Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیاف استامینوفن 1250تب بر
ایا شیاف 125 استامینوفن برای کودک یک ساله ضرر نداره
- اعصاب
سلام فرزند من هشت ماهشه خیلی گریه میکرد اما دو هفتست که سیاهی چشاش بالا میره ودستو پاهاش یخ میکنه گریه هاش هم زیاد شده لطفا کمک کنید فیلمش هم دارم میتونم براتون بفرستم
- آزمایش خون
سلام خسته نباشید کودک ۹ماهه در ازمایش خون rbc=4/8و hb=11/9و hct=36و mcv=75و mch=24و mchc=32 می باشد چون در خانواده مادری تالاسمی مینور )خاله کودک ( دارد هموگلوبین الکتروفرز هم انجام دادیم که نتیجه hb.a=87و hba2=2/3و hbf=10 بود ایا این کودک مشکل مینور دارد ؟
- دندانپزشک
سلام آقای دکتر خدا قوت. دخترم ۴سالشه پیش شما پرونده داره دوتا از دندانهاش موقع غذا خوردن درد میگیره نمیتونه به غذا خوردن ادامه بده لطفا اگر امکانش هست دندانپزشک دلسوز و منصف معرفی می کنید. زنده باشید
- داروی راسیپ
سلام روزتون بخیر پسرم ۴سالو نیمشه وزنش کمه و خ بد غذاس دیروز از داروخانه شربت راسیپ گرفتم براش توو نت دیدم عوارضش خواب آلودگیه .. امروز برای اولین بار بهش دادم پسرم حالت عادی خ ورجه وورجه داره ولی امروز همش خوابه نگرانم شربت بهش آسیب بزنه شما توصیتون چیه؟ بجز راسیپ چ شربت مکملی پیشنهاد دارین
- اسهال کودک ۱۱ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۱ماهشه اسهال شدن ۳ روزه امروز چ دارویی بدم قطع بشه برم دکتردارودادن کم شده ولی قطع نشده.امروز ریزش بینی هم داره لطفا راهنماییم کنیدممنونم
- التهاب روده وکم خونی
- آب
سلام پسرم دوسال وچهارماهش یک هفتس شبا تا صبح هی بیدارمیشه میگه آب..یه شیشه شیرداره ازنوزادیش همون آب میکنم تاصبح میخوره هروقت میگه آب میدم دستش..در طول روزم چندبارمیخواد ولی نصف لیوان کمتر هربارمیدم بهش.. آیا طبیعیه ؟
- عطسه
سلام دکترعزیز؛پسر۲سال و ۱۰ماهه دارم که کمتر از ۷۲ساعت طب کرد و الان ۵روز از آخرین باری که تب کرده میگذره کاملا خوب بود ولی امشب دوباره عطسه میکنه باید چکارکنم؟
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر گرفتگی بینی که بخاطر آلرژی به پروتئین گاوی هستش تا کی ادامه داره شیرخشک مخصوص میخوره.
- مدفوع بدبو و چسبناک
کودک ۲ ساله من چند روز شده که مدفوعش بدبو و چسبناک هست،کلا یبوست داره ولی این مشکل جدید است. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
- رفلاکس
سلام پسرم ۷۰ روزشه ورفلاکس داره وزنش هم ۵۳۰۰ حدودا .دکتر شبت دومتیدون تجویز کرده وتو اینترنت نوشته این شربت خوب نیست وعوارض داره ب نظر شما بدم بخوره؟
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر دختر یکسالم از دیشب تب داره امروز صبح دوبار به مقدار زیاد بالا آورده شیاف استامینوفن گذاشتم زیاد تاثیر نداشته روی تبش چیکار کنم
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
ببخشید برای بچه ۲ ساله ازیترومایسین ۲۰۰ چه ساعتی باید مصرف کنه و اینکه چه مقدار یک قاشق غذا خوری اوکیه؟؟
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم۶سالشه تقریبا ۲۰کیلو وزن داره تب داره دکتر گفت گلوش عفونت داره ازیتروکم ۲۰۰ بهش داده با دوز ۱۲ ساعت ۴سی سه روز ونصفی دارو مصرف کرده ولی سر ساعتی که اثر استامینوفن میره دوباره تبش شروع میشه .لطفا راهنمایی کنید
- تکلم کودک
باسلام و خسته نباشید پسر من دو سال و شش ماه دارد و وزنش 11 کیلو ، هر روز کلمات جدید میگه ولی جمله بندی نمیتونه انجام بده به نظر شما من میتونم از شربت امگا 3 استفاده کنم تاثیری روی تکلمش داره ممنون از پاسخگوییتان
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- برای خس خس سینه نوزاد دختر ۹روز از۵ ماهیگیش گذشته افا موکس۱۲۵ براش خوبه عوارضی نداره
- سلام آقای دکتر پسرم من سه ماه و ۱۵روزشه رفلاکس داره درست شیر نمیخوره میخوام زیتو کید بهش بدم خوبه؟
سلام آقای دکتر پسرم یک ماه و دو روزشه سرما خورده بود خوب شده فقط سه شب شده گریه میکنه خیلی خوابش میاد نمیتونه بخوابه گریه میکنه
- یبوست
سلام پسرم ۳ سالشه میخواستم بپرسم الان نزدیک چهارماهه پودر پیدرولاکس میخوره اما بازم هفته ای یک بار اما با گریه اما مدفوع نرم تر میخواستم بپرسم تا کی میتونم این پودر و بدم وراه حل چیست ممنون ازمایش خونم داده wbc14350 Lga serum 57

