Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد در کودک دوساله
سلام پسر دوساله من یک ماهه دچار یبوست شده البته مدام نیست ۴ روز دفع نداره شربت انجیر میدم روغن زیتون میدم بهش و شکمش رو ماساژ میدم گاهی که نمی تونه براش شیاف گلیسیرین میذارم بعد دیگه کار میکنه یه هفته خوبه بعد دوباره اینجوری میشه .تب نمیکنه نفخ نداره بی حال نمیشه فقط دفع مشکل داره .اما بعد از دفع دل درد داره این مشکل بزرگیه؟
- آنفلوآنزا.
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سالشه یکماه پیش آنفولانزا گرفت وتقریبا دو هفتهای خوب شد ایا ممکنه دوباره آنفولانزا بگیره یا فقط یکبار میگیرن
- دوز شربت پاراکید
سلام پسرم ۴ سالشه و تب داره شربت پاراکید چند سی سی بدم؟
- ایمونس
سلام پسرم ۴ سالش تموم شده با وزن ۱۵ کیلو قطره ویتامین د و قطره آهن فلیپ میخوره به دستور شما ، نیازه که برای تقویت سیستم ایمنی شربت ایمونس بخوره؟ اگه نیازه چند سی سی بخوره و چد روز در هفته؟ سلامت باشین .
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- عرق
سلام وقت بخیر.پسرم 22ماهشه .موقعی ک میخوابه سرش عرق میکنه.بیشتر قسمتی ک روی بالش یاتشک..واون قسمت خیس میشه بدنش خشک فقط سر..دلیلش چی میتونه باشه..تشکر
- وزن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکترم میتونم به نوزاد ۴ ماه شربت زینک سولفات بدم هم وزنش کمه اما قدش افت کرده موندم چیکار کنم
- مقدار مصرف ازیترامایسین
کودکم ۱۱ کیلو و ۸۰۰گرم وزنشه ۲ سالشه میزان مصرف داروش چقد باشه ازیترای ۲۰۰ دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- تغذیه – کودک یک سال ونیم
سلام، دختر یک سال ونیمه ای دارم که هیچی نمیخوره، فقط گاهی اوقات یکم نون خالی یا ویفر میخوره، لب به لبنیات نمیزنه، فقط شیر خودمو میخوره، کم خونی یا مشکل دیگه ام نداره، غذارو از دهنش درمیاره میریزه دور. واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم. اگه میشه راهنمایی بفرمایید
- فاویسم
با سلام ببخشید قرص میترونیدازول برای مادر شیرده که نوزاد فاویسم داره شکلی داره؟
- زردی کف پای پسرم
پسرم ۴ سالشه و کف پاهاش زرد شدن نمیدونم علتش چیه ؟؟
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - عوارض واکسن ب ث ژ
dو عکس رادیولوژی هم انداخته هردو خوب بودند و مشکلی نبوده ، به نطر شما این تودهه بهتره توسط جراح یا باشه تا خودش کم کم ازبین بره
- شیرخشک شماره یک به کودک یک ساله
سلام آیا میتوان به کودک یکساله شیرخشک شماره یک داد؟
- تیروئید
سلام ، وقتتون بخیرآقای دکتر، خواهرزاده ام 15 سال داره و از حدود یک هفته قبل به صورت ناگهانی احساس توده در گلو که باعث کم آوردن نفس میشه و نیاز داره که گهگاهی برای جبران کمبود اکسیژن نفس عمیقی بکشه مواجه شده . موقع غذا خوردن هم این احساس وجود داره و در همه ی ساعات از صبح تا شب علائم مطرح شده یکسان است و وجود داره .به پزشک عمومی مراجعه کرده و ایشان بعد از شرح حال و معاینه ، آزمایش هایی رو درخواست کردن که نتایج اون به شرح زیر است :t4 = 9.9 tsh= 1.9 anti thyroid peroxidase tpo antibody = 414.4 آزمایش رو به پزشک عمومی نشون دادیم گفتن یه ویروس باعث التهاب تیروئید و علائمش شدهو بیماری خود ایمنی است و تیروئیدش مشکلی نداره و خطرناک نیست و لووتیروکسین براش نوشت .جناب آقای دکتر نظر شما چیه ؟ آیا بیماری خطرناکی است ؟ باید دارو مصرف کنه ؟ نیازی به آزمایشات دیگه ای هست ؟ این دارو لووتیروکسین رو بخوره ؟ ممنون
- برای کودک پنج سال با هفده کیلو وزن چقدر باید خشککننده ایراموکس ۱۲۵ بدهیم
- درمورد تغذیه کودک
سلام خسته نباشی.من ی دختر 3سال و نیمه دارم وزنی که به دنیا آمد خوب بود 3 کیلو 200 بود اما از اون موقع به بعد خیلی کم وزن میگرفت نسبت به بچه های دیگه ریزتر بود اما وزن اضافه میکرد.ولی مدت خیلی زیادیه از 2سالگی تا الان غذا خوردنش خیلی بد شده الان 12 کیلو و 200 تا حالا کلی چکاب بردمش کلی دکتر خوب بردمش کلی داروهای زیادی مصرف کرده اما فایده نداره اصلا وزن نمیگیره مشکلش فقط کمی خونی خیلی کم داره و ویتامین دی بدنش کمه به نظرتون راه جدیدی هست که من امتحان نکرده باشم
- تب
سلام بچه چهار سال و پنج ماه با وزن ۲۷ کیلو در زمان تب چند سی سی پروفن و چند ساعت یک بار باید داد؟ سوال دوم شیاف استامینفون بزرگسال می توان استفاده کرد
- تب
سلام جناب دکتر پسرم 6 سالشه و الان حدودا یک هفته س که تابی میکنه و بیشتر بدن و سرش داغ میشه و دست و پاهایش سرده یه دکتر بردم معاینه کرد و گفت انفلانزای جدیده و باید چند شب نبش کنترل بشه ولی همچنان تب میکنه و خودش میگه سردردم و توی گوشش هم چرک داره
- بالابودن wbc
سلام .دخترم۶ساله wbcآن ۱۲۹۰۰شده قبل آزمایش آمپول دیسیکلومین زده ویه آب پرتقال خورده موقع آزمایش ازترس آمپول زردوسفیدمیشد بعدگلودردوسرفه واستفراغ وشکم درد هم داشت که بعدزدن آمپول دردشکم واستفراغش ۸۰درصدخوب شدراهنمایی کنید لطفن..ممنون

