Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس پنهان
باسلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم سه ماهگی دکتر براش تشخیص رفلاکس پنهان دادن و شربت رانیتدین تجویز کردن گفتن تا نه ماهگی هردوازده ساعت یک سی سی بدم بخوره.میخواسم بدونم مصرف طولانی رانیتدین مشکلی ایجاد نمیکنه الان دخترم چهارماه داره شربت رانتیدین میخوره ایا درمان ادامه بدم مشکلی پیش نمیاد.خوااهش میکنم دراسرع وقت پاسخ بدید خیلی نگرانشم
- پسرم1ساله دوماهش سه روز وقتی ازخواب بلند میشه فقط جیغ گریه میکنه حدود 1ساعت فقط گریه میکنه چکار کنم دندونا پشتیرو دار درمیاره لطفا کمکم کنید
- سوپ نوزاد
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه پیاز هم میزنند؟
- سرفه
سلام دخترم سرفه میکنه و سینش خرخرمیکنه چیکارکنم
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد ۶ روزه با وزن هنگام تولد ۳۴۵۰ و وزن کنونی ۳۶۵۰ گروه خونی مادر o+ با ازمایش از کغ پا دارای زردی ۱۱.۳ ایا نیاز به فتوتراپی هست؟
- اکوژن ریه
درسلامت جنین دوم اکوژن ریه به ابعاد ۱۰در۱۶میلیمتردرقسمت تحتانی ریه تشخیص داده شد سلفری دادیم خوب بود اگه تا پایان بارداری جذب نشود چه اتفاقی می افتد چیز مهمیه ممنون میشم جواب بدین
- زینک سولفات.
سلام آقای دکتر روزتون بخیر،آقای دکتر شما برای دخترم شربت زینک سولفات تجویز فرمودین قبلش شربت سانستول زینک پلاس میخورد میخواستم بپرسم این دو باهم فرق دارند.؟
- سلام.دخترم ۸ماهس.روزی چند بار شیرمو میخوره.دکتر برام قرص سیپرو فلوکساسین نوشنچته.برا کودکم ضرر داره
- خلط گلو
سلام پسرم سه ماهشه و گلوش خس خس میکنه و خلط داره ، بردم هم دکتر دیفن هیدرامین کامپاند و آستامینوفن سوسپانسیون داد
- سلام من دخترم وقتی ب دنیا امد تو صورتش لکه قرمز داره گفتن بوسه فرشتس الان یک ماهشه همون جوریه ایا ببرم دکتر درمان یا پمادی برا راحل داره
- ریفلکس
سلام وقتتون بخیر دخترم شش ماهشه مشکل ریفلکس داره مدت هاست درواقع از چندماه قبل یبوست داشت دیگه این اواخر بهتر شده بود یبوستش ولی دوباره برگشته غذای کمکیشم از پنج ماه ونیمگی شروع کردم اما شدیداً ریفلکس داره و بی قراره وپرتابی گاها شیر میریزه بیرون ومدام میاد تو دهنش اذیت میشه سرفه های غیر عادی داره شبها بی قراره وتند تند بیدار میشه وبه زور میخوابه دیگه خسته شدم واقعاً کم آوردم چیکار کنم خواهش میکنم جواب بدید
- پسر ۹ ساله دارم شربت سفیکسیم و چقدر بدم بهش؟
- احتقان بینی
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماهشه و آبریزش و احتقان بینی داره شبا ۱و نیم سیسی سیتریزین میدم بهتره ولی گرفتگی بینی روزها اذیتش میکنه قطره میریزم هر ۶ساعت نمیدونم اسپری خوبه یا قطره؟البته مقاومت میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- آلرژی ورفلاکس
سلام وخسته نباشیدببخشیددختر3ماهه من الان 3ماهه امپراطور میخوره تازگیاخیلی خوب شده بودواستفراغ داشت ولی نه آنچنان الان سه روزه هرچی میخوره استفراغ میکنه ومدام توخاب وبیداری تاگلوش میادوبرمیگرده خیلی اذیت میشه عادیه یاداروشوعوض کنیم وهمچنین آلرژی به پروتیین داره وبه عداوهرچی میخورم مدفوعش چرب وکشداره ودوروزدرمیان باشه روزدرمیان مدفوع داره وهمون روزدوباربه همون شکل که گفتم ولی باکمی تفاوت هرسری دیگه نمیدونم چیکارکنم درضمن دوماههتورژیم گاوی وگندم وآلرژی زاهستم
- گرفتگی پای واکسن دوماهگی نوزاد
سلام دکتر وقت بخیر ممنون وقت میزارید اونطرفی که پای دخترم واکسن دوماهگی زدم میخوام پاشو برا ورزش یبوست تکون بدم یمقدار سفت میکنه بعضی وقتام طاق باز خوابیده پاشو میده بالا بازی کنه داره دستو پامیزنه یهو اون پاش انگار حالت گرفتگی رگ ران یا پای خودمون چطوره یه لحظه مکث میکنه چشاش درش میکنه بعد کم کم وامیکنه نمیدونم چرااینقدر ترسیدم ب بنظرتون خوب میشه؟
- تب
سلام.خداقوت.نوزاد هفت ماهه ام هیچ علامت سرماخوردگی ندارد ولی الان چهار روز فقط تب میکنه برا بهتر شدنش میتونم داروی ضد تب بدم؟
- سلام پسرم ۲سالو نیمشه زیرپاهاش زرده نشانه چیست اصلا آرمایش نداده
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- زردی
باسلام خدمت اقای دکتر نوزاد من در چهارروزگی زردی گرفت و بستری شد،و پس از چهار روز با زردی 9مرخص گردید،کلیه ازمایشات. مربوط به کبد و حساست به باقالی انجام شد که خوشبختانه موردی نبود،از نظر گروه خونی نیز هرسه Oمثبت هستیم پس از چند روز با دستگاه در مطب فوق تخصص اطفال زردی چک شد که 10بود،اما همچنان صورت و چشمان نوزادم کمی زرد هست،مخصوصا هنگام ظهر ایا بازهم زردی چک شود،تا کی احتمال برگشت وجود دارد ممنون از شما
- سرماخوردگی
دخترم سرماخورده واصلا شربت نمیخوره ۴سالشه۲۵کیلوهس ایامیتونم قرص سفکسیم۲۰۰بدم؟وبراسرماخوردگی چه قرصی توصیه میکنین؟

