Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- فاویسم
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۶۴روزشه و فاویسمیه سرما خوره آیا میتونم قطره پلارژین بهش بدم ، روزی چند قطره ؟ ممنون از اینکه وقت میزارین
- سفیدی دهان نوزاد
بایادخدا.باسلام و اخترام.نوزاد ۴۵ روزه که امروز متوجه شدیم داخل دهان قسمت انتها فک ها و زیر زبان و قسمتی از داخل لب پایین به رنگ سفید شده و اول فکر کردیم شیر هست بعد بردیم پزشک قطره نیستانین دادن هر ۶ ساعت ۱۵ قطره. اقای دکتر این چیه ؟ایا خطرناکه؟ درمانش چیه. لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دکترخسته نباشی دخترم دوماهشه همیشه انگارآدامس تودهنشه میجوه وبعضی وقتادهنش پرکفه وبینیش کیپه وخرخرمیکنه وخیلی اب دهنش یاشیرتوگلوش میپره بعضی وقتاتوخواب یکی دوتاسرفه میکنه وازروزاول که به دنیااومدعطسه میکنه الان بیشترشده وزنش موقع تولد۲۶۴۰والان ۴۷۵۰ فردابایدواکسنشوبزنم بخداخیلی نگرانم بردمش دکترگفت رفلاکسه ودارویی ندادمیترسم سرماخورده باشه بخداخیلی نگرانم واکسنشوبزنم توروخداجوابموبدین ممنونتون میشم
- صداخوردن شکم
سلام. آقای دکتر بچه من یک ماه و نیمشه و کولیک داره. شکمش خیلی قارقور میکنه اشکال نداره؟در ضمن مثلا دیروز شکمش 5بار کار کرد البته اسهال نبودا . اینا طبیعیع؟
- mct oil
سلانم اقای دکتر .من پسرم۳ماه و۲۰روز داره چقدر بایدmct oil بخوره بعد اینکه فاویسم داره میتونه این روغنو استفاده کنه ضرر نداره
- سرماخوردگی وسرفه نوزاد ۱۸روزه
باسلام وخسته نباشید نوزاد ۱۸روزه دارم بدلیل سرماخوردگی پدر ومادر بیماری به نوزاد منتقل شده و ونوزادم دارای گرفتگی بینی وحلق وخروج اخلاط سبز رنگ از بینی و سرفه همانند بزرگسالان هست ولی خوب شیر میخوره وبه نظرم حال عمومی هم خوب هست برای رفع سرفه وگرفتگی واخلاط چه کار باید انجام بدهیم ممنون تشکر
- ضرر عسل برای نوزاد
سلام ببخشید من نمیدونستم عسل برای نوزاد ضرر داره وخیلی کم در حدی که فقط ی کم ب نوک انگشتم زدم و ی کم ب پسر ۶ماهم دادم الان ک فهمیدم ضرر داره نگران شدم میخواستم بدونم با اینکه خیلی کم بود اشکال داره؟
- الرژی
سلام پسر دو ماهم الرژی به پروتیین گاوی داره ایا به مرور زمان و با مصرف دارو خوب میشه یا دیگه نمیتونه وسایل گاوی بخوره ؟
- گریه کردن نوزاد ۹ماهه
نوازد ۹ماهه همش گریه میکنه بهانه میگیره علت چیست چیکار باید کرد ؟
- آبریز بینی وزاد ۹ ماهه
سلام نوزادد۹ ماهه من ۱۰ کیلو وزن داره آبریزش بینی شدید داره میتونم سیتریزین بش بدم؟ هفته پیش هم مریض بود و آزیترومایسین مصرف کرد
- وزن
با عرص سلام دختزمن 7ماه تمام با وزن 7300 و قد 69 میخواستم بپرسم وزنش کمه چه کار کنم شیر خشکی اصلا هم شیر خوب نمیخوره فقط در خواب با زور اونهم 90 سی سی
- کولیک
بچه ام کولیک داره و اصلا نمیخوابد صبح تا شب گریه میکنه چیکار کنم
- کولیک
سلام آقای دکتر . پسرم کولیک داره .ده روز دیگه چهار ماهش تموم میشه با این حال هنوز گریه می کنه .می خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من 50روزشه آزمایش دادیم زردیش 10.5بوده میخواستم ببینم براش ضرر نداشته باشه وزنش هم5.2است
- گرفتن صدا
سلام آقای دکتر. پسرم چند روز دیگه هفت ماهش تموم میشه. امروز صبح بلند شدم دیدم صداش یکم گرفته. تب و اسهال و استفراغ یا مشکل دیگه ای نداره. یعنی سرما خورده؟ چیکار کنم؟
- 123
سلام آقای دکتر پسرم36هفته ونارس دنیااومدالان ده روز دیگه یک ساله میشه اماسرپابه تنهایی نمیمونه بایدازمبل یاجایی دست بگیره بلندبشه خودش میشینه وازنشسته به حالت چهاردست وپا میره بیشتر سینه خیز میره اماچهاردست وپاهم میره دد ببه میگه به صداواکنش داره دسدسی وبازی میکنه غذا خوردنش خوبه وآرامه امابه تنهایی نمیتونه بمونه ومن نگرانشم چون تونت نوشته تایک سالگی باید بدون حمایت بایسته البته ازپله هم خودش بالا میکشه و رد میشه وکنار مبل راه میره وحتی میتونه چیزی ازرزمین برداره وباز بایسته آیانموندنش به تنهایی مشکلی داره
- حساسیت نوزاد
باسلام من دخترم چهارماهه هست که از همان بدو تولدش به دلیل ناکافی بودن شیر خودم مجبوربودم ازشیرکمکی استفاده کنماولش شیر نان1رو بهش داد که به شدت بی قراری میکرد وشیر رو به زور میخورد وتعداددفعش زیاد بود بعدشیرش رو عوض کردم ببلاک کامفورت دادم که بعداز یه مدت صورتش پرشد از جوشهای قرمز وروی بازوهاش و شکمش اگزما شد دکتر بردم پماد هیدرو کورتیزون دادن وشیرخشک آپتامیل اچ آ رو تجویز کرد که دخترم اصلا نمیخورد وباهمون مقدارکمی هم که بهش میدادم جوشها به قوت خودش باقی بود. شیرخشک سوپرامیل رو امتحان کردم بازم تغییری نکرد، دکتر شیرخشک ایزومیل تجویز کردن مدت 8روز هست که بهش میدم ولی متأسفانه هنوز جوشها برطرف نشده(کمترشده تاحدودی) واینکه سه روزهست که دفع نداشته وبعداز سه روز دفعش خیلی کم وسفت وسبز پررنگ هست وخیلی هم زور میزنه وقرمز میشه واینکه توخواب وبیداری خیلی گوش وصورتش رو میخارونه(بیشتر توی خواب).اگه لطف کنید که راهنمایی کنید که چه باید بکنم ممنون میشم.
- استمینوفن
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن که در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز شده تا الان که ۲۷ اردیبهشت هست ایا قابل استفاده است
- تماشای تلویزیون از چه سنی مجاز است
با سلام و عرض متانت و تشکر بابت اینکه دلسوزانه وقت میزارید نوزادی سه ماهه دارم و در حال تربیت با روش دو زبانه هستم و برای این امر نیاز دارم که برخی کارتن های زبان انگلیسی رو به مدت سه ساعت برای فرزندم پخش کنم تماشای تلویزیون تا چه سنی برای کودک ممنوع هست ؟

