Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف شربت سانستول
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکترمن پسرم فاویسم داره الان هم هفت ساله هستش شربت مولتی سانستول میتونم بهش بدم
- واکسن ۱۸ ماهگی
پسرم من باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنن، وقتی واکسن یک سالگی رو زد، دقیقا ده روز بعد تب شدیدی کرد که به هیچ وجه پایین نمیومد سه روز سعی به کنترل تب کردم و چون قطع نشد به پزشک اطفال مراجعه کردم که ایشون گفتن بچه آلرژی غذایی داشته و مزمن شده و به ریش زده، اخه پسرم روی لپاش قرمز و بدنش هم حالت اصطلاحا همکارای اطفال میگن پوست مرغی. معاینات هم خرخر سینشو نشون داد ، حالا واکسن ۱۸ ماهگیشو به همین علت نزدن و نامه از پزشک خواستن ، حالا من شدیدا میترسم اگر بزنه با توجه به اینکه واکسن سختیه حال پسرم بد بشه
- قرص پشه
می خواستم بدونم قرص پشه وقتی هنوز سوزونده نشده بچه فاویسم بازش کنه چند ثانیه تو دستش باشه اذیتش میکنه
- لرزش نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ماهشه ولی تا الان خیلی بدنش تکون میخوره یعنی ثابت نیس انگار تحکمی نداره رو بدنش به نظرتون مشکل ممکنه چی باشه ؟؟
- دوز دارو شربت ازیترومایسین برای کودک ۳سال باوزن۱۴
- گلودرد چرکی سفید رنگ
سلام وقت بخیر،مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۷ ساله باوزن ۱۷ کیلو چه مقدار هست روز دوم بیماری هستش
- بیماری امیکرون وسرفه ی شدید
دختر چند روز پیش بیمار شده بود الان کل بینی و گلوش گرفته شدید هم سرفه میکنه بردم دکتر آموکسی سیلین نوشت واسش و چیز دیگه نه چیکار کنم
- موارد استفاده از سفکسیم
سلام دخترم گلوش قرمز شده و میگه میسوزه و یکم هم مدفوعش شل شده آیا با سفکسیم ۱۰۰ خوب میشه چیکار کنم دکتر من تو خونه حبس هستم و فقط یه شربت سفکسیم ۱۰۰ دارم و یه آزیترو۱۰۰ و دفین هیدرامین تورو خدا پاسخ بدید
- متخصص اطفال
سلام اقای دکترخسته نباشید ببخشید دخترم همین الان بیدار شد گف پی پی داره وقای پی پی کرد خواستم بشورم دیدم داخل مدفوعش یه لخته سبزکمرنگ هس سرش مثل بادکنک باد بود توروخدابگین واسه چیه خیلی استرس گرفتم نازاحتم
- تداخل دارویی
سلام خدا قوت من اضطراب و آی بی اس دارم دکار روانپزشک و دکتر گوارش برام قرص نوشتن آیا قرص سیتالوپرام ۲۰ با کلیدینیوم سی و دایمتیکون ۴۰ جویدنی با هم تداخل دارند ؟
- چندسی سی
سلام وقت بخیر دختر شش ونیم ساله دارم شربت آموکسیسیلین۲۵۰ هشت ساعتی بهش میدم وزنش ۱۹ کیلو گلودرد داشت وحالت سرماخوردگی داره فقط روی شربت نزده هر ۸ساعت چند سی سی بدم چند سی سی باید بدم بهش با سپاس از لطف شما
- ن
سلام پسرم ۵ سالش هست وزن ۱۷ کیلو، سرما خورده دکتر بهش نوتادین و پلارژین داده با قطره بینی حال خوبه ولی یه خلط ته گلوش هست تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم ؟ ممنون
- اسهال و استفراغ
سلام وقت بخیر پسر من ۴ سالش هست ۸مرداد دچار استفراغ و اسهال شدید شد سرم و آمپول ضد تهوع گرفت خوب شد ۷ و ۸ روز خوب هست دوباره تکرار میشه بعضی روزها هم میگه زیر ناف ام و دلم درد میکنه هیچ علایم تب درد گلو درد هم نداره ازمایش مدفوع ا خوب بود ولی ازمایش خونش گلبول های سفید ش ۱۴.۴ بود.
- دخترم ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین ۱۲۵ خوبه
دخترم سرما خورده شده ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین خوبه براش
- واكسن يك سالگي
باسلام.دخترم فردا واكسن يك سالگي داره و يك هفته بعد وقت بيهوشي براي ام آر آي.ميخواستم بدونم مشكلي پيش مياد؟ چون ميگن عوارض واكسن يك سالگي بعد از يك هفته تب و سرماخوردگيه واكسن براي ام آر آي مشكلي ايجاد نميكنه؟
- تب
با سلام دختر سه ساله دارم از دیروز تب داره حدود یکسال هم هست هفته ای یکی دوبار میگه ناحیه تناسلی میخاره من حدس الرژی به غدا یا سوختگی میدادم و با کمی کرم خوب میشه ولی الان از دیروز که تب کرده میگه کمرم درد داره ناحیه تناسلی هم میخاره نمیزاره حتی بشورمش و میگه پام درد داره ولی علایم ابریزش و سرفه ندارخ به نظر شما عفونت اداری یا دور از جون کلیه هست یا ویروسه که درد کمر و پا داره
- برای گوش درد بچه ها ی ۷ ساله
گوش درد بچه هی ۷ ساله
- خلط گلو
سلام خسته نباشید دختر چهار ساله ام سرما خورده با علائم آبریزش بینی و عطسه و خیلی کم سرفه بعد از سه چهار روز بهتر شد ولی الان خلط توی گلوش هستش به صورتی که بعضی وقتها وقتی حرف میزنه انگار بینی و گلوش کیپ میشه. به نظر شما چیکار کنم خوب بشم. بعد اینکه کرونا نیستش؟؟؟ ممنون
- دارو
سلام من امروز دکتر برای دختر یک ساله و۵ ماه ام آمپول بتامتازون و شربت برینیل وسیتیریزین تجویز کرد الان خیلی بابت تزریق امپول نگرانم آیا خیلی برای دخترم ضرر دارد
- اقای دکتردخترم دوسالشه مدفوعش خون قرمزروشن ورگ های های سفیدابکی دیدم ک مص نخ ابکی روی مدفوعش بودچندوقتی اینجوری میشه بعضی وقتایبوست داره وپوست بدنش دانه های ریزقرمزمیزنه بیرون باکمی خارش دماغش هم گرفته میشه مدفوعش گاهی وقتاهم مص پوست میزنه بیرون دکترم بردمش قرص Prodigestیاهمون پرودایجست پویابهش داددوهفتست که داره میخوره ولی هنوزاون علائم هاروداره چکارکنم لطفاکمکم کنید

