Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص یدوکینول برای کودک یکساله بریم یانه
سلام بچمون یکسالشه و حدودا دو هفتس که تب و اسهال داره دکتر برای اسهالش قرص یدوکینول داده هر وعده نصف قرص این قرص خطرناک نیس ؟ عوارضش خیلی زیاد بود بدیم بهش یانه ؟
- قطره آ د
سلام خداقوت قطره آد پدیا بست بهتره یا آدسول؟
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- کرونا
سلام دکترتوروخداکمک من خودم نه جایی رفتم نه کسی دیدم الان دوروزه گلودردشدیدوسرفه خشک کم دارم دیشبم یبارتب تا38داشتم امروزرفتم دکترچقددارونوشته گفت اگه خوب نشدی دوروزدیگه بیا کمکم کنیداگه کروناداشته باشم بابچه 6ماهم چه کنم دوتاپسر10و15ساله هم دارم نمیدونم تست کرونام کجامیگیرن رشتی نیستم هیچجاهم بلدنیستم توروخدابچه هام نمیگیرن من همش این دوروزماسک. زدم ولی کسیوندارم که کمکم کنه که قرنطینه شم همه کارامئخودم انجام میدم راهنماییم کنیدخیرببینید
- جوش دست
با سلام خسته نباشید آقای دکتر من دخترم ۵ ساله هست سرماخوردگی داشت و بعدش دستش و پاش جوش بزرگ زد بعد جوشه سفت شد و انگار تاول زده بود ترکید و از توش اب اومد بیرون بعد قرمز شد انگار زخمه از چی میتونه باشه چه دارویی مصرف کنم سیتریزین دادم گفتم شاید حساسیت هست چون دخترم حساس هست ولی آوری نکرد
- شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- سرماخورردگی
سلام خسته نباشید ، من پسرم ۳ سال و ۷ ماهش حدود ۳ روز پیش تب جزعی کرد بردم دکتر گفت گلوش عفونت داره دوتا شربت zithromax چهار سیسی ، و لورکستادین ۳سیسی ، و پروفن دادن ، از اون روز صداش کامل گرفته خیلی خیلی اروم حرف میزنه ، سرفه میکنه خشک و خلطی ک بعضا بخاطر خلط بالا میاره ، و تو این ۳ روز تبش ۳۷ و ۸،۹ میشد وقتی تب میکرد بیحال و حوصله میشد کمی هم لرز داشت ، ۲ روز بود تبش قطع شده بود ک امشب تبش ۳۷ و ۷ بود ، و اینکه هربار شربت لورکستادین و دادم افتاده ب سرفه و بالا اورده دیگه از دیشب نمیدم ، چیکار کنم چه دارویی بدم ک زودتر خوب بشه
- قطع امپرازول
باعرض سلام وسپاس ،دختر9ماه هام به مدت 4ماه هرروزنصف کپسول امپرازول مصرف کرده ایا حالا میتوان قطع کرد؟
- ضد تهوع
سلام. كدام ضد تهوّع مناسب دوران شيردهي است ؟ (بچم يك سالشه)
- برای پودرلیدی میل سوال داشتم
دخترم ۱سال و نیمشه بهش لیدی میل بدم با شیرخشک ضرر نداره لیدی میل براش
- خارش سر
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم سرش رو میخارونه . شامپو ضدشوره ازفال ایروکس به پیشنهاد دکترش استفاده کردم ولی بهضی وقتها بازم میخارونه . البته شوره نداره ها . میخوام بدونم چه شامپویی براش استفاده کنم؟
- سلام خسته نباشین پسر من ۵سالشه گلودرد داره شربت آزیترومایسین رو گرفتم باید چقدر بدم وچندبار روزی
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام پسرم ۵ماهشه آلرژی پروتئین گاوی داره الان دوماهه که سرما خورده هرچی بهش دارو میدم بهترنمیشه زیادهم بالا میاره
- شیر خشک
سلام آیا میشه بعد از یکسالگی شیر پاستوریزه جایگزین شیرخشک بشه؟برای کودکی که شیرخشکی هست
- سرفه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر عزیز پسر دوساله با وزن 11.5 دارم که چندروز پیش سرما خورد شربت سیموسپان و سیتریزین دادن دکتر . ولی الان دوشبه که شبها سرفه خشک نیکنه حدود نیم ساعت . چه شربتی بهش بدم؟
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و احترام آقای دکتر دخترم دوسال و دوماهش داره میشه ولی همچنان شیر مادر میخوره و به شدت وابسته است بهترین روش گرفتنش از شیر چه راهی است
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- در رابطه با کودکان
کسی که در کودکی روی مصرف نکرده باشه میتونه در ۱۹ سال مصرف کنه و قدش بلند بشه
- کمک از دوست
دختر ۳ساله ام س روزه تب داره بیشتر شب تبش میره بالا

