Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام بچه هشت ماهه اي كه زرده تخم مرغ نميخوره حتي با پوره سيب زميني هم تركيب ميكنم نميخوره در واقع پوره سيب زميني هم دوست نداره داخل چه غذاي ديگه اي ميشه تركيب كرد ممنون
- سرماخورگی
سلام حسته نباشین اقای دکتر . امیرعباس بیمارتونه که سینش داغونه نفس کشیدنش سخته بچه حالش زیاد خوب نیشت با مطبتونتماس گرفتم منشی گفت تشریف ندارین میخوام ببرمش هفده شهریور امکان داره بستریش کنن لطفا راهنمای کنین
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته
- آقای دکتر دختر من یک سال نیم شه همش گریه میکنه سرشو میخارونه خواهش بگید
- الرژی
سلام من پسرم 5ماهو نیمشه تو خواب خر خر میکنه و نفسش سنگین میشه تو خواب دکتر براش شربت زادتین نوشته روزی 2سی سی مشکلی نداره
- سوال ازدکتر اطفال
سلام اقای دکتر ایا گرم بودن محیط مث اتاق نوزاد یا منزل روی یبوست تاثیری دارد؟
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون
- سرما خورگی
سلام نوزادم تازه وارد ۳ ماه شده سرما خورده تب نداره سرفه هم نمی کنه دکتر براش آموکسی نوشته ۷ روزه میدیم ولی صداش گرفته ۲ روزه نمیدونم چرا بینیشم گرفته
- سوراخ کردن گوش
سلام بهترین زمان سوراخ کردن گوش کی هستش الان دخترم سه ماهشه سوراخ کنم یا صبر کنم
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- شزبت آموکسی سلین
سلام خسته نباشید دخترم دو ماهش است متخصص کودکان بردم ازش آزمایش ادرار و سنوگرافی گرفتن خدا را شکر هیچ مشکلی نداشت تمام آزمایش هایش تمام است ولی سه روز است که سرفه میکند فکر کنم سرما خورده آموکسی سیلین برایش بدهم ضرر ندارد ؟
- قطره متوکلوپرامید
سلام این قطره رو میشه در صورت تهوع و رفلاکسش به نوزاد ۵۶روزه داد؟ چند قطره میتونم بدم
- فاویسم
دخترم مشکوک به فاویسم هست دادن قطره استامینوفن برای واکسن دو ماهگیش ضرر داره یا خیر ؟
- رفلاکس
سلام.دخترم ۲ ماهشه و ب دلیل رفلاکس دکتر براش کپسول امپرازول رو تجویز کرد.روزی یکبار ۱۵ دونه از گرانول داخل کپسول رو با شیر خودم حل میکنم و به دخترم میدم.از وقتی دارو رو شروع کردم دخترم به خوبی شیر نمیخوره.کمی که شیر خورد سینه رو پس میزنه.ممکنه دارو باعث معده درد شده باشه؟ از عروب تا دیر وقت گریه میکنه و شیر و پس میزنه در حالیکه گرسنه ست
- سلام پسرم بیست روزشه شکمشکار نمیکنه همش زور میزنه و قرمز میشه چه دارویی بهش بدم
- دندان درآوردن
سلام. برای کاهش درد لثه هنگام درآوردن چه راهکاری پیشنهاد میدهید که نوزاد کمتر بیقراری کند؟
- دادن شیرپاستوریزه ب کودک۱۵ماهه
سلام من روزی دوبارشیشه شیرپسر۱۵ماهموپرازشیرپاستوریزه یاشیرمحلی میکنم میخوره گاهی شیرپاستوریزه گاهی شیرمحلی.خواستم بپرسم اشکالی نداره؟؟؟ شیرکم چرب بهتره یاپرچرب ممنون
- شنوایی سنجی
سلامآقای دکتر روز بخیر...شنوایی سنجی شش ماهگی ضروریه؟حتما باید انجام بشه؟
- دندان قروچه
پسرم ۳ سالش شب ها دندان هایش روبه هم میسازد علتش چیه .ممنون میشم ازشما آقای دکتر
- مصرف ازیترومایسین
سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک سه ساله باوزن ۱۲کیلو چقدر است

