Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودک
سلام دخترم 7ماهه هستش و اسهال داره این چند روزی میشه که اسهال داره،ایا میشه از پودر او ار اس بدم اما روش استفاده رو نمیدونم.
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- سلام دخترم ششو نیم ساله است شربت سفکسیم ۱۰۰رو چه مقدار باید بهش بدم؟مچکرم
- ضربه به سر
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۱۶ ماهشه.۴ ساعت پیش از روی صندلی با پیشونی خورد زمین.خیلی گریه کرد،۴۰ دقیقه بعدش چون وقت خوابش هم بود خوابید،بعدش که بیدار شد،هوشیاریش خداروشکر عادی و معمولی بود،ولی پیشونی و بخصوص چشمش و ابروش کمی ورم کرده.خیلی نگرانم،احتیاج به دکتر بردن داره؟ برای تسکین درد پیشونی و ابروش باید چیکار کنم؟مثل همیشه ازتون خییلی سپاسگزارم بابت راهنماییتون.
- نوک انگشت اشاره
سلام خسته نباشید دختر من ۱۲ سالشه از دیروز تا الان میگه نوک انگشت اشاره دست چپش وقتی به یه جایی میخوره یه حالت سوزنی میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- غدد لنفاوی
- سلام دکتر پسرم ۷ ماحو یه روزش شبا تو خواب شیر میاره بالا خیلی هم پنیر میکنه شیر میاد تو گلوش تو خواب البته یه هفته پیش هم اسهال استفراغ خب شده ولی شبا خیلی شیر میار بالا
- گوشت اضافه
سلام خسته نباشید. دختر ۹ ماهه ای دارم که چند روزی میشه که بین ناحیه تناسلی اش تا مقعد گوشت اضافه دراومده. به نظر شما مشکلش چیه؟چیکار باید بکنم تا از بین بره؟ ممنون
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سالشه گرفتگی بینی با آبریزش زرد رنگ داره عطسه میکنه وگاهی سرفه ولی تب نمیکنه چه داروی بهش بدم
- نوزادم ۷ماه و۴روزهس دراینه ب خودش نمیخنده وپاهاشو تاالان نخورده یابازی نکرده باهاشون واسمش گاهی برمیگرده گاهی ن .ایرادی داره؟
- فاویسم
سلام . شربت آموکسی کلاو ۴۵۷ برای فاویسم ضرر دارد؟
- قطره رستانکس
سلام اقای دکتر پسر من ۲۰ماهست و به دکترش گفتم شبا تو خواب بی قراره وتکون میخوره قطره رستانکس تجویز کردن روزی یه پاف/چون برای زیردوسال ممنوعه بنظرتون چیکار کنم؟یه پاف هرسوراخ بینی یا فقط یه پاف درروز
- غدد لنفاوی شکم
- پریود«ترشح سفید»
من 13سالمه حدود یه سال پیش موهای زائد و... رشد کردن و هنوز پریود نشدم ولی بعضی موقع ها مخصوصا وقتایی که عصبانیم و خوشحالم و ... خیلی زیاد میشه یا نمیشه یا زیاد میشه خود به خود هی مجبورم لباس عوض کنم چندین بار علایم پریود داشتم ولی نشدم
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام بجای آزیترومایسین چه دارویی میتونم استفاده کنم دخترم بامصرف این دارو پوست صورتش خشک وقرمزشده بدنش هم مثل لکه های قرمز میشه سه دوزدادم تا الان
- کرونا
سلام اقای دکتر پسرم یک سال هفت ماهشه ابریزش بینی ویک بار تب کرده حالا سرفه میکنه ایا احتمال دارد کرونا داشته باشه
- فاویسم و شربت و قرص اموکسی کلاو
آیا شربت و قرص اموکسی کلاو برای پسر بچه های ۸ و ۱۲ سال مبتلا به فاویسم مشکل دارد ؟
- سلام اقای دکتر پسرم 9 ساله 2 هفته متوجه شدم کف پا هاش ویکم کف دستش زرد شده خیلی میترسم چشماش سفیده حالش هم خدارو شکر خیلی خوبه چکار کنم زودتر خوب بشه
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم یک سال ی ماه داره دوروزه همش مدفوع میکنه اسهالی نیست ولی س چهار بار دفع داره علتش چیه؟؟؟
- گاو درد
من گلودرد داشتم . چهار روز سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت دو عدد خوردم جمعا هشت قرص اما بعد سه روز دوباره گلوم قرمزه و چرکی و درد دارم ۱۲ ساله ۴۷ کیلو هستم

