Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوست قارچی
سلام خسته نباشید صورت وپای پسرم قارچی شد ودکتر پوست بهش کلوتریمازل با کلو بتامتازن داد بعد از یه مدت کامل رفت اما الان باز دوباره امدن وزیاد تر شدن من همون پماد رو گرفتم ازاد و استفاده میکنم به نظر شما چیکار کنم چه پماد خوبه
- شیر
سلام آقای دکتر.بچم شیرخشک گيگوزميخوره الان هرجاميگردم پيدانميشه بجاش چه شيرخشکي بگیرم اذیت نشه ممنونم
- دوزمصرف شربت سفکسیم ۱۰۰برای کودک۹ساله
سلام شربت سفکسیم رابرای کودک۹سال هرچندساعت استفاده کنم
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- پماد بتامتازون
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر دخترم یبوست داشتند دکتر بهشون پماد بتامتازون دادند برای چرب کردن مقعد .خواستم راهنماییم کنید که .عوارضی ندارد و میتونم استفاده کنم.باسپاس
- سلام بچم موقع گریه خمیازه میکشه
ببخشید بچم موقع گریه کردن خمیاز میکشه علتش چیه؟مشکل خاصی داره؟
- فاموتیدین
سلام دخترم ۵.۵ سالشه معده ش ترش میکنه دکتر شربت پپسومید داده اما فک میکنم دوزی اشتباهه لطفا دوز صحیح را بفرمایید ممنون از لطف شما ۱۷.۵ کیلو وزن داره دستور مصرف اینطور نوشته (هر شب بعد شام ۲.۵ سی سی)
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.
- وزن کودک
سلام آقای دکتر گلاب ب روتون دفع دخترم جذب پوشک ه،ممکنه رو وزنش تاثیر منفی بذاره؟۵ ماهشه
- مولتی ویتامین
سلام استاد. مولتی ویتامین وقطره آهن چقدبدم به پسرم یک سال ودوماهش..؟ واینکه خارجی بهتره یا ایرانی؟ قطره باکت ماید وتیرلوز بعدازدرمان هم میشه استفاده کرد مثلن به عنوان شستشو یا آلودگی هوا برابچه؟
- سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر ایا مصرف شربت سیپروهپتادین برای افزایش اشتهای کودکان خوبه استفاده بشه؟ عوارض نداره؟
- خمیازه کشیدن زیادکودک 2ساله
سلام. من پسرم از دیشب تا الان داره خمیازه میکشه. یعنی 6.7ساعت میشه. سره شب خمیازش شروع شدش. خابید دوباره بیدار شذه الان باز خمیازه
- شربت اشتها آور
دخترم ۸ماهشه .وزن زمان تولدش ۳۳۰۰وحالا ۷۷۰۰ وزنشه .خیلی کم اشتهاست.میتونم بهش زینک سولفات بدم ؟چه مقدار زینک سولفات روزانه بهش بدم؟
- شب ادراری
باسلام پسر من ۵ سالش مشکل شب ادراری داره اول اسپری دسموپرسین و در هر دو بینی یکبار میزدم جواب نمیداد بعد سه بارش کردم و تا وقتی میزنم خشک خواستم بدونم تا چند وقت چقد دوز دارو استفاده کنم رفع بشه شنیدم تا سه ماه میشه ممنون
- مولتی ویتامین
سلام و عرض ادب دختر بنده ۵ سالش هست، یکماه کامل بهش شربت تقویتی لیکو مولتی رو دادم این شربت براش خوب بوده حالا سوالم اینه که سیکل دادن شربت تقویتی چطوری؟ الان که یکماه شربت رو دادم چند روز نباید شربتو بدم تا به کبد آسیب نرسه؟ و باز وقتی شروع میکنم به دادن شربت یکماه کامل دیگه باید شربتو بدم؟ اگه سیکل دادن شربت تقویتی رو در طول یکسال بهم بگید ممنون میشم بینهایت سپاس
- حمام بعداز واکسن
سلام من امروز دخترم و واکسن یکسالگیشو زدم میتونم امروز ببرمش حمام؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
پسرم من باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنن، وقتی واکسن یک سالگی رو زد، دقیقا ده روز بعد تب شدیدی کرد که به هیچ وجه پایین نمیومد سه روز سعی به کنترل تب کردم و چون قطع نشد به پزشک اطفال مراجعه کردم که ایشون گفتن بچه آلرژی غذایی داشته و مزمن شده و به ریش زده، اخه پسرم روی لپاش قرمز و بدنش هم حالت اصطلاحا همکارای اطفال میگن پوست مرغی. معاینات هم خرخر سینشو نشون داد ، حالا واکسن ۱۸ ماهگیشو به همین علت نزدن و نامه از پزشک خواستن ، حالا من شدیدا میترسم اگر بزنه با توجه به اینکه واکسن سختیه حال پسرم بد بشه
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- دختردوساله
باسلام دختری دوساله دارم ک حدودادوماه ونیم هست که دهنش خشک میشه وتشنش میشه خیلی زیادودماغش بعضی وقتاهس میکنم کیپ میشه وصدای خرخرش میادصبح بیدارمیشه عطسه میکنه باابریزش سبز بعضی وقتاازمدفوعش خون میادوسیاه میشه مدفوعش دوسه باراینجوری شده یوبوست هم داره ازمایش مدفوع گرفتم مشکلی نداشت علتش چیه؟

