Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف ویتامین دی ۱۲۰۰۰
سلام. متخصص اطفال برای پسر ۷ ماهه من که حدودا یک کیلو کمبود وزن هم داره ویتامین دی روزانه یک سی سی نوشتن. بعد از ۱۵ سی سی مصرف قطره متوجه شدم که ویتامین دی ۱۲۰۰۰ هست که من روزی یک سی سی میدادم. نگران شدم میخواستم بدونم خطرناک نیست؟
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- استامینوفن با شیرخشک
سلام وقت شما بخیر میشه قطره استامینوفن رو با شیر خشک مخلوط کرد؟ چون تحمل نمیکنه و بالا میاره .ممنون
- کک
سلام کار به دادم برس بچه ام یک سالشه اومدم روستا کک نیشش زده جاشون قرمز شده و متورم شده میاره وچی بدم بهش یا چی بزنم که خارش نکنه و جاش ورم نکنه پماد قبل و بعد نیش حشرات زدم فایده نداره کلا بدنش رو دارن میخورن راهی نیست نیشش نزنن
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که تقریبا دو هفته است از آبریزش و گرفتگی بینی رنج میبرد دکتر بردم ولی گفتن عفونت ندارد فقط ترشحات پشت حلقش زیاد است بهش آموکسی سیلین ۲۰۰ و شربت سرماخوردگی بمدت ۷ روز دادند اما هنوز آبریزش و گرفتگی بینی دارد چکار باید بکنم واقعا بچه اذیت است ممنون از راهنمایتان
- تب
- زینک
سلام وقتتون بخیر شربت زینک برای نوزاد ۴ماهه روزی چقدر بدم ؟
- جوش های ریز زیر پوستی
سلام آقای دکترببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده کشاله هردورانش جوشهای ریز زیرپوستی داره پماد زینک اکسیدوکالاندولاایروکس وهیدروکورتیزون استفاده کردم هیچ تغییری نکرده پوشکشم عوض کردم میشه یه پماد مناسب معرفی کنید؟؟؟
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- دستگاه بخور
بایادخدا با سلام و احترام.چند روز قبل شرح حالی از دختر ۳ ماه خودم به شما دادم و شما دستگاه بخور تجویز کردین.اقای دکتر،دستگاه بخور گرم باشه یا سرد و اینکه چند دقیقه بخار بدیم؟بخار را مستقیم بزنیم به صورت؟ باتشکر
- دارو برای سرما خوردگی نوزاد۶ماهه
دخترم شش ماهشه بهش آزیترومایسین۱۰۰ومیدم خوبه یانه؟
- کپسول مترونیدازول
آیا کپسول مترونیدازول 20 برای نوزاد 4 ماهه مضر است؟
- بدقلقی شیرخوار
با سلام ،نوزاد من ۱۲۰روزه ش هست حدود ۴ هفته اس که موقع شیر خوردن نق میزنه و امتناع میکنه و کم وبیش شیر میخوره و زور میزنه،با تغییر حالت شیر دادن و ایستاده شیر دادن و آواز خوندن براش درست نشد،انگار که میخواد شیر بخوره یه چیزی اذیتش میکنه، اما وقتی که خواب باشه حسابی شیر میخوره،درکل نوزاد سرحاله و موقع بیداری بازی میکنه وزنش هم ۸ کیلو هست و سه روزه کل شبانه روز ۲ الی ۳ دفعه مدفوع میکنه ۶ الی ۷ بار هم ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت ستادین دی سی
سلام پسرم سه ماهش هست علائم سرما خوردگی داره اشکال ندارد از شربت ستادین دی سی ب هش بدم
- گایافنزین برا نوزاد ۶ماهه
دکتر اطفال ب نوزاد ۶ ماهم شربت گایافنزین داده روزی ۳ بار هر بار ۱۵ قطره آیا مصرفش ضرر نداره
- آفت دهان نوزاد 5ماهه
نوزاد 5 ماه و نیمه من چندروز بود شیر نمیخورد فک کردم بخاطر دندان دراوردنش هس.حالا دیدم ته گلوش آفت زده و زخمه.بهش نیستاتین میدم با اموکسی سیلین...خوبه؟
- یبوست
سلام آقای دکتر، پسرم سرلاک و فرنی میخوره یبوست میگیره،چه کاری باید انجام بدم تا یبوست نگیره؟
- سرفه نوزارد سه ماهه
پسرم سه ماهه هست و دو روز هست که به شدت سرفه میزنه و از خواب بیدار میشه فعلا به متخصص دسترسی ندارم ،تو خونه اسپره سالبوترکس وبکلکس را دارم و شربت کتوتیفن را دارم آیا میتونم استفاده کنم برای نوزاد و اگر میشه به چه صورت و چه مقدار؟
- قطره استامینوفن پاراکید۲
سلام آقای دکتر
بابت تاریخ انقضای قطره استامینوفن پاراکید گفتید اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا یک ماه قابل مصرف است. جای خشک و خنک یعنی یخچال؟ یا در دمای اتاق؟

