Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماه و چهارده روزشه وزنش هفت کیلووسیصد گرمه وقتی بدنیا اومد سه کیلونیم بود ..بنظرتون وزنش کمه؟دندونم درنیاورده
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین ۱۲۵ برای عفونت گلو و چرک گلو به همراه سرفه خلط دار چه مقدار است ، با تشکر
- مولتی
سلام پسرم دوسال وسه ماهشه.پارسال ی آزمایش دادم براش مقداری کم آهن و ویتامین د کم داشت.که آزمون موقع شربت آهن ومولتی ویتامین وکلسیم میدم بهش..تاکی بایدادامه بدم...چون غذاهایی ک میخوره خیلی ویتامین یا آهن و..نداره
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟
- گریه شبانه کودک
سلام بچه ی من پنج سالشه هنگام تولد تا الان شبا بدون هیچ مشکلی از خواب می پره و گریه میکند ازشم ازمایش همه چی گرفتیم مشکلی ندارد فقط یکم کم خون هست ایا مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید
- سرماخوردگی ترشحات زرد رنگ در بینی
سلام دخترم ۱۰روزه که سرماخورده سرفه همراه باگرفتگی بینی شدید داشت توی گلوش هم کمی خلط داشت خانه بهداشت بهش فارمنتین ۶۴۳دادهر۱۲ساعت ۴ سی سی ۶روزبهش دادم ازوقتی دارو روشروع کردم ترشحات زردرنگ از بینیش خارج میشه ودماغش هنوزم کیپه وسرفه میکنه چیکارباید بکنم؟
- شربت لوپرامید..
سلام وقت بخیر پسرم پنج سال و نیمه ازصبح اسهال داره البته حجم کم میتونم شربت لوپرامید بدم؟
- حساسیت لب
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. دخترم ۵ سالشه. از بالم لب کودک استفاده کرده و متاسفانه لباش بهش حساسیت داشته. تمام دور لبش خیلی بد قرمز شده. پمادی هست که بتونم استفاده کنم که این مشکل رفع شه. سپاس
- غده
سلام دکتریکی ازآشنایان دخترش نه ماهشه دکترگفته که توکبدش غده داره وبایدعمل شه اگه عمل شه خدایی نکرده ممکنه اتفاق بدی براش بیوفته
- عرق کردن بدن
سلام اقای دکترخسته نباشید.دختر2سال نیم دارم علت عرق زیادچیه.خیلی عرق میکنه جوری که خیسی بدنشو میشه دیدکف پاش بعضی وقتاخیس میشه.ممنون
- آبریزش چشم
سلام.وقتتون بخیر. دخترم ۲ سالشه،چندروز پیش سرماخورده،الان از یکی از چشماش اشک میاد و کمی قرمز هم شده.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار باید انجام بدم.
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش یبوست داره خیلی هم جیغ میزنه چیکار کنم
- سفیکسیم 100
سلام من پسرم 17ماهه استت و گلو چرک کرده سفکسیم هر چند ساعت باید مصرف بشه؟
- پوشک
سلام آقای دکتر ببخشید چرا صبح که پوشک بچمو عوض میکنم خیلی خیس نیست.
- عفونت روده
سلام ببخشید پسر من دو و سال و هشت ماهش هست ودو روز هست از مقعدش یه مایع شفاف آبکی میاد و تب هم کرده دو شب قبلش هم استفراغ میکرد الان اشتها هم اصلا نداره هیچی نمیخوره بردمش دکتر نگفت چی شده فقط یه ایپوبروفن واستامینوفن و شربت سفلکسیم ۱۰۰ داده ویه شربت برا تهوع
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره

