Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب
سلام من کودک 9 ماهه دارم که شبها زود به زود از خواب بیدار میشه و راحت نمیخوابه شاید تا صبح 10 بار یا بیشتر بیدار میشه .میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟شبها شربت زینک و پدی لاکت هم میخوره
- شربت سالبوتامول
سلام نوزاد من ۶ ماه هست دکتر بهش شربت سالبوتامول داده از دیشب ک دادم بچه بیقرار و دچار اضطراب شده و پودر سینکاست داده ک ندادم اصلا بهش آقای دکتر خیلی تردید دارم در دادن این داروها با خوندن عوارضشون
- تعداد قطره باکتی ماید برا کودک دوساله ونیمه
- گرفتگی بینی
سلام.اقای دکتر.پسر 8 ساله ام .گرفتگی بینی داشت.لوزه ی سوم رو عمل کردیم.ولی همچنان گرفتگی بینی دارد.خیلی اذیت میشه.چیکارکنیم
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا
- درد گلو
سلام آقای دکتر ، دختر ۸ ساله من باوزن ۴۰ کیلو چند روز است گلودرد دارد و کمی قرمز شده است چه دارویی صلاح میدانید و چقدر؟
- قطره آهن
قطره آهن لیپوزفر قرمز چه مقدار به پسرم بدم،یک سالشه
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- گوش
با سلام و خسته نباشی مدتیه که پسر 5 سالم گاهی صدایی مثل سوت کشیدن یا خشخش در گوشش احساس می کنه و معمولا شبها قبل از خواب بیشتر اینو احساس می کنه. ممنون میشم راهنماییم کنین چون به دلیل کرونا نمی تونم ببرمش پیش پزشک و خیلی نگرانم
- آلرژی
باسلام اقای دکتر ما مسافرت بودیم پسرم دوسالشه اومدیم از مسافرت پسرم کل بدنش ریخته بیرون جوش های خیلی خیلی ریز قرمز کل صورت وسینه وکشاله رانش وروی پلک وزیر پلک وپیشانی وچندتا هم روی لبش زده از قبلش هم سرما خرده بود بردیم دکتر فقط سیتیرزین و برای سرما خردگیش ازیترو داد الان دو بار سیتیرزین دادم از بین نرفته این قرمزی ها و اصلا هم نمیخوابه فقط تو خواب گریه میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت سفیکسیم
سلام پسر من ۸ سالشه و ۲۹ کیلو هست تب کرده بردمش دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده و نوشته هر ۱۲ ساعت ۳و نیم سی سی مقدارش بر حسب وزنش کم نیست؟
- نفس کشیدن کودک
سلام. پسر ۶ ساله ام چند روزه هر از دو سه دقیقه یک بار نفس عمیق میکشه . انگاری میخواد خمیازه بکشه و اینها. دلیلش چیه؟
- واکسن
سلام خسته نباشید دیروز پسرم واکسن18ماهگی زده دو روز قبلشم استفراغ داشت ویکبار اسهال دیروز ک بردش واکسن بزنم خانمه گفت اگر از صبحه اسهال و استفراغ نداته مکلی نیست واکسنو بزن چون پسرمم از بعد از ظهر روز قبل همه چیزش خوب شده بود زدم براش اما از دیشبه افتاده روی اسهال شدید و تب داداششم ازش گرفته هرچی بهش میدم بی فایدست امروز حدود دهبار خروج داشته حالا من میخواستم ببینم اگه ببرمش دکتر اگه امپولی تجویز بشه تزریقش ضرر نداره چون واکسن زده اخه امروزم متخصصا مطبشون بستست لطفا راهنمایی کنید شب قراره ببرمش دکتر عمومی
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۴سال و یک ماهشه از جمعه شب ساعت ۳شب تب کرده و شنبه بردمش دکتر هنوز وقتی دارو زمانش میگذره تب میکنه چیکار باید بکنم امروز سومین روز مصرف آزیترو مایسین هم هست
- کلسیم بالا در خون کودکان
پسرم ۹ سالشه وقتی به دنیا اومد دکترا گفتن قلبش ۹ میلی سوراخه و سه سال پیش بردیمش دکتر گفت شده ۵ میلی و رو به بهبودی هستش پسرم ی مدته هی میگه پاهام دردمیکنه،باشگاه فوتبال میره و خیلی خیلی تحرکش زیاده از دیوار راست میره بالا اصلا یجا بند نمیشه . بردیمش دکتر ازمایش خون گرفت گفت کلسیم و ویتامین D خونش بالاس گفتن توی ادرارش خون یا کلسیم هست(وقتی دکتر میگفت حالم اینقد بد بود یادم نمیاد گفت خون یا کلسیم)دیشب دیدم به مربیش اروم میگه زانوهام خیلی درد میکنه دنیا رو سرم خراب شده میشه بگین خطرناکه؟چیکاررکنم
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماه و چهارده روزشه وزنش هفت کیلووسیصد گرمه وقتی بدنیا اومد سه کیلونیم بود ..بنظرتون وزنش کمه؟دندونم درنیاورده
- دوره مصرف .
سلام آقای دکتر به فرموده شما برای عفونت چشم دخترم پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید استاده میکنم تا چند روز ادامه بدم ؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر یه بچه ویروس سرماخوردگی داشته باشه تا چند روز میتواند به بچه دیگری انتقال بدهد
- مشت
سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهش حالت دست همیشه مشت چیزی دسش میدیم میگره ولی من چیزی برش میگرم دست براش میاره دست سفت میکنه مخواد به زور بگیر

