Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوست نوزاد
با سلام و خسته نباشید من پسرم ۵۵روزشه و بیشتر اوقات پوست بدنش شبکه ای میشه بیشتر تو سرما ولی مواقع دیگه هم شده از موقع تولد بوده سفیدپوست هم هست بیشتر به چشم میاد دستو پاش هم سرده خیلی نگران شدم
- اسهال
سلام دختر من دو ماه و بیست و پنج روزشه دو روزه مدفوعش خیلی آبکی شده تعداد دفعات دفعش هم زیاده شده شیر خودمو بهش میدم ،باید چیکار کنم؟
- بی خوابی
سلام دخترم شباخیلی بیخوابه چه شربتی میتونم بهش بدم
- تب کودک
سلام پسرم ۸ ماهشه میتونم از شیاف استفاده کنم
- سرما خوردگی و خلط کودک
سلام آقای دکتر پسرم ۸ماهشه حدود ۱۰ روز پیش آبریزش بینی داشت همراه عطسه بعد چند روز هم خوب شد سرماخوردگی جزئی بود .الان دو روز میشه که گلوش رو چیزی مثل خلط میگیره موقع شیر خوردن خرخر میکنه و غذا خوردن هم یهو عوق میگیره .سرفه میکنه خلط داره .تماس گرفتم گفتن مسافرت هستین پسرم مریض خودتون هست نشد حضوری بیارم ولی .ممنون میشم راهنمایی کنید چه دارویی براش استفاده کنم خوب بش
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- پاسخ بهشیر
نوزاد 30روزه ام هربار که شیر میخورد دچار خفگی شدید میشود.علت چیست؟
- سلام وقتتون دخترم۸ماهشه دوسه روزتب کردبعدش ابریزش وسرفه داشت وخلط سبز که ازبینیش میزد بیرون دکترسفکسیم۱۰۰بهش داد الانمکه بهترشده ته بینیش گرفتگی داره به نظرشماچی بهش بدم که خوب شه
سلام وقتتون بخیر دخترم ۸ماهشه دوسه روز تب کرد ابریزش بینی وخلط سبز وسرفه داشتدکتربهش سفکسیم داد الان که۱۰ روز گذشته دخترم هنوز ته بینیش گرفته کیپ نبست ولی خزخزی ته بینیشه به نظر شماچی بهش بدم
- قطره بی بی گر
سلام اقای دکتر دختر من 20روزه شه دکتر قطره بی بی گر داده بهش روزی 5قطره اما دلیچه زیاد داره میتوانم روزی دوبار بدم بهش همون پنچ قطره یا 5قطره رو دو وعده بدم بهش اول 2قطر صب 3قطه شب
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
- لرزش پای نوزاد
سلام بچه من ۳ ماه و نیمه است، از وقتی کوچیک تر بود متوجه شدم موقع شیر خوردن و خواب پاهاش میلرزه، اکثر اوقات با گرفتن متوقف میشه ولی بعضی مواقع بازم توی دستم میلرزه و به خوبی متوقف نمیشه البته خیلی کم پیش میاد و هیچ علامت دیگه ای نداره، آیا این نگران کننده است؟
- دندان
سلام خسته نباشید آیا مصرف مترونیدازول واموکسی سیلین در دوران شیردهی برای نوزاد مضر است
- لرزش دست وپا
سلام دنتر دو ماهم در خواب دست و پایش برا مدت چند ثانیه لرزید البته تو ماشین رو دستم بود دست انداز بود سرش با قنداق فرنگی خپرد به دسته ماشین وولی گریه نکرد درد نداشت
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد 45 روزه ای تقریبا 6 روزه که مدفوع نکرده ؟آیا نگران کننده است؟
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام پسر من سه ماه و نیم هستش خروسک داشت دکتر براش امپول دگزا تزریق کرده مشکلی نداره
- کارنکردن شکم
- نوزاد نارس
سلام خسته نباشید نوزادی که ۲۶ هفته و با وزن ۷۵۰ گرم بدنیا میاد باید چه مدت تو دستگاه بمونه و امیدی بهش هست؟
- شیر نخوردن
سلام اقای دکتر پسر دوماهونیمه دارم ک چند روزی هست شیر خشک نمیخوره هرنوع سر شیشه ای امتحان کردم نگرفته با زبونش حل میده بیرون با قاشق هم فقط چندتا قاشق میخوره ولی تو خواب میخوره، سینمو میگیره ولی شیرم کمه از موقع زایمان تا الان هر روشی هم امتحان کردم برای افزایش شیرم ولی نتیجه ای نگرفتم میترسم وزنش بیاد پایین چیکار کنم اقای دکتر شیر خشک نان میدم بهش

