Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره باکتی مایدورینوسالتین
باسلام من نوزاده سه ماهَم به خاطرتب بالابیمارستان بستری شدبعدپرستاربرای چشماش قطره باکتی مایددادوگفت هر4ساعت یک قطره به چشم راستش ویک قطره به چشم چپش بزنم وبرای بینیش قطره رینوسالتین دادوگفت هر4ساعت یک قطره به سوراخ بینیِ راستش ویک قطره به سوراخ بینیِ چپش بزنم ولی نگفت تاچندروزاین داروهارواستفاده کنم منم یادم نیفتادبپرسم حالاپونزده روزازاین دوتاداروگاهی باهمون مدت زمانی که پرستارگفته وگاهی بافاصله زمانی بیشترازاین قطره هابرای نوزادم زدم ضررنداره مرسی
- سفیکسیم 100
سلام من پسرم 17ماهه استت و گلو چرک کرده سفکسیم هر چند ساعت باید مصرف بشه؟
- مدفوع
سلام اقای دکترپسرم سه سالشه مدفوعش به صورت پشکلی (دانه های ریز) هست بهش زردالو و عدس میدیم وحتی محلول خوراکی کرچک میدیم ولی دل پیچه داره موقع مدفوع داد و گریه میکنه
- دخترم 3مه است اسهال و بیتاب وگوش درده چی داروی تجویز کنم
دختر من سه ماه است اسهال داره ابکی بسیار گوشیشم درد چیداروی تجویز میشه
- سلام من بچم ۹ ماهشه توهفت ماهگی وزنش خوب نبودیعنی کم بودمیشه یه راهنمایی بکنین چه غذای بدم یایه دکترمعرفی کنین
بچم دختره ۳کلیوبه دنیااومد۷ماهش بودبردم دکتر۷۱۰۰بودگفتن کمه میشه بگین چیکارکنم
- گریه
سلام و احترام.پسرم دوسال وسه ماهش.چندوقته خیلی نق میزنه غروگریه.مثلا برنامش تموم میشه گریه چیزی میخوادباگریه دایم درحال غرزدن.غذاهم درست نمیخوره البته ازاول بداشتهابود..چندماه پیش ی آزمایش بردم گفتن دکترکه ازضعیفیه بهانه وگریش ومقداری آهنش وکلسیمش کم ک شربت دادن.خستشدم گاهی دادمیزنم سرش تحملم کم شده..بایدببرم آزمایش دوباره یا طبیعی ؟
- یبوست کودک ۲ ساله
باسلام.دخترم دوساله وپنج ماه است .حدود سه ماه ازپودر پیدرولاکس استفاده میکنه.خدا روشکرخوبه.میگم تا کی باید ازاین پودر استفاده کنه.ممنون
- کم اشتهای
سلام آقای دکتر خسته نباشی پسرم ده ماهش هنوز دندون درنیورد دوهفته هم است که اصلا غذانمیخوره شیرم خیلی کم میخوره خیلی عصبی شده لطفا راهنمایی کنید چکارکنم
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه
- قدووزن
سلام خسته نباشداقای دکترپسرمن وزن تولدش سه ونیم بودو چهارروزدیگ نه ماهش تموم میشه میشه لطف کنیدبگیدک قدووزن طبیعیش الان بایدچقدباشه ممنون میشم باتشکر
- با سلام مقدار شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای دختر چهار ساله که پانزده کیلو گرم وزن داره چقدر هست؟
- سرفه
- اگزما صورت نوزاد
دخترم ۳ ماهش هست صورتش دون دونای قرمز پاشیده بیرون طوری که ازش اب میاد دستاشو بستم که نتونه بخارونه الان حدود ۲ هفته میشه چیکار کنم بهتر بشه دکتر پوست هم بردم دارو که استفاده میکنه بعد ۴ روز خوب میشه ولی فرداش دوباره همون جوری میشه چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم بکنید
- تب سنج دیجیتالی
سلام اقای دکتر برای پایش دقیق تب نوزاد دو الی سه ماهه تب سنج دیجیتالی زیر زبانی دقیق تره یا چه روشی برای سنجش تب دقیق هست؟
- سوال از متخصص اطفال
برای شنوایی سنجی وبرای خوابندن نوزاد از چه دارویی میشه استفاده کرد.
- واکسن دوماهه
سلام بچه ام ۶کیلو وسیصد گرمه دوبرابر وزن پاراکید بدم؟
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- استفراغ زرد
سلام وقتتون بخیر دخترم هفت ماهه متولد شده و الان چهل روزههستش یک ساعت پیش استفراغ زرد رنگ داشت نگران شدم ممنون میشمکمککنید
- پانی
سلام آقای دکتر دخترم 2ماه و 6روزشه شربت بی بی سد شبها بهش میدم فقط چون کلیک داره بیقراره آیا ضرر داره براش

