Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالشه و فاویسم داره به خاطر کم اشتهایی و (وزن کم ۹ کیلو ۴۰۰ ) پدیا شور براش گرفتم میخواستم بدونم چون فاویسم داره مشکلی ایجاد نمیشه ؟
- وزن و قد
سلام دکتر دخترم۱۱ شهریور ۱۷ماهه میشه وزن۸و۵۰۰ قد ۷۴ و دور سر ۴۵ تولد وزن۳و۶۰۰ قد ۵۰. دورسر۳۵ ایا نرماله؟چی بدم بهش وزن بگیره ۶ماه شیر خودمو خورده ۶ماهم شیرخشک نان از۱۲ماهگی شیر بز ایا میتونم شیرگاو بدم و بز روقطع کنم؟ راهنمایی کنید
- سرفه
سلام، آقای دکتر پسرم ۱۴ ساله هست چند هفته پیش سرما خورد که آزیترومایسین خورد سرماخوردگیش خوب شده ولی گاهی سرفه خلط دار داره مخصوصا بعداز خوردن غذای چرب،و گرفتگی بینی هم داره ،میشه لطفا راهنمایی بفرمایید چه دارویی بدم ممنون میشم
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبع ها مطب تشریف دارین
- ویتامین d3
بخشید به پسر ۷ ساله میشه ویتامین دی ۵۰۰۰۰ داد واینکه یک مولتی ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان و نوجوانان معرفی کنید و آیا به پسر ۱۳ ساله میشه ریجن دات داد
- سرفه
سلام اقای دکتر کودک من بیست ویکماهشه.شش روز پیش دچار آنفلولانزا شد. دو روز تب داشت و آبریزش بینی . بعد علایم خاصی نداشت تا اینکه از دو روز پیش در طول روز گاهی سرفه میکنه خیلی کم ولی شب موقع خوابیدن خیلی سرفه میکنه . همون اول دکتر بردیم شربت پلاژین و اسپری بینی داد. خواستم بدونم برا این نوع سرفه ش چه شربتی میتونم بدم؟
- مقدار شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله
شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله چقدر هست؟ وزن دخترم ۲۰ کیلو هست
- یبوست
سلام خسته نباشین.دختر من 2سال و2ماه داره و چند وقتیه که یبوست گرفته وشکمش دیر کار میکنه،بردمش دکتر شربت باریج،قطره پارافین خوراکی وشیاف گلیسیرین تجویز کردن.4روز قطره پارافین و دادم ولی روز 5ام از مقعد دخترم مایع روغنی نارنجی خارج شد ومن پارافین مقطع کردم.الان که 2روز از این میان میگذره بازم از مقعد دخترم روغن خارج میشه،چ تو دستشویی چ در حالت عادی که لباساشو کثیف میکنه.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟توروخدا جواب بدین.نگرانم
- شیر خشک وشیر پاستوریزه
سلام میتونم شیرخشک رو باشیر پاستوریزه قاطی کنم پسرم۱۸ ماهشه
- واکسن ذات الریه
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام از ابتدای تولد کمی مشکل تنفسی داشت و با کوچکترین سرماخوردگی ریه اش خلط شدید میگیره آیا لازمه واکسن ذات الریه بزنیم براش ؟ نام دقیق ش چیه و از کجا باید بخرم ؟ آیا تحت بیمه هست یا نه ؟
- انگشت پای قاشقی
سلام اقای دکتر. پسرم بیست ماهه هست. ناخن انگشت بزرگ های پاهاش قاشقی شده . مشکلی هست؟
- اسهال
با سلام.دختر 11 ماهه دارم که چار روزه اسهال داره البته یکی دور روز استفراغ هم داشت که خدا رو شکر قط شد چن تا متخصص اطفال بردمش گفتن که باید دوره خودش رو طی کنه و راه درمانش جایگزین کردن مایعات از دست رفته اس و تا ده روز طبیعیه.و فقط کیدی لاکت ساشه ای داد که داخل ماست یا غذاش بریزم .خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنین
- حساسیت و عفونت چشم
سلام وقت بخیر.من تازه فهمیدم که پسرم۲۲ماهه ام به البالو و زرد الو حساسیت داره-الان بدن و صورتش به صورت لکه های قرمز حساسیت در اومده-یکی از این لکه ها پست پلکش هست که کمی متورم شده و قرمز و شربت فکسوفنادین کودکان دو سی سی بهش دادم نیاز هست ببرم دکتر وچه اقدامی دیگری باید انجام بدم ممنونم
- دلیل دفع ماده لزج خونی جدا از مدفوع
سلام بعداز یک دوره سرماخوردگی در مدفوع دختر ۱۰ سالم ماده لزج خونی پیدا شده.یعنی جدا از مدفوع و در هنگام ادرار کوچک از مقعدش دفع میشه بدون اینکه زور خاصی بزنه.میخواستم دلیل و درمانشو بپرسم.الان سرماخوردگیش کاملا خوب شده.در دوران مریضی ترشخ بینی و پشت حلق شدید داشت که ۶ عدد سفکسیم ۲۰۰ خورد
- 11ماهه
سلام دکتر بچم 11ماهشه غذا قورت نمیده و داخل دهنش نگه میداره یا میریزش بیرون یا نگه میداره از اولم کم شیر میخورد اشتها نداره
- حساسیت
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و یک ماه دارد . تحت نظر شماست. برای اولین بار کمی پیتزا خورد و شکمش لکه های برجسته ی قرمز خارش دار زد. شبیه کهیر هست. شما چه شربتی پیشنهاد میکنید. متشکرم
- ادرارکردن در خواب
سلام پسرم 6 ساله هست و چن روزی هست که سرماخوردگی و سرفه داره و بهش شربت ستادین میدم و چن روزی هست در خواب ادرار میکنه میتونه از شربت ستادین باشه؟
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
دختر دو روزه که تب داره، امروز گلو درد شدید داره، و صداش در نمیاد، سرفه خلط دار میکنه، گلوش میسوزه
- قطره آهن ليپوزوفر
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه ميتوانم به جاي قطره آهن سيدرال قطره آهن ليپوزوفر که جديد در اومده بهش بدم؟؟قطره آهني خوبي هست؟؟؟

