Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زمان دادن شربت زينك
سلام پسرم ٣ماهشه به علت وزن گيري كم در ٢ماهگي دكتر زينك گلوكنات داد الان ٢٠ روزه استفاده ميكنم روزي ٥ميلي گرم خيلي تو اشتهاش تاثير گذاشته و شير خوردنش خوب شده ،ميشه ادامه بدم تا ٥-٦ ماهگي بهش بدم ؟
- تیرگی انتهای انگشتان دست نوزاد
چند مدته انتهای انگشتان دستش سیاه شده علتش چیه!؟
- علت کبودی پای کودک چی هست وقتی بغلش می کنیم در کودکان کمی تپل
- تلوزیون دیدن
درمورد تلوطیون دیون نوزاد 6ماهه سوال کردم شما فرمودید کوتاه مدت مشگل نداره.منظور از کوتاه مدت یعنی روزی چندساعت؟ سوال بعدی اینکه کلا چرا بده این کارمنجر به چه مشکلاتی میشه؟؟
- گردن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه والرژي و رفلاكس داره.دكتر براش زاديتن خارجي و گرانول خوراكي زيناكست تجويز كرد كه دخترم صورتش و پشت پلك هاش ورم كرد و پشت چشمش كهير زد.استفراغ كرد هم شب هم صبح.من دارو رو قطع كردم.امروز دارو ندادم دخترم بشدت سرفه ميكنه و زير گلوش امروز كلي كهير زده و خلط سينه داره كه باعث ميشه حالت تهوّع بگيره. ٢١اين ماه وقت بيمارستان گرفتم براي الرژي اين سرفه و كهير زير گلو كه داره به سمت شونه هاش ميره خطرناك نيست؟ ٥روز مونده كه ببرمش بيمارستان
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- نوزاد سه ماه
من بجای ۲۵ قطره روزی دوتا قطره چکان پر به نوزادم میدادم به نظرتون مشکلی واسش پیش نمیا
- تغذیه نوزاد
سلام من یه پسر یازده ماهه دارم ب هیچ عنوان غذا و میوه نمیخوره.وسرش زیاد عرق میکنه وقتی خوابه
- امکان ختنه با وجود زردی در نوزاد
نوزادم یک ماهه شده و در ۱۷روزگی ازمایش زردی دادیم ک۱۱بود الان میخاهین نوزاد را ختنه کنیم اما هنوز صورت و چشمانش زرد است اشکال ندارد ختنه کنیم برای نوزادن ضرر ندارد
- وزن
سلام خسته نباشید دختر ۵ ماهه دارم تازگی ها زبانش را بیرون میآورد آیا مشکلی هست خیلی اینکارا انجام نمیدهد ولی مرا ترسانده ؟ و اینکه بعضی مواقع صورتش رامیمالد و پاهای کوچولوشو به هم میمالد به نظر شما مشکلی دارد ؟ وزن تولد ۲۴۰۰والان ۶۴۰۰آیا وزن مطلوبی دارد؟
- نوزاد
سلام من یک بچه ی۱۸روزه دارم که اصلا پنج روزخودشو کثیف نمیکنه و تیروید کم کارداره چیکارکنم
- درمان اسهال واستفراغ نوزاد
نوزاد دختر دارم ۴۰روزشه از موقع که به دنیا آمده استفراغ واسهال داره اسهال یه بار زیاده ولی دفعات بعد کم طوری که عطسه می کنه مدفوع می کنه شل وابکی هست دکتر باید چکارکنم پیش دکتر اطفال بردمش
- حساسیت به شیرخشک
سلام وقت بخیردکترمن ازبدوتولددخترم تاالان که دوماه وده روزداره هم شیرخودمودادم هم شیرخشک آپتامیل الان سه باردرپوشکش دوسه تارگه خون دیدم وازاول تولدش خس خس سینه داره دستاشوخیلی میماله به صورتشودماغش وهنگام خوردن شیرخشکم بیشترخس خس میکنه میخاستم ببینم آیابه شیرخشک حساسیت داره
- نخوردن شیر مادر
سلام پسر من از ۱۵ روزگی چون شیرم کم بود شیر خشک خورد اما از دوماهگی به بعد اصلا سینه منو نمیگیره شیر خشک می خوره چی کار کنم الانم وزنش ۵کیلودویست گرم هست خیلی ریزه چی کار کنم
- کجی لب نوزاد
آقای دکتر لب پایین نوزادم موقع خندیدن وگریه کردن کج میشه خیلی ترس دارم
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
پسرم ۴۵ روزش هست کش و قوس و زور زیاد میزنه و بیقراره وقتی بیداره
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم دوماهه است چند روزه همش سرفه میکنه سرفه میگیرش سرفش خیلی طولانیس بعد صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم تاًثر نداشت
- سلام خسته نباشيد
.نوزاد من به خاطر مشکل اى يو جى ار با وزن 1600 به دنيا اومد امروز که دو ماهه شده وزنش 3 کيلو. به نظر شما تا الان خوب وزن گرفته.در ضمن با تجويز پزشک روزى 30 سى سى شير خشک نان ميدم.ميخواستم بدونم در اينده مشکلى براى اين نوزادان وجود داره

