Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- واکسن وابریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه 4روز پیش سرما خورد یکم عطسه میکردوابریزش بینی داشت،الان فقط یکم آبریزش بینی داره امروز بردم واکسن شو زدم شربت ستریزین هم بهش میدادم خواستم بدونم اشکال ندارد که زدم مشکلی برایش پیش نمیاد ممنون میشم جواب بدید
- عوارض واکسن
سلام آقای دکتر دخترم ۱۶ واکسن ۶ ماهگی زده کمپرس سرد و گرم انجام دادم اما الان محل تزریق سفت شده قرمز نیست درد نداره اما دست میزنم زیر انگشت قلمبه شده چیکار کنم
- شربت دل درد
سلام و وقت بخیر
آیا خوردن شربت دل درد هر روزه است یا فقط مواقعی که دل درد داره؟ نوزاد دارم و 20 روزشه
- زینک سولفات
سلام میتونمبه بچه تو هشت ماهه شربت زینک سولفات بدم
- میوه نوزادهفت ماهه
سلام و خداقوت دخترم هفت ماهشه میتونم هندونه بهش بدم...میوه های دیگه چی
- رفلکس نوزاد
سلام آقای دکترپسرم هفت ماهه من رفلکس داره.دستاشوزیادمیمکه وگاهاآب ازدهانش میاد.برای ترک این حالت چکارکنم؟متشکرم.دارویی برادرمان رفلکس پیشنهادبفرمایید
- قطره اهن
سلام ،از زمانی ک پسره 7 ماهه ام قطره اهن شروع کرده اسهال گرفته،3 روزی هست ک بهش اهن. نمیدم ،ایا باید کلا قطع کنم یا نوعش عوض کنم ؟؟ مرسی
- بی قراری شب شیرخوار۳ماهه
اقای دکتر من پزشک عمومی هستم پسرم رو معاینه کردم اتساع شکمی وتب نداره وتومعاینه مشکلی درحد معاینه من نداشت،به نظرتون مورد مهمی هست ؟ازمایش ادرار وتیرویید نرمال داشته،میخوام امروز هم مدفوع انجام بدم،من همون کاربرم که(سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش)
- گرفتگی صدای نوزاد
نوزاد پنجاه روزم تقریبا دو روزه که صداش گرفته و با اینکه قبلا یبوست بود ولی دوسه شبه که شکمش شبی دوسه بار کار میکنه میخواستم علت گرفتگی صدا و درمانش رو بدونم.ممنونم میشم راهنماییم کنید
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- سرفه
سلام پسرم ۱۶ماهشه ۴۰روز پیش سرما خورد بعد سینش به خزخز کردن افتاد البته پارسال هم اینجوری شد متخصص بردم چرک خشک کن و سالبوتامول داد خیلی هم سرفه میکرد با یه شربت سرفه خارجی خوب شد اما نه کاملا الانم که ۴۰روزه میگذره دوباره سرصبح خیلی سرفه میکنه در حدی که بالا میاره انگار که سینش خلط داره توروخدا راهنمایی کنید تو شهرمون دکتر خوب نیست اینقدر دکتر بردم خسته شدم توروخدا کمک کنید
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماهه ی من دو روزه که مدفوعش خمیری هست. علتش چی هست؟
- نوزاد نارس
سلام خسته نباشید نوزادی که ۲۶ هفته و با وزن ۷۵۰ گرم بدنیا میاد باید چه مدت تو دستگاه بمونه و امیدی بهش هست؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام جناب دکتر عزیز،پسر من دوماهه است،و الان یک ماهه هر چهار پنج روز یکبار مدفوع داره،و شیر خودمو میخوره،تو این بازه یک ماهه رفتیم شمال،و اونجا روزی پنج شیش بار دسشویی میکرد،از روزی که برگشتیم شهرمون باز هر پنج روز یکبار مدفوع داره،ایا جای نگرانی است؟
- خوراندن آب به نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید من دیشب سهوا به فرزند دوماه خودم آب دادم میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام وقت بخیر من بچم الان نزدیک ب سه ماهشه بهش نان ۱ میدم ووزنش بدو تولد ۳ؤ۳۰۰ بود ونه روزگی زردی گرفت وبستری شد درجع زردیش ۱۷ بود .شیر خودم هم میدم ولی کمه براواکسن دوماهگیش بردمش بهداشت قد ۵۷ ووزنش ۵ کیلو بود ایا خوبه و همون نان بدم یاتغییرش بدم ممنون
- قطره و آب
سلام آقای دکتر قطره آدزیر دندون رو سیاه میکنه ؟ و برای نوزاد ۷ماهه میتونم از آب تصفیه برای خوردن استفاده کنم یا حتما باید آب جوشیده باشه؟
- نوزاد
سلام پسرم 7ماهشه چن روزه مدفوع ابکی داره؟ وگوشش میخارونه ؟علت چی میتونه باشه؟

