Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد امپول دگزامتازن
من یک کودک سه ساله دارم به خاطر گلو درد و سرفه به بیمارستان مراجعه کردم برایش امپول دگزامتازن تزریق کردند آیا ضرر دارد یا نه چون وقتی این امپول را تزریق مکنیم خیلی بی قراره طوری شبا تو خواب جیق میزنه نمی توانم ارامش کنم ممنون
- سلام شب بخیر اقای دکتر من دخترم تازه 23 شده 3 ماهش گلوش احساس میکنم خلط داره چنان زور میزنه تا این خلط ها از گلوش بیاد بیرون کبود میشه نفس کم مبره باید چکار کنم اقای دکتر
- سلام خسته نباشید پسر من از روزی که به دنیا اومده همش گلوش هر ۲ هفته یک بار ۱۰ روز یک بار چرک میکنه بد تب میکنه تب شدید یعنی کار من شده فقط تب بیارم پایین فقطم چرک خشکن باید بخوره تا خوب بشه یا باید امپول بخوره الان ۹ سالشع به خدا دیگه خودشم خسته شده همش گلوش پراز خلط میشه نه میتونه خوراکی بخوره به خدا همش تو حسرت دوییدن وخوراکی خوردن مونده یه راه به ما پیشنهاد کنید
- ایا برای اسهال کودک ۲۰ماهه باوزن ده کیلو شربت سفیکسیم ۱۰۰ ومترونیدازول باهم میشه استفاده کرد؟
- میزان مصرف آزیترومایسین
برای بچه ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو چقدر شربت آزیترومایسین مصرف کنم
- شربت ستادین
باسلام پسر من ۲ ساله هس خلط داره و اب بینیش هم میاد ولی سرفه وتب نداره میتونم بهش شربت ستادین بدم
- نوزادم خوب نشده
سلام آقای دکتر نوزادم سرما خورده حدود 20روزه اوایل خفیف تر بود اما الان روزی 4.5 بار عطسه میندازه و 5.6بار هم سرفه میکنه اما اصلا تب نداشته موقع شیر خوردن خوابش میبره و سینه اش خس خس میکنه موقع شیر خوردن نفساش تندتر میشه و این که شیر خشک میخوره الان نوزادم 51 روزه شه شربت آزیترومایسین داده اما فایده ای نداشته دکتر عکس از ریه نوشت گفت خلط داره چیکار کنم آقای دکتر توروخدا راهنمایی کنید
- اسهال
سلام پسرم یک سال پنج ماهشه چند روزه اسهال داره توی اسهالشم عفونت داره چی بهش بدم بخوره
- سکسکه نوزاد
سلام اقای دکتر دلیل سکسکه نوزاد با وجود گرفتن آروغش ،چی هست؟من آروغ بزنه یا نزنه یک ربع به پشتش آروم ضربه میزنم ولی گاهی اوقات بازم سکسکه میکنه. نوزادم یک ماهه هست
- وزن
سلام آقای دکتر دختر هشت ماه من کمبود وزن داره چیکار کنم که وزنش خوب بشه چه غذاها و راهکارهایی رو شما پیشنهاد میدید. ممنون
- سلام اقای دکتر نوزاد چهل روزه ای دارم که سرما خوردع شیر کع میخوره بالا میاره دکتر براش دارو شربت ازیتروماسین اورال با قطره pelarginو بخور نوشته بازم قطره رو که بهش میدم شیر بالا میاره
درمان زور زدن بیش از نوزاد دوماهه چیست
- کودکم۲۰ماهه است چندسی سی بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰بدم ۱۱کیلووزن داره
- سن خواب
باسلام اقای دکتر بهترین سن جدا کردن اتاق کودک چند ماهگی است باتشکر
- یبوست
- مقدارشربت سفکسیم
مقدارمصرف سفکسیم 100برای کودک سه ساله 15کیلوگرم
- بلندی قد
سلام پسرم سه ماه وده روزشه وزنش6200وقدش63/5هست.قدش درتولد هم 52ووزنش3250بوده.می خواستم بدونم وضعیتش چطوره؟بااین قدی که داره ینی درآینده قدبلند میشه؟
- گلودرد
باسلام دخترم نزدیک ۶ سالشه و ۱۸ کیلو وزنشه.دو روز تب داشت و گلودرد .الان خداروشکر تبش قطع شده ولی گلوش درد میکنه و خلط داره.حرف زدنش هم تودماغی شده. من بهش دیفن هیدرامین دادم.ولی خلطش زیاده و موقع خواب نفس کشیدنش سخته.خواستم بپرسم بهش آنتی بیوتیک بدم؟؟ممنون
- شنوایی سنجی
سلام خسته نباشیددخترم 5 ماه است بعد سرما خورد بعد مصرف دارو شنوایش مشکل پیدا کرده به صدا عکس العمل نسون نمیده
- درد گوش
با سلام و عرض احترام .برای پسر دوازده ماهه ام با تشخیص التهاب گوش و گلو شربت کو آموکسی کلاو تجویز شد . ولی بعد از چند بار مصرف فرزندم به اسهال دچار شد .به نظر جنابعالی بهترین داروی جایگزین کدام است ؟با تشکر.
- تغذیه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهس شیر کمی میخوره ولی غذای کمکی الان چند روز بیشتر از ۲قاشق چای خوری نمیخوره فقط چیزای خیلی شیرین دوس داره درضم شربت زینکو هلث میدم میخوره و رفلاکسم داره چیکار کنم

