Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مالیدن به زمین
سلام.آقای دکتر دختر یکساله یک هفته اس متوجه شدم خودش دمر میندازه و قسمت تناسلیش فشار میده به زمین اوایل میگفتم نکن پاشو پا میشد.یا یهو میدیدم میدید عصبی میشم سریع بلند میشد.الان یهو میبینم و اونم متوجه دیدنم میشه گریه میکنه عصبی میشه.و ادامه میده.انگار من مزاحمم.کلی باهاش بازی میکنم یه لحظه بیکار میشه شروع میکنه.دارم دیوونه میشم؟همش میگم این ذهنش خرابه.از طرفی خانواده شوهرم مذهبی خشکن و هر روز میبینن حالا میترسم نمیدونم چکار کنم میترسم عادت شه؟به نظرتون عادت میشه؟
- آلرژی ورفلاکس
سلام وخسته نباشیدببخشیددختر3ماهه من الان 3ماهه امپراطور میخوره تازگیاخیلی خوب شده بودواستفراغ داشت ولی نه آنچنان الان سه روزه هرچی میخوره استفراغ میکنه ومدام توخاب وبیداری تاگلوش میادوبرمیگرده خیلی اذیت میشه عادیه یاداروشوعوض کنیم وهمچنین آلرژی به پروتیین داره وبه عداوهرچی میخورم مدفوعش چرب وکشداره ودوروزدرمیان باشه روزدرمیان مدفوع داره وهمون روزدوباربه همون شکل که گفتم ولی باکمی تفاوت هرسری دیگه نمیدونم چیکارکنم درضمن دوماههتورژیم گاوی وگندم وآلرژی زاهستم
- شیر
سلام من سه روزه زایمان کردم از سینه ام شیر نمیاد یه بسته قرص شیر افزا هم خوردم اسری نکرده بچمم الان سه روزه شه اصلا دستشویی نکرده فقط یه ذره جیش کرده اصلا دستشویی بزرگ نکرده از دیشبه شیر خشک بهش میدم اما هنوز دستشویی نکردا چیکار کنم
- قرص -vigel50000
سلام ؛خسته نباشید کودک7ساله ای دارم امروزدکتر قرصD-vigel50000تجویز کرده هفته ای یکی امروز من بعدازنهاریکی دادم خورده و1ساعت پیش کودک خودش یکی دیگه خورده ایا عوارض نداره ایا ما باید اقدامی بکنیم( ممنون میشم از راهنماییتون.)
- شیر خشک
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ ماهو نیم فاویسم دارد شیر خشک ببلاک ۲ میخ ره پیدا نکردیم گیگوز گرفتم میتونم بهش بدم بعد ببلاک پیدا کردم ببلاک بدم
- باسلام یه دخترهفت ماهه دارم که چندروزس ماخورده وبینیش کیپ وآبریزش داره وسرفه های خیلی شدیدداذه بردم دکترگفتن که آلرژی داره میخواستن ببینم باتوجه به سنش میشه سفکسیم بهش بدم
- من دخترم ۶ سالش ۱۶ کیلو هست چقدر باید ازشربت سیفکسیم بدم
- یبوست نوزاد ۳ ماه ونیمه
پسرم الان سه روز مدفوع نکرده وخیلی زور میزنه چکار باید کنم
- پسرم دوسالشه یبوست داره
سلام اقای دکتر پسرم دو سالشه یبوست داره چی بهش بدم بعضی وقت ها هرروز شکمش کار میکنه ولی خیلی اذیت میشه نمیدونم باید چیکار کنم
- کیست آبکی
من بچم در بدو تولد پشت کتفش یه توده بزرگ هست دکترا گفتن کیست ابکی هست به نظر شما علت چیه
- یدوکینول برای اطفال زیر ۶ ماه داده میشهیا خیر
- لگن
سلام خسته نباشید دختر10ماهه ای دارم که چینای کنار ناحیه تناسلیش یکیشون پایین تره واینکه حس میکنم لگنش خطشون برابر نیست و یکیش پایین تره اما هم سینه خیز رفته هم چهاردست وپا چند ماهم هست که دست از وسیله ها میگیره وبلند میشه وحرکت میکنه اما خیلی نگرانم ممکنه مشکلی نباشه؟یااین نشونه ها دلیل برمشکله؟لطفا کمک کنید
- یبوست
سلام دکتر کودک من در هفته ۱۵ زندگی هست. ۵روز دفع مدفوع نداشته البته دل درد و بیقراری هم نداره آیا مشکلی دارد ؟
- خلط مدفوع
علت خلط در مدفوع بچه پنج ساله در زمان سرماخوردگی بدون اسهال دل درد تب یا یبوست آیا نیاز به آزمایش هست
- چهار دستو پا نرفتن
سلام دخترم رفته تو ۹ ماهگی هنوز چهار دستو پا نمیره ،ب دور خودش میچرخه به عقب میره ولی جلو نمیتونه بره ایا مشکلی وجود داره
- بیماری فاویسم
ازیترومایسین ۲۵۰ برای دخترم که فاویسم دارد ضرر دارد ممنون از شما دکتر
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر
- مشکل تناسلی نوزاد
- ملاج
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سالشه ملاج بالای سرش هنوز یه کم نرمه و گاهی نبض داره به نظر شما ایراد نداره؟ تا چند ماهگی کاملا سفت میشه؟ ممنون از راهنمایبتون
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد

