Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه
سلام بچه من 4 ماهشه سینش خس خس میکنه دکتر بهش شربت کتوفین داده میخواستم بپرسم مشکلی نداره بدم البته نارس هفته 34 بدنیا اومده
- گریه نوزاد درخواب وپیچ وتاب آوردن
باسلام خدمت آقای دکترکرم بین .پسرم تازه پنج وچهارروزشه شبا توخواب گریه میکنه وازخواب بیدارمیشه وپیچ وتاب میاره دوماهشه بود بردمش دکترگفت کولیک داره ولی هنوز همون علام کولیک رو داره چیکارکنم آقای دکترلطفا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- رنگ سبز تیره مدفوع وآبکی
کودک من الان۱ماه هست که شیر نان۱میخوره ولی از روزی که این شیر رو شروع کردم شکمش روزی ۱بار یا ۱روز درمیان که کار میکند به رنگ سبز تیره وآب خالی به همراه کمی دانه های زرد رنگ است وقت شیر خوردن بیقراری میکند وبه نصبت قبل کم تر شیر میخورد ولی وزن گیری خوبی دارد وحال ظاهری اوخوب است وبازی میکند وسروحال است
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
- فعالیت زیاد نوزاد
سلام ،وقتتون بخیر نوزاد دختر 9 ماهه دارم که وزنش 8 کیلو و قدش 70 هست . همه غذا ها رو کامل نمیخوره ، کم غذا می خوره ولی شیرخشک رو نسبت به غذا بهتر میخوره . در طول روز 3 یا 4 ساعت و در شب هم 9 ساعت میخوابه جدیدا در طول شب و خوابیدن خیلی تکون میخوره و گریه میکنه خیلی تحرک و فعالیت داره به صورتی که تا از خواب بیدار میشه شروع می کنه اینور اونور رفتن تو خونه و اصلا توی بغل و یک جا چند دقیقه نمیشینه ، میخواستم بدونه طبیعی هست اینقدر فعالیت؟
- زینک سولفات
سلام.بچه یکساله یک هفته اسهال بود روزی چند سی سی زینک سولفات بدم؟وچه مدت
- مامان نگران
سلام وقت بخیر .نوزاد ما الان حدود 4روز شکمش کار نکرده چیکار باید کنیم
- کرم واژینال مترونیدازول
آیا مصرف کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجازه؟ممنون.
- دخترم ۱۳ ماهشه…….
سلام و عرض ادب خدا قوت آقای دکتر خدا بهتون سلامتی بده آقای دکتر دخترم ۱۳ ماهشه با ۱۰کیلو نیم وزنش آقای دکتر دخترم هیچگونه از علائم سرماخوردگی رو نداره فقط سینه اش خس خس میکنه تو این دو هفته ۳بار بالا آورده و گاهی بینیشو میخارونه و سرش رو به زمین میچسبونه و قشنگ بازی میکنه راه میره آقای دکتر میخوام ببرم عکس برداری بعد ببرمش دکتر انگار یه چیزی داخل گلوش مونده هم از گلوش عکس بندازم هم ریه هاش باید بگم چه عکسی؟آیا نیاز هست؟
- گریه نوزاد
باسلام دختر۲ماهم فقط شبا وسط شیرخوردن گریه میکنه وسینه رو سخت میگیره بدنشم حالت کمانی میکنه دلیلش چی میتونه باشه
- گرانلوم ناف
سلام اقای دکتر دقیقا ناف دخترم دوماهه که قرمزی داخلش هست و ترشحات ابکی قرمزی میذه درمانش چیه شبیه همون گرانلوم هستش دو ماهشه کودکم
- فابیسم
سلام خسته نباشید آیا لوبیا سبز برای فابیسم مضر است؟
- درجه تب نوزاد
آقای دکتر تب بت دماسنج دیجیتال از زیر بغل برای نوزاد دوماهه باید چه عددی باشه خطرناک هست و باید استامینفن داد
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع پسرم Stool ph 6 Color & consistency Brown-soft W.B.C 1-2 R.B.C 0-1 باقی گزینه ها همه not seen و Negative نرماله؟ البته پدی لاکت خورده بوده. تو نتیجه آزمایش تاثیر داره؟
- قطره پدی لاکت
سلام قطره پدی لاکت اگه به صورت مداوم به نوزاد بدیم مشکلی ایجاد میکنه من سه ماهگی برده بودم دکتر بهم این قطره رو داد تا الان که شش ماهشه هر روز بهش پنج قطره دادم من براساس اون چیزی که پشت قطره نوشته بود که باعث میشه ایمنی بدن نوزاد زیاد بشه خوردن قطره رو ادامه دادم مشکلی ایجاد میکنه ؟ دادن قطره رو قطع کنم؟ نوزادم چون گریه میکرد و کم شیر میخورد برده بودم دکتر که بهم این قطره و قطره کولیکز رو داد کولیکز دیگه نمیدم ولی اینو به دلیلی که گفتم ادامه دادم
- در مورد شربت سالبوتامول
سلام بچم ۳ماه و ۲۳ روزه است دکتر براش شربت سالبوتامول نوشته برای سرفه اش تو اینترنت هم نوشته زیر ۲ سال ممنوع حالا بهش بدم یا خیر
- نوزااد
سلام خسته نباشید پسر من ۳ ماه و ۲۰ روزه هستش بالا اوردنش قبلا روزی ۲،۳ بار بود کم ، و هر ۲،۳ ساعت شیرش و میخورد ، الان حدود ۱۰ روزی میشه ک هر وعده شیرش و از ۴،۵ ساعت میخوره هر کار میکنم ۲ ساعت ۳ ساعته نمیخوره ، بعد هر شیر چندبار بالا میاره خلطی و پنیری شکل ، شیر خشک آپتامیل از همون اول بهش میدادم کمکی و شیر خودمم میدم ، من همون ۱۰ روز پیش اینا میشد معده درد شدم ۲ بار قرص فاپوتیدین ۴۰ خوردم از اون روز اینجور شده ، امکان داره از قرصی ک من خوردم باشه؟؟چیکار میشه کرد
- سرفه نوزاد ۳ ماهه
سلام آقای دکتر من مادر نوزاد ۳ ماهه هستم که سرفه خشک یا گاهی چرکی داره اینجا امکانات کمه دکتر خوب با استعدادی هم نیس که ببرمش میتونین دارو براش تجویز کنین

