Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره
- شیرخوردن نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادپسری دارم سه ونیم ماهه چن روزی هس خوب شیرنمیخوره روزی دوسه بارسینموخوب نمگیره به زور میزارم دهنش گریه میکنه این اواخربایدبصورت درازکش شیربدم تا بخوره وموقع خوردن دست وپاشوخیلی تکون میده واین چن روز نسبت به قبل زیادمیخوابه تا قبل ازاین خوب شیرمیخورد وزن گیری خوبی هم داره ولی این اواخرنمیتونه بخوره من همراهشیرخودم دووعده شیرخشک میدادم چون شک کردم از شیشه باشه دوروزهس نمیدم ولی شیرخوردنش بهترنشده
- کلیدینیوم سی
سلام آیا مصرف قرص کلیدینیوم سی در شیردهی برای مادر مجازه؟؟ کودک من 9 ماهشه
- چشم
سلام اقای دکتر پسرم یازده ماهه ش هست که هردو چشمش قرمز شده و قی میبنده پماد ازیتروماسین و قطره باکتی ماید ۱۰ هر هشت ساعت استفاذه کردم ضرر نداره ؟
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
دخترم ۱۱ماهه است صداش گرفته بود شربت اموکسی سیلین۱۲۵دادم بهتر شد دیروز شربت تموم شد امروز بازم تب کرده الان بهش پلارژین دادم میشه اموکسی کلاو هم بدم
- مدفوع
سلام ببخشید بعصی وقتها که پوشک دخترم رو باز میکنم یه رگهای خون میبینم همیشه تیست دوملهشه زیاد گریه میکنه فردا هم واکسن دوماهکیشه واکسنش بزنم مشکلی نداره ممنون
- راه نرفتن
آقای دکترسلام دخترم 23ماهشه راه نمی ره چهاردست پاه ميره خیلی نگرانم
- دل درد نوزاد وشیر خشک ؟
- تمام بدنش سرده
- آبربزش
سلام پسرم دوسال و ۴ ماه داره آبریزش بینی داشت ۳ روز بهش سیتریزن دادم ابریزش خیلی کم شده ولی بینی اش گرفته ته حلقش خلط داره قطره بینی میریزم تاثیری نداره چیکار کنم آقای دکتر وزنش ۱۳ کیلو هست ، زنده باشید
- تاریخ انقضا شربت زینک
شربت زینک ب پسرم میدم الان ی ماه شده ب نظرشماتاریخ انقضای شربت تموم شده؟تویخچال بود.هنوزنصف نشده
- کاهش اشتها
سلام ،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ ماه شه تمام ازمایش ها ودکتر متخصص بردیم اما جوابی درموردکم اشتهایی بچمون نگرفتیم انواع مولتی ویتامین وآهن هاشو هرروز میدیم شیرخشک هم موقع خواب مصرف میکند ومادر کودک انواع غذاهای خشمزه رو میپزد ولی بازهم میلی به غذا ندارد کلافه شدیم از بدغذایی.لطفا راهنمایی کنید وزن کودکمان ۱۱/۴۰۰ است قد بچه دروضعیت سبز است ولی همیشه وزن کودک در وضیعت قرمز است .موقع تولد وزنش ۲/۵۰۰ بود است .
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
پسرم ۷ سالشه آبریزش شدید با سرفه شدید داره دارو میدم سرفه اش خوب نمیشه اسپری همتاثیری نداره موقع خوای خر خر میکنه خس خس هم داره لطفا راهنمایی کنید
- ادامه تغذیه
آقای دکتر حساسیت به پروتئین گاوی کی از بین میره .بعد هشت ماه من گوشت چرخ کرده گوساله استفاده کردم حساسیتی نشون نداد امکان داره دیگه نداشته باشه هم شیر خودم میخوره هم آپتامیل پپتی جونیور
- ببخشید دختر من ۶ماهش تموم شده ولی رشدسرش غیرطبیعی وکمه میخواستم یه مشاوره بدید راهی هست که بشه جلوگیری کرد؟
- نوزاد
سلام دکترمیشه شیرخشک اپتامیلو با ببلاک کامفورت قاطی کرد اپتامیل بچم یبوست میشه جزاونم چیزی نمیخوره پزشک براش کامفورت تجویز کرده اونم نمیخوره اصلا همیشه هم شکمش سفته و گریه میکنه و زورمیزنه پیشنهادشماچیه برای رفع یبوستش فقط اب قندبدیم کارمیکنه با ترنجبین
- قطره پدي لاكت
سلام آقاي دكتر براي كار كردن شكم دخترم كه سه روزه مدفوع نكرده قطره پدي لاكت تاثير داره ؟شما چي پيشنهاد ميكنيد ٥ ماهه هستش از وقتي غذاي كمكي شروع كردم اينطور شده شما فرموديد يه چند روز قطع كنيد الان دو روزه غذا نميدم ولي همچنان بي فايدست
- حساسیت
سلام دخترم بعد از مصرف شربت سفکسیم سرفه داره که اذیتش میکنه الان ۵ روزه که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش از شربت دادم میتونم مصرف رو قطع کنم
- سلام.خسته نباشید.بچه ی من یک سال وشش ماهشه.ولی هنوزحالت سینه خیزمیره.یه دوکلمه ایی هم حرف میزنه.میتونه بشینه.ولی نمیتونه وایسته خودشوبه چیزی بگیره.بالش که میزارم.میتونه ازروبالشتا بره.من خیلی نگرانم.همه اطرافیانم منوترسوندنند.میگن مشکا داره که هنوزچها دست وپا نمیره.لطفاراهنمایی کنید.ممنون میشم.
- جواب سوال گرفتن کودک ازپوشک
جواب متن راه های گرفتن کودک از پوشک

