Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کوبیدن پا در خواب و بی قراری
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- مشکل بینایی
بچم دو سال و هفت ماهه جدیدا وقتی موبایل میخواد ببینه سرش میکنه تو گوشی یا میاد جلو تلویزیون میشه آیا اینا علائم خطرن چکار کنم
- استفراغ و اسهال
سلام خسته نباشید ببخشید دوروزی هست دختر یکساله ام بلافاصله بعد از شیرخودم رو خوردن بالا میاره و مدفوع ابکی و زرد رنگی داره ولی شیر خشک که میخوره استفراغ نداره من هم شیر گاوی استفاده نکردم
- فاموتیدین
سلام آقای دکتر مصرف همزمان فاموتیدین و اس امپرازول برای کودک ۶ماهه مشکلی نداره؟ میشه فاموتیدین رو ندم آخه حالش خیلی بهتره .
- خونریزی دهان بچه در خواب چه علتی داره
دخترم دوسالشه کمی تب کرده دوروزه صبحا که بیدار میشه دور دهنش خون خشک شده علت چیه؟
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- ورم لثه و کیست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم شش سالشه چند وقت پیش بهتون پیام دادم که دخترم همش تب میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره به علاوه جدیدا دندونش درد میکنه .امروز دیدم لثه ش اندازه یه نخود باد کرده .دکتر دندانپزشک نبود تا شنبه نمیاد. دکتر عمومی بردم براش شربت مترونیدازول و آموکسی سیلین هر کدام هر هشت ساعت ۵ سی سی تجویز کردن . لطفا بفرمایید این داروها رو بهش بدم ؟ و دستورش درسته ؟
- اسهال کودک
سلام.دختر من دوسال ودوماه داره وار شنبه یهو تب کرد بردمش دکتر گفتن گلوش التهاب داره،بعداز 2روز تبش قطع شد ولی از پریشب اسهال شد.دیشبم اسهال ودلپیجه داشت.توروخدا راهنماییم کنین.چرا اینجوری شده؟؟
- سرماخوردگی
سلامپسرم۵سالدارداموکسیلینچندباربدموچندسیسیوزنشم۱۵کیلو
- خوردن مدفوع مارمولک
سلام پسرم 11 ماهشه و مدفوع مارمولک خورده ، مشکلی براش پیش نمیاد ؟
- آبله مرغااااان
باسلام آقای دکتر فردی که آبله داره اومد تو یه جا بعد ما رفته باشیم اونجا اصلا ندیدیمشا چون اونجا نبود ممکنه بچه ماهم آبله بگیره مثلا اشیارو اون لمس کرده باشه و بچه ماهم لمس کرده اونجارو میتونه منتقل شه بهش
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- پادردی
سلام آقای دکتر.دخترم۸ساله هست شب هاتاصبح توخواب مرتب پاهاش روزمین میزنه. گاهی از خستگی زیاد، گاهی هم میگه پاهام درد میکنه چند ساله اینجوریه.تجویزتون چیه آقای دکتر؟
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- کبودی بدن
سلام،پسر یکساله ای دارم که بعضی وقتها رو بدنش کبود هست،نمیدونم جایی میخوره کبود میشه یا همینجوری خودش کبود میشه،خیلی هم شوخ هست ،یکبار که شکمش به پله خورد متوجه شدم همونجا که ضربه خورده کبود شده باز خوب شد،نگرانم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- استفراغ ناگهانی
سلام دکتر پسرم ۵سالش تموم شده صبح کمی تب داشت و بی اشتها به محض خوردن دو قاشق غذا بالا آورد بردمش دکتر بهش دی سیکلومین و اندانسترون آمپول دی سیکلومین آمپول اندانسترون ۴ داده ولی هنوز تب داره چیکار کنم
- تب کودک
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و چهارماهه دکتربخاطر تب ازیترومایسین ۲۰۰ داد دادروزی یه قاشق کوچیک به محض اینکه میخوره فقط بالا میاره میتونم با آب مخلوطش کنم و بهش بدم بخوره؟؟؟
- مصرف تعوفلین برای کودکی که براثر تورم لوزه سوم دچار مشکل تنفسی شده مفید است؟
پسرم3سال داره و تورم لوزه سوم باعث شده نتونه تنفس عادی داشته باشه که البته وقتی سرما میخوره دچار این مشکل میشه و هیچ دارویی خوبش نمیکنه.. آیا میشه ازشربت تعوفلین برای بهبود وضعیتش استفاده کرد یاخیر..

