Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای شب مونده
سلام خسته نباشید خواستم بدونم که وقتی غذا برکودک درست میکنم اگه ازش موند میتونیم بزاریمش داخل یخچال دوبار فردا بهش بدیمش ممنون
- یوبس نوزاد
نوزاد ۳ماهه شکمش کارنمیکنه چی خوبه بهشبدم
- سرماخوردگی کودک ۴ساله
سلام خسته نباشید .دختر ۴ساله ام یک هفته است سرما خورده ،دکتر کیدوفست براش تجویز کردند ،ولی دو روز است که سرفه میکند وگلویش خلت دارد میخواستم بپرسم میتونم بهش شربت آموکسی سیلین ۲۵۰بدم؟
- در مورد سرماخوردگی
سلام بعدازتزریق واکسن ۶ماهگی پسرم حدود۲روزبعدشروع به تک سرفه کرددکتربردم شربت پلارژین کیدزضدسرفه.سیتریزین.واسپری دادن وبخورسردپیشنهاددادن. الان حدود۴ روزاست کمی خس خس داره که دکترگفتن اگه شیرمیخوره وخواب خوبی داره مشکلی نیست بااین حال نگرانم خس خس کم شده ولی سرفه های خلطی نه.داروراادامه بدم یابازویزیت بسه
- گیر کردن آب در گلو
گیر کردن آب در گلو نوزاد 2 تا 3 با در روز
- شیاف گلیسرین
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماه و ۲۱ روزشه ۲۰ روزه شکمش کار نکرده شیاف گلیسرین ۱ گرمی گرفتم براش کل شیاف رو استفاده کنم یا کمی ازش ببرم؟؟ ممنون
- گلودرد
سلام اقای دکترفرمودیدمشکل تیروییدیهوظاهرنمیشه ممکنه لوزه باشه؟
- جوش قرمز پوست نوزاد
- فرورفتگی میخ درپای کودک
سلام وعرض ادب فرزند من یک سال ونیم هست امروز یک پنس(میخ )کامل در پای فرزندم فرو رفت حدود یه دقیقه گریه دراوردم فورا میخ رااز پای کودکم تو را خدا راهنمایی کنید برای درمانش مه دردش نگیره وعفونت نکنه باید چکار کنم
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که مدتی است از دل درد شکایت می کند قبلا سابقه عفونت ادراری داشته است آیا مربوط به آن میشود یا انگل روده ممنون
- سردردکودک
باسلام وخسته نباشید.دلیل سردرددرکودکان خواستم بدونم
- گلودردوسرفه
پسر۷سالم دو ماهه درگیر گلو درد تو این دو ماه انواع مختلف داروها رو خورده سه بار هم آمپول پنی سیلین زده ولی یه چند روزی خوب میشه دوباره سرفه هاش شروع میشه ... اگه ممکنه یه داروی بی ضرر بهم معرفی کنید
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- تب داره
پسر۷ماهه دارم تب کرده بردم دکتر دارو شیاف استفاده میکنه تبش کم میشه بعد از چند ساعت باز تبش بالا میره شبها خیلی گریه میکنه بیقراره تا ۴صبح گریه میکنه
- سلام شربت زینک سولفات رو یک ساله که خریدم ودرش رو هم باز کردم وبعد دیگه استفاده نکردم الان میتونم بقیه اون رو استفاده کنم
- شربت آموراکس۱۲۵به کودک ۶ساله چقدر بدم؟
- رشد
سلام اقای دکتر خسته نباشید بر قد دخترم فرمودید ازمایش بدم .چه آزمایشی باید بده؟
- سرماخوردگی
سلام پسرمن ۳ونیم ساله خسنش سرماخوردگی دتره همراه با سرفه وتب شدید حدود۱۲ کیلو وزنش هست واسش ازیترو مایسین گرفتم لطفا دستور مصرف شو لطف میکنید
- سلام پسرم یکسال داره علائم بیماری ابریزش بینی و تب چند سی سی ازیترومایسین ۲۰۰باید بهش بدم؟
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره

