Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کاغد
سلام آقای دکتر خوردن کاغد که روش با خودکار نوشته شده باشه مشکلی ایجاد نمیکنه؟!
- تب بالا
دختر ۶سالش هست و با وجود تزریق دگزا و شیافت تبش پایین نمیاد فقط دلریم پاشویه میکنیم و شربت سرماخوردگی
- ناحیه تناسلی
با سلام ناحیه بین واژن و مقعد دخترم یک شکاف کوچک ایجاد شده . خیلی نگرانش هستم
- سرما
سلام وقت بخیر شربت کوریزان با پلارژین فرق میکنه بچه ۵ ساله سرما میخوره کدوم رو بدم بهتره ؟
- عفونت چشمی
دخترم 6ساله وچشمش ملتهب شده میسوزه و از چشمش قی میاد لطفاً راهنمایی بفرمایید که از چه دارویی مناسب است استفاده کنم
- ضربه به سر
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۱۶ ماهشه.۴ ساعت پیش از روی صندلی با پیشونی خورد زمین.خیلی گریه کرد،۴۰ دقیقه بعدش چون وقت خوابش هم بود خوابید،بعدش که بیدار شد،هوشیاریش خداروشکر عادی و معمولی بود،ولی پیشونی و بخصوص چشمش و ابروش کمی ورم کرده.خیلی نگرانم،احتیاج به دکتر بردن داره؟ برای تسکین درد پیشونی و ابروش باید چیکار کنم؟مثل همیشه ازتون خییلی سپاسگزارم بابت راهنماییتون.
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- کپسول امپرازول
سلام، آقای دکتر کپسول امپرازول ۱۰ برای بازگشت اسید معده به کودک ۸ و نیم ساله با وزن ۴۳ کیلو روزی چند عدد است؟
- سوراخ کردن گوش
سلام آقای دکترخسته نباشد.چندماهگي باید گوش بچه روسوراخ کردالان 17ماهشه .
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره
- سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم دوماهو نیمه ابریزش بینی داشت ویکم سرفه میکرد دکتر اموکسی تجویزکرد ولی بعدمصرفش سرفش بیشترشده ویکمم خس خس سینه داره چی بدم بهش؟بخورگرمم خوبه بدم
- قرص جوشان
باسلام ، قرص جوشان سیستئین ۶۰۰ را برای بچه ی ۹ ساله میتوان داد چون دکتر براش نوشته بخاطر سرفه هاش که خشکه ، میترسم بهش بدم چون دکتر از این دارو برای خودم نوشته بود گفتم شاید ۶۰۰ روزی دوبار زیاد هست لطفا شما بفرمایید.
- دارو
سلام من امروز دکتر برای دختر یک ساله و۵ ماه ام آمپول بتامتازون و شربت برینیل وسیتیریزین تجویز کرد الان خیلی بابت تزریق امپول نگرانم آیا خیلی برای دخترم ضرر دارد
- نحوه مصرف ستادین دی
نحوه مصرف شربت ستادین دی برای کودک 3ونیم ساله
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- غذا
سلام دکتر خسته نباشید آیا برنج تایلندی برنج سالمیه واسه بچه؟
- سلام اقای دکتر میشه بگید دوز مصرف ازیترومکس برای بچه ۱۶ کیلو چقدره؟تورو خدا جواب بدید
- درباره ی بدن
چرا من همیشه بدن درد و کوفتگی و خستگی و سردرد دارم و دل من همیشه درد شدید میگیرد؟
- قطره سیدرال
سلام آیا قطره سیدرال میتواند باعث سوزش معده کودک میشود؟؟ آخه شب و روز گریه میکند

