین بدید. به نظر شما پلارژین بهتره یا سیموسپان ؟ به نظر شما وزنش کم نیست؟
- درمان مبکروب معده دختر م ۴ سالشه
شربت اموکسیسیلین ۱۲۵ دخترم ۴ سالشه برای نبکروب معده پزشکش داده چه نقدار چند ساعت یه بار بدم
- سلام ببخشید دخترم۵سالشه از دوستان مهد که ویروس آفت دهان داشتن ویروس منتقل شده و از علائم فقط تب داره هنوز افت نزده دهنش آنتی بیوتیک لازم داره یا فقط تب و کنترل کنم؟
- مصرف آزیترومایسین در شیردهی
آیا قرص آزیترومایسین در دوران شیردهی منع مصرف داره؟
- ابله مرغان
سلام. پسرم یک هفته پیش تب وعلائم سرماخوردگی داشت. بعدازان الان 4روزه مدام تب میکنه و دونه های قرمز باتاول آبکی زده بردم دکتر کوا موکسی کلاو. استامینوفن و پمادداد، 2روزه استفراغ زیاد میکنه لطفا راهنمایی کنیدممنون
- تاول
با سلام و تشکر.دخترم ۶ ساله ای دارم گاهی اوقات روی لبش تاول میزند و ۲ روزه خوب میشود شکلی مانند تبخال دارد ولی علایم تبخال(سوزش یا خارش قبل از زدن و یا حین وجود تبخال) را اصلا ندارد و با ترکاندن تاول سریع خوب میشودو هر موقع تبخال میزند علایم متفاوتی نشان میدهد میخواستم ببینم این تاول ها چیست و ایا خطرناک هستند .تا کنون ۳ یا ۴ بار با فاصله این گونه شده است .با تشکر و قدر دانی
- سرماخوردگی
سلام وقتتون بخیر حل کردن قرص سفکسیم در یک قاشق اب مشکلی پیش نمیاره چون پسر من 5 سالش و نمیتونه قرص بخوره
- ترشحات چشمی نوزاد سه ماهه
سلام دخترم دو ماه و نیمشه از صبحی چشماش اشک میزنه و قی سبز رنگ داره چه دارویی خوبه براش
- سلام وقت بخیر جای واکسن دوماهگی پسرم عفونت کرده
- علت زردی کف پا و دست پسر بچه هشت ساله
- عرق سرد …
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهی دارم شب وقتی میخوابه تمام بدنش سرد میشه و بعدش عرق میکنه اونم عرق سرد علتش چی میتونه باشه ؟ بعدش وزنش هم ۸۹۰۰ هست بنظرم خیلی وزنش کمه چی کار کنم وزن بگیره .؟
- در مورد گلو درد
سلام .دخترم ۱۰ سالشه و ۲۹ کیلو وزنشه گلو درد شدید داره چه دارویی بهش بدم بخوره؟
- آزمایش مدفوع
پسر سه ساله درآزمایش مدفوعWBC 1_2و RBC0_1بوده است آیا نرمال است؟
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۳ سالشه و الان یک هفتست که روزی دوسه بار مدفوع میکنه و مدفوعش نرم هستش قبلا اصلا اینجوری نبود چیکار کنم که خوب بشه؟؟؟

