Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم تازه ۲ سالش کامل شده. خیلی کم اشتها هست و مینور هم هست. مولتی ویتامین چی بدم؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ ماهشه وزنش هم ۹۲۰۰ کیلو هستش سه روزه سرما خورده سرفه هم میکرد سینه اش هم خش خش میکنه دکتر شربت برونسبان داد سرفه اش قطع شد ولی سینه اش همچنان خش خش میکنه چیکار کنم چه دارویی بدم بهش خیلی نگرانم
- غذا
بإسلام.واكسن ٦ماهگي دخترمو چن روزي ميشه زدم.براي غذاي كمكي ارد برنج و شيرخشك إي آر استفاده كردم ولي دخترم بشدت نفخ كرد و صورتش قرمزشد.هم الرژي داره هم رفلاكس.براي غذاي كمكي چي شروع كنم كه حساسيت نشون نده اقاي دكتر؟سرلاك چيزي هست كه از داروخانه بخرم و دخترم بخوره؟براي الرژي قرار بًود ببرمش بيمارستان ولي با اين بيماري انفولانزا ترجيح دادم دخترمو نبرم تا مريض نشه..
- گوش دردنوزاد
سلام برای گوش درد نوزادم چی استفاده کنم
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
باسلام دکتر دخترمن۳ماهه شه دکتر بهش آزیترومایسین ۱۰۰داده ومن جرات نکردم بدمش دارویی بادوزپایین ترچیه بدمش
- کمک
سلام آقای دکتر دختر ۷۳ روزه ای دارم الان تقریبا ده روز است گرفتگی بینی دارد قطره سدیم کلراید زدم ولی خوب نشده بدتر هم شده سرفه هم میکند درست شیر نمی خورد تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی نگرانم خواهشا ممنون از راهنمایتان
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام خسته نباشید ،دختر من ۲ ماهش هست از زمان تولد احساس میکردم سینه اش صدا میده،دکتر که دو بار بردم گفتن گرفتگی بینی داره ،الان احساس میکنم خلط پشت حلق داره موقع شیر خوردن نفس کم میاره و گاهی اوقات شیر پس میزنه ،قطره بینی هم میریزم
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- غلظت شیرخشک
با سلام .کودک 3 ماهه ای دارم که برای وزنگیری مناسب دکتر در کنار شیر خودم برای او شیرخشک هم تجویز کرده که روزی چند بار به او میدهم میخواستم بدونم اگه شیرخشک آماده شده را کمی غلیظتر درست کنم اشکالی نداره؟ مثلا در 60 سی سی آب 3 پیمانه شیرخشک بریزم
- سلام .پسرمن سه ماهشه تازه ختنه شده دکتربهش سفالکسین 250دادههر6ساعت یک سی سی پسرم داروی تشنج میخوره میخواستم بدونم براش ضررنداره
سلام پسرم سه ماهشه داروی تشنج میخوره ختنه کردم دکتر سفالکسین 250براش نوشته آیا براش ضررداره؟
- زدن واکسن 6 ماهگی
سلام پسرم 6 ماه است این دوهفته هستش سرما خورده دکتر بردم ولی هنوز علائم سرماخوردگی تو جونش هستش یه هفته پیش نوبت تزریق واکسن 6 ماهگی داشت الان چیکار کنم باوجود علائم سرماخوردگی باید بچه رو ببرم واکسن بزنم؟
- شیر خوردن نوزاد
- تب نوزاد ۵ماهه
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد من ۵ماهشه به دلیل سرما خوردگی واکسن ۴ماهگیشو دیروز زدیم الان تبش ۳۸.۵با قطره استامنیفون پایین نمیاد چیکار باید بکنن ممنون میشم کمکم کنید
- تب
سلام تب پسرم خیلی شدیده
- سرما خوردگی و گرفتگی بینی
سلام من پسرم ۲ ماه و نیمه و یک ماهی بود احساس میکردم یکم ب زور نفس میکشه بردم دکتر گفت سرما خوردگی کوچیک و خفیف داره اسپری بینی دی بی سالین داد قبلا بچم عطسه میزد ولی الان خیلی عطسه هاش زیاد شده و در طول روز هم دو سه بار سرفه میکنه،تو خواب مثل ادم بزرگک بینی پر شده صدای بینیش میاد نگرانم چیکار کنم
- شیرخشک
باسلام کودک 2 ماهه دارم که به پروتئن گاوی حساسه و شیرخشک پروتئین سویا به او میدهم که بهش هم میسازه آیا عوارض نداره ؟؟
- شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه۱۲ماهش تموم شد میتونم بجای شیرخشک بهش شیر ماجان بدم میگن برای کودکانه؟
- سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
- رشد و نمو
با سلام ..پسرم بد و تولد وزنش ۳۸۵۰کیلو بود الان یازده ماه و چند روزشه .وزنش ۹کیلو هست به نظر شما وزنش کمه ؟؟؟؟؟ ...در دو ماهگی به خاطر ریفلاکس شربت امپرازول تا دو ماه خورد و بعدش گفتن حساسیت غذایی داره .الان هم تخم مرغ و ماست میخوره و مشکلی نداره ،شیر خودم کم شده ، به نظر شما از شیر خشکی استفاده کنم یا سرلاک ؟؟؟از چه شیر خشکی استفاده کنم تا وزنش بیشتر بشه ؟؟؟؟؟با تشکر از شما
- کمبود وزن
سلام خسته نباشیداقای دکتردخترمن باوزن 3100به دنیااومده الا4ماه و4روزه وزنش 5.5کیلواست شیرم کم نمبخوره شیرخشک بیومیل پلاسوبهش میدم خواهش میکنم کمکم کنید

