Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر. من پسرم ۵۲روزه و شیر خوشک بهش میدم (اپتامیل۱) صورتش بدنش پر از جوش کوچک قرمز و صورتش خوشکه بعد پماد هیدرو کورتیزون و صابون تری کلو کاربان براش گرفتم و جوشها رفتن و جای جوش سفید موندن بعد این لکه ها رفتند و جوش ها خیلی ریز در اوردن خیلی پماد براش خریدم ولی نمیرن، و بعضیا میگن که از شیر شیرشو عوض کنم بهترین شیر چی براش بگیرم.
سلام وقت بخیر. من پسرم ۵۲روزه و شیر خوشک بهش میدم (اپتامیل۱) صورتش بدنش پر از جوش کوچک قرمز و صورتش خوشکه بعد پماد هیدرو کورتیزون و صابون تری کلو کاربان براش گرفتم و جوشها رفتن و جای جوش سفید موندن بعد این لکه ها رفتند و جوش ها خیلی ریز در اوردن خیلی پماد براش خریدم ولی نمیرن، و بعضیا میگن که از شیر شیرشو عوض کنم بهترین شیر چی براش بگیرم.
- پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام
نحوه استفاده از پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه چطور می باشد؟
ممنون - دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- دوز مصرف آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای پنج ساله چقدره
- حساسیت و عفونت چشم
سلام وقت بخیر.من تازه فهمیدم که پسرم۲۲ماهه ام به البالو و زرد الو حساسیت داره-الان بدن و صورتش به صورت لکه های قرمز حساسیت در اومده-یکی از این لکه ها پست پلکش هست که کمی متورم شده و قرمز و شربت فکسوفنادین کودکان دو سی سی بهش دادم نیاز هست ببرم دکتر وچه اقدامی دیگری باید انجام بدم ممنونم
- کم وزن
سلام دخترم 6سالشه خیلی لاغره آزمایشم انجام دادیم چیزی نشون نمیده به نظر شما آقای دکتر چ شربتی بهش بدم که هم اشتهاش بیشتر بشه هم وزنش خوب شه ممنون
- ویروس
سلام اقای دکتر درمورد نوع ویروس که در سوال قبلی ازتون پرسیدم خلط گلو سرفه شدید ابریزش بینی ده روز بود حالا امکان دارد پسرم از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد ممنون از لطفتون
- سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست چند قطره بی بی کر بهش بدم که شکمش کار کنه یکماهش که بود بردمش دکتر گفت روزی 10قطره الانم همون اندازه بهش بدم
- زور زدن های زیاد و کبود شدن نوزاد
سلام وقتتون بخیر.پسر من ۴۰روزش هست.شیر خودم رو میخوره .بینهایت زور میزنه به طوری که صورتش قرمز و کبود میشه.و مثل کسی که خسته هست کش و قوس با صدا میاد. بهش کولیکز میدم ۳بار در روز ۱۰قطره.کامی کالم میدم۱/۵ سی سی شب.نمیدونم چکارش کنم که انقدر در اثر زور زدن کبود نشه.
- یبوست نوزاد۰۰
با سلام نوزاد۹ماهه ای دارم که شیرخشک نان میخوره از ۶ماهگی که غذای کمکی ونان۲دادم (یبوست گرفته چه شیرخشکی خوبه همون نان۱ بدم مشکلی نداره؟؟؟
- پدی لاکت
سلام دختر من قطره پدی لاکت را تاکی باید بخور الان نزدیک چهار ماه بشه
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- زیاد کار کردن شکم بچه 14 ماهه
محمد ما خواب وخوراک خوب ندارد و شکم اودر روز 5-6 مرتبه کار میکند که غیر قابل تحمل است
- درباره قرص چاقی
سلام من یه دختر 16ماهه دارم شیرمو بهش میدم غذا کمکیم میدم میشه ازقرص هیمالیا استفاد کنم
- تب
با سلام و احترام.
دخترم سه سال و نیم سنشه. تازگی ها بعد از استحمام (کمی بعد از استحمام) تب میکنه. این بار سوم هست که این موضوع پیش میاد. ایشون بنابر نظر پژشک متخصص آلرژی دچار آسم هست و دو نوع اسپری استفاده میکنه. من خیلی نگرام هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم - دادن شربت کلا ویسیلین برای نوزاد یک ساله خطر ندارد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم یک سالشه چهار شنبه واکسن یک سالگیش رو زدم بعد دوروز سرما خورد بردم دکتر بهش شربت کلاویسیلین ای اس داده براش خطر ناک نیست
- دختر۸ماهه دارم هسته هلوسیاه رو قورت داد اماخوب شیر میخوره الان هم خوابید

