Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی گونه نوزاد 7ماهه
چه پمادی میتونم براش استفاده کنم
- نوزاد
آیا دریافت واکسن باعث خواب زیاد نوزاد میشود؟نوزادم دو روز قبل واکسن دریافت کرده و امروز فقط برای شیرخوردن بیدارشده واصلا درطول روز بیدارنبوده وهمش خواب آلود است
- روپاواستادن
سلام خسته نباشیددکترپسرم5ماهو4روزشه اشکال نداره روپاش نگهش دارم وایسه بعدش اشکال نداره بعضی موقعه هانگاه تلویزیون کنه برنامه کودک دوست دازه
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- بد غذا بودن دختر هشت ماهه
سلام اقای دکتر، خسته نباشین
من یک دختر هشت ماهه دارم که تازه شروع کرده به دندون درآوردن و خیلی لاغر شده. کلا بد غذا هم شده. قطره آهن هم که اصلا نمیخوره و به محض اینکه میدم برمیگردونه. بنظرتون چه کار میتونم بکنم که یکم تپل تر بشه چون هیچی نمیخوره؟
ممنونم
- دخترم موقع غذا خوردن بالا میاره
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر ۸ماهه ای دارم ک اصلا غذا نمیخوره ففط موز و ماست دوست دارد فرنی حریره سرلاک سوپ درست میکنم خوشمزه همهست نمیخوره با ماست میدم بازم میخوره بالا میاره نمیدونم چیکار کنم انگار با برنج و سوپ حتی کته هم درست کردم برنج نمیخوره چیکار کنم۸کیلو هست
- برای یبوست نوزاد دو ماه چه کار کنیم
سلام و خسته نباشید پسرم ۲ماهش هست الان چهار روز مدفوع نکرده همش بی قراره زور میزنه بعد کلی گریه میکنه دکتر بردم فایده نداشت باید چکار کنم
- نخوردن ميوه وزرده تخم مرغ
سلام آقاي دكتر دخترم ده ماهشه اصلا آب ميوه طبيعي يا خود ميموه هلو طالبي هيچ نميخوره وهمچنين زرده تخم مرغ حتي تو سوپش هم تركيب ميكنم ميفهمه لب نميزنه
- غدای کمکی
سلام میخواستم ببینم به بچه 11ماهه میشه ماهی داد یا نه؟
- مسافرت با نوزاد
سلام . آیا مسافرت با هواپیما برای نوزاد سه ماهه مضر است ؟
- تب بچه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر از کجا میتونم متوجه بشم بچه تب داره بچه یکماهه . تب سنج زیر بغلی هم دارم چند درجه تب هستش؟
- خلط گلو نوزاد
با سلام دخترم نزدیک ۳ ماهشه خلط گلو داره ، بیشتر صبح ها که از خواب بیدار میشه حسش میکنم رفلاکس هم داره میشه راهکاری برای درمان این خلط معرفی کنید .باتشکر
- کبودی ناخن
باسلام ووقت بخیرببخشین از دیروز متوجه شدم ناخن پسرم خیلی کمرنگ کبود شده اما دور دهنش کبودی نیست بعضی وقتا موقع شیر خوردن بیقراری میکنه میشه بفرمایین خطرناکه یا موردی نیست؟درصمن بچم ۷۰روزه هستش.
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام ،وقت بخیر ب بچه ام ۴۰ روزه هستش گلوی بچه ام خلط داره ولی سرفه و ابریزش بینی اینا نداره فقط خلط هستش چی بدم خوبه
- رشد و نمو
با عرض سلام و ادب ..پسرم با وزن تولد ۳۸۵۰دور سر ۳۴/۵و قد ۵۳به دنیا اومد در دو ماهگی از شیر خوردن امتنا کرد و بسیار کم شیر میخورد که دکتر داروی امپرازول تجویز کرد با خپردن دارو بعد از دو هفته اروم شد و شیر خوردنش بهتر ولی به تجویز دکتر دیگری دارو رو قطع کردم دوباره در ۴ماهکی لانسو پرازول به مدت دو ماه بهش دادم که بازم بهتر شد ولی با قطعش وزن گیری کم شد در ده ماهگی وزنش ۸۶۰۰دور سر ۴۵/۵هس علایم زیادی از رفلاکس نداره فقط گاهی دوباره کم شیر میخوره و خیلی خیلی هم لاغر و رنگ زرده اشکال داره دوباره امپرازول رو شروع کنم؟
- یبوست نوزاد دوماه ونیم
سلام وقت بخیر من یه دختر ودوماه ونیم دارم ک از چهل روزگی هفته ای یکبار شکمش کارمیکنه ودکتربردم هیچ دارویی ندادن وفقط یه پماد زینک دادن ک بعضی وقتا به مقعدش میمالم . بهش ترنجبین میدادم که دکتر گفتن ندم وبه جاش فلوس بدم . ولی فرقی نکرده وهفته ای یکبار مدفوع کنه .قبل چهل روزگی هروز دوسه بارشکمش کار میکرد ..شیر خوذمو میدم بهش . لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- مسمومیت نوزاد
سلا م شربت زینک سولفات زیاد به نوزاد ۶ ماه ام دادم میداد بیرون با ز من دوبا ره بهش دادم
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه الان ۴ روزه مرتب دفع مدفوع زرد رنگ داره ولی الان ۲ روز که شدید شده از روزی ۱۲ بار بالا زده باید چکار کنم،،،هیچ علائم دیگری هم ندارد فقط تکرر مدفوع
- قطره آهن
آقای دکتر بچه ام شیش ماه و دو روزشه .قطره خارجی گرفتم براش روزی چند قطره بدم .وزن تولد ۴۱۰۰ اما الان وزنش شیش و ششصد هستش
- شربت سیترازم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره سرماخورده عطسه ابریزش داره چندماه پیش ک سرماخورده بود دکتر بهش شربت سیترازم داد الانم میتونم بهش بدم؟ فقط نمیدونم چقد باید بدم

