Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- تب
سلام چند روز پیش بین منو همسرم اختلاف پیش اومد . همسرم داد و بیداد کرد . از اون شب پسرم تب کرده . خواب راحت نداره . بی اشتها شده . چیکار باید بکنم . ممنون میشم جوابم و بدید . شربت نئو زینک در تب مشکلی نداره ؟ میتونم بهش بدم ؟
- اسهال و استفراغ
سلام خسته نباشید مادر شیر دهی هستم که در یک ماه دو بار قرص اورژانسی استفاده کردم خودم حالت تهوع و سرگیجه و بی حالی شدید دارم و پسرم که ۱۵ماهشه و از شیر خودم هم تغذیه میکنه الان ۵روزه که استفراغ و اسهال داره دارو هم که میدم برای چند ساعت خوبه باز حالش بد میشه آیا ممکنه بخاطر مصرف قرصی باشه که من استفاده کردم ؟
- قرص کلیدینیوم سی
- بی خوابی و بدخوابی کودک
با سلام. دختر ما یک سال و سه ماهش است و خواب بسیار نامنظمی دارد. مدتی بود که شبها ساعت دو و سه بامداد می خوابید و حدود ظهر بیدار میشد . الان یک شب ساعت دوازده می خوابد و دو بیدار میشود و تا 5 یا 6 و یا 7 صبح بیدار است. یک شب ساعت دو می خوابد و چهار بیدار می شود و تا صبح بیدار است و من و خانومم که هر دو شاغل هستیم صبح با مشقت سر کار می رویم. لازم به ذکر است که شب ها هر گاه می خوابد، چراغها را خاموش می کنیم و خودمان هم می خوابیم اما او باز هم یکی دو ساعت بعد سرحال و پرانرژی بیدار می شود. آیا داروی بی ضرری هست که کمک کند شبها خوب بخوابد؟ با تشکر از کمک و راهنمایی شما.
- خلط گلو
باسلام.دخترم ۱۸ ماهشه با وزن ۱۸ کیلو بخاطر سرماخوردگی واکسن ۱۸ ماهگیش رو هنوز نزدم.دکتر بردم ۵ روز پیش بهش قطره بینی شستشو داده و شربت پلارژین کیدز هر۸ ساعت ۴ سی سی.دخترم وقتی دکتربردم فقط آبریزش بینی داشت.الان هم خلط شدید داره دماغش گرفته نفس خیلی خیلی سخت میکشه واصلا نمیتونه شیربخوره هرچقدر قطره بینی میریزم فایده نداره و سرفه میکنه.شربت خلط آور چیزی میشه بهم معرفی کنید؟
- مدفوع سفید
سلام اقای دکتر دخترم چند روز پیش تب کرد بعد چند روز مدفوعش اسهالی سفید شد ب کیدی لاکت دادم اسهال خوب شد ولی رنگش همچنان سفیده علتش چیه؟؟؟
- لرز شدید دربرابر محیط،عرق سرد بعداز سه روز مصرف دارو
سلام پسرمن سه سالشه،متاسفانه لوزه ی بزرگی داره،مرتب مریض میشه،گش درد میگیره،باز با گوش درد شروع شد.دکتر بهش آزیترو۲۰۰،کتوتیفن،ایبو بروفن کودکان داده،خودمم براش پلارژین کیدز ومکمل هم گرفتم.ولی الان بعد از سه روز باز گوش درد داره،جدیدا لرز شدید پیدا کرده،عرق سرد میزنه،موهاش کامل خیس میشه.چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- آنتی بیوتیک برای کودک 18ماهه
دخترم 18ماهشه 3روزه واکسن زدم تبش قطع نشده وسرفه هم میکنه میتونم بهش آنتی بیوتیک بدم
- سرفه کودک
سرفه کودک بدون تب احتیاج به انتی بیوتیک داده؟ خیلی سرفه میکنه پسر ۶ سالم دو هفته پیش فقط ابریزش داشت کوریزان دادم پلاژین کیدز دادم اسپری رستانکس و کلد ماریس استفاده کردم .دکتر نبردم الان فقط بینیش کیپه و سرفه شدید داره
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- سفیدی ناخن
سلام اقای دکترخسته نباشید دخترم ۲ سالشه ناخنش سفیدی داره ایامشکلی داره چی بهش بدم ممنون
- تب و سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشید دخترم ۶ سال و نیمشه و ۲۰ کیلو وزنشه.حدود دو هفته پیش سرماخورده بود ،آبریزش بینی داشت و سرفه و گلودرد.شربت سرماخوردگی بهش داد و دیفن هیدرامین.بهتر شد ولی سرفه هاش ادامه پیدا کرد.جوری که صبحها سرفه میکرد و خلط هم داشت،و خلط پشت حلق که اذیتش میکرد.از دیشب تب کرده و سرفه هم میکنه و دماغشم گرفته.ممنون میشم راهنماییم کنین که چه داروهایی بهش بدم.نیازی به آنتی بیوتیک هم هست؟ با تشکر
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- لاک و فاویسم
سلام لاک برای کودک فاویسمی یک ساله مضر هستش؟
- کودکان
سلام خسته نباشید من یه دختر ۷ ساله دارم یه مدت هست میگه مامان شب آب دهنم نمیتونم قورت بدم بعضی مواقع روز هم همین طور هست و هی گلوش رو صاف میکنه اوهوم اوهوم میکنه تا گلوش صاف بشه من نمیدونم باید چیکار کنم خیلی ناراحتم باید چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید ممنون از لطفتون
- سلام دخترم ۴۳روزشه هنگام ادرارگریه میکنه ونمیتونه ادرارشوکامل بکنه آزمایش گرفتیم عفونت نداشت دکتربراش سونونوشت گفت احتمال سنگ کلیه هست پس چرابراش سفکسیم ۰۰اتجویزکرده۰
سلام وقت بخیر آقای دکتر میخواستم بپرسم عکس جواب آزمایش رو چه جوری میتونم خدمتتون ارسال کنم که نتیجش رو بدونم ؟
- ادامه سوال قبلی
بینیش هم گرفته با دهان نفس میکشه و سرفه هاشم تقریبا خشکه
- واکسن انفولانزاا
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و شش ماه دارد. پارسال براش واکسن انفولانزا فرانسوی تزریق کردیم . اما وقتی سه هفته بعدش خواستیم دوز دوم را براش تزریق کنیم متاسفانه دیگه یافت نشد یعنی پارسال فقط یک دوز نصفه را زد. حالا امسال میخواهیم براش دوباره واکسن انفولانزا بزنیم. آیا یک دوز کافی است یا دوتا بخریم و دو دو دوز براش بزنیم یک دنیا سپاس از شما

