Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سیتریزین
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده و ابریزش بینی داشت من بهس یه فاشق غذاخوری سیتریزین دادم پدرش هم نمیدونست که من دادم اونم نیم ساعت بعد من یه قاشق غذاخوری داده دوباره الان نگرانم توروخدا جواب بدین
- رشد نکردن قد کودک
یک پسر یکسال و نه ماه دارم الان چند ماهه قدش هشتاد هست رشد نکرده بخداشت گفت باید به متخصص اطفاا مراجعه کنم بابد هر سه ماه قد کودک تغییر کنه.بچه من به ۸اطر دور سرش که از تو بارداری بزرگبود و اب سرش جمع نشده متخصص نغز و اعصاب گفت ویتامین اد رو قطع کنمفقط الان قطره اهن تنها میخوره علت رشد نکردن قدش چیه چکار کنم.عکس کارت بهداشتشم میتونم بفرستم ممنون میشم
- در مورد اسهال کودک ۵ساله
سلام خسته نباشید پسرم ۵سال با ۱۳ونیم کیلو وزن است ۳روز اسهال داشت دکتر بردمش شربت متونیدازول داده گفته ۵روز مصرف کنه وشربت زینک که گفته هر ۱۲ ساعت ۳سی سی بهش بدم به نطرتون شربت زینک دوزش کم نیست تو ۵ روز
- سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
- کاغذخوردن فرزندم
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۵ ناهشه کاغذخورده خیلی سرفهدکرد بالااورد اماکاغذو بالانیاورد مشکلی هست هست
- رانيتيدين
سلام مصرف رانيتيدين براي مادر شيرده مجازه؟ ( كودكم ١٥ ماهه است)
- سلام خسته نباشید پسرم نزدیک به هفت سالش هست سوزش گلو و گلو درد داره و وزنش 20کیلو هست شربت ازیترو مایسین 200رو چند سی سی بهش بدم ممنونم
- بیماری کودک
سلام بچه من یک ونیم سال داره واز دیشب اسهال شدیدی داره چه دارویی باید بهش بدم
- قرص سفکسیم
سلام . قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک هفت و نیم ساله با وزن ۴۸ کیلو روزی چند عدد داده شود ؟ با تشکر
- دارو آبله مرغان
سلام جناب دکتر پسرم ۱۰سال داره ۳روزآبله مرغان گرفته شبها تب شدید داره دکتر ایبوپروفن ۲۰۰ داده میگن خوب نیست بدی من شیاف استفاده کردم بااستامینوفن ۳۲۵ اشکال نداره
- سرفه خلط دار
سلام. وقت بخیر. دخترم پنج شنبه صبح احساس گلودرد داشت(از کسی ویروس رو گرفته)شب به پزشک مراجعه کردیم گفتند زود آوردید، علایمی نداره فعلا. از نصف شب آبریزش بدون رنگ و سرفه خلط دار شروع شد تا الان که یک روز گذشته ادامه داره. وزنش ۱۷ کیلو هست و ۴ سال و ماه هست.چه دارویی الان بهش بدم و با چه دوزی مناسب هست؟ خیلی ممنون از لطف و وقتی که میذارید
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- کلیه و مثانه
سلام پسرم چهار سال ونه ماهشه دوران جنینی گفتند مشکل کلیه داره ک گفتند موقعی ک ب دنیا اومد تحت نظر پزشک باشه ک هفت ماهگی بردیمش ک سونا و ازمایش انجام دادیم خداروشکر مشکلی نداشت و گفتند سالم.شش ماهگی تحت عمل باز قلب قرار گرفت ک الان خداروشکر خوبه ولی پیس داره.حالا مشکل اینه ادرار ک میکنه بوی تندی میده البته یکم ک بمونه.و اینکه میخواد بره دستشویی چند قطره لباسشو خیس میکنه ک وقتی باهاش جدی برخورد کنم دیگه خیس نمیکنه.واینکه ختنه نکردیم چون دکتر قلبش صلاح ندونستند و الان ک نامه دادند ک ختنه کنه کرونا اومد.بنطرتون دکتر ببرمش و ازمابش انجام بدیم یا مشکلی نیست
- سرما خوردگی
دخترم 4سال 9ماه داره گلوش خلط داره بینیش گرفته گاهی وقتا میگه سرم درد میکنه، هروقت که سرما میخوره فقط با شربت سفکسیم 100 خوب میشه الانم میتونم بهش بدم
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- لب مرز بودن تیرویید
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من الان 6سالسه از 3سالگی آزمایش دادم فهمیدم کم کاری تیرویید داره بعد دوره درمان شروع کردم دوسال بعد قبل عید آخرین سه چهار ماهمم بود داروشو قطع کرده بود دکتر آزمایش بردم لب مرز بود جوابش گفت چند ماه دیگه ببرین باز آزمایش بنظرتون دخترم تیروییدش برگشته یا نه؟ ولی علائم تیرویید نداره تو نت خوندم رشد کم قدکوتاه خشکی پوست نداره خدارو شکر نرماله اونا ممنون اگه جواب بدین
- سرفه های خلطی
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه چند روزی هست سرفه های خلطی میکنه بدون تب و یه کم صداش هم گرفته چکارکنم
- سرماخوردگی
اگریکی ازاعضای خانواده سرماخورده باشدنوزادهم سرمامیخوره؟ برای پیشگیری چه بایدکرد؟
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه

