Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- زردی
باسلام خدمت اقای دکتر نوزاد من در چهارروزگی زردی گرفت و بستری شد،و پس از چهار روز با زردی 9مرخص گردید،کلیه ازمایشات. مربوط به کبد و حساست به باقالی انجام شد که خوشبختانه موردی نبود،از نظر گروه خونی نیز هرسه Oمثبت هستیم پس از چند روز با دستگاه در مطب فوق تخصص اطفال زردی چک شد که 10بود،اما همچنان صورت و چشمان نوزادم کمی زرد هست،مخصوصا هنگام ظهر ایا بازهم زردی چک شود،تا کی احتمال برگشت وجود دارد ممنون از شما
- پیوست قاطی کردن شیرخشک
سلام.آقای دکتر فرمودید ببلاک ۲ با ببلاک آر قاطی نکنم.آخه ببلاک آر میدم یبوست میشه.از طرفی رفلاکس پنهان داره شیرخشکا دیگه بالا میاره
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- سوراخ کردن گوش
سلام بهترین زمان سوراخ کردن گوش کی هستش الان دخترم سه ماهشه سوراخ کنم یا صبر کنم
- عفونت گوش
چراشیشه شیرباعث عفونت گوش میشود
- چکاپ
- یبوست
بچه سه ماهه ام نمیتونه مدفوع دفع کنه سفت شده وزورمیزنه وعرق میکنه وبی حال میشه
- واکسن دو ماهگی
سلام آقای دکتر . قطره پروکید رو با چه دستوری باید برای واکسن دو ماهگی به نوزاد داد؟
- سلام دکتر پسرم واکسن دو ماهگی زد جاش متورم و قرمز و بعدش کمی کبود و سفت شد بعد یک هفته هم جوش چرکی کوچک دراورد وجوش خودش سرباز کرد و تخیله شد حالا بعد دو واه می خوام واکسن چها ماهگیش بزنم یه کمی جای واکسن قبلش سفته ایا مشکلی هست ومانعی برای تزریق واکسن چهارماهگی نیست
- کودکان
شربت سفکسیم را چند بار در روز وچقد به دخترم که 5ماهسه و7300گرمه بدم
- سلام پسرم۱۳ماهشه،سرماخورده و عفونت کرده و سرفه عفونی میکنه،چقدر سیفکسیم۱۰۰ بدم بهش؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.سوالی پرسیده بودم در مورد سیتریزین برای بچه هشتذماه.فرمودین حجم کم بچه من حدود ۱۰ کیلو هست و اینکه سرفه های کم و خلط دار و حدود دو روز تب خفیف داشت. ولی بیقرار هست چقدر سیتریزین بدهم. و اینکه با توجه به شرایط کودک من سیتریزین مناسبت تر هست یا ازیترومایسین؟ممنون
- شير نخوردن نوزاد
نوزادم چهار ماه داره و حدود يک ماهى ميشود ک فقط در خواب شير ميخورد ,پسرم با شير خشک تغذيه ميشود و ب دليل رفلاکس وحساسيت ب پروتئن گاوى از شير ببلاک Haاستفاده ميکنيم و براى جلوگيرى از بالا اوردن شير ارد برنج هم تو شيرش ميريزم
- حساسیت به شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماه 20روزشه مبتلا ب فاویسم وقتی بدنیا اومدشیرکمکی اپتامیل بهش گفتن بده توی بیمارستان ولی خیلی خوب وزن نمیگیره میشه شیر خشک نان بهش بدم ازکجابفهمم حساسیت نداره
- حساسیت
سلام نوزاد ده ماهه من ازمایش کالپروتکتین داده شده ۵۵۲ ایا خطرناکه یا با اوزنیوم ۲۰ خوب میشه تاکی ادامه دارد ممنون میشم پاسخ بفرمایید
- قطره میم مایر ویتابیوتیکس
سلام آقای دکتر ببخشید قطره میم اورنج و قطره میم مایر ویتابیوتیکس متفاوت هستند؟ کدام یک برای تمام نیازهای آهن و ویتامین نوزاد ۶ ماهه مناسب است؟
- واکسن شش ماهگی و کرونا
سلام اقای دکتر واکسن شش ماهگی نوزاد من یکماه و نیم عقب افتاده. این تاخیر چه عواقبی داره؟
- نَنشستن و چهار دست و پا نرفتن
سلام خسته نباشین دخترم هفت ماه و نه روزشه ولی هنوز نمیشینه...سینه خیز هم نمیتونه بره..فقط رو به قفا میخابه و خودش رو بالا پایین میده و سعی میکنه ک بره.اما سینه خیز نمیره،چهاردستو پا نمیره و برای نشستن باید پشتش متکا بزارم یا خودم بگیرمش و یهو میفته،گاهی اوقاتم در حد دو دقیقه مستقل میشینه...ایا مشکلی وجود داره؟؟؟ممنون از پاسختون
- طول درمان سفکسیم
سلام نوزادم ۱ سال و ۳ ماهس دکتر گفت یه چرک ته گلوش هست ۶ روزه سفکسیم ۱۰۰ میخوره دیگه علایم نداره فقط بیحال شده سفکسیم رو ادامه بدم !

