Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از سفیکسم
سلام آقای دکتر برای دخترم که ۲سال و۸ماهشه چند سی سی از سفکسیم ۱۰۰ می تونم بدم
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام دخترم نزدیک به دوسالشه شیرمادرمیخوره به شیرگاوحساسیت داره تمام بدنش کهیرمیزنه الان میخام کم کم ازشیربگیرمش وزنشم خیلی کمه نمیدونم جایگزین چی بهش بدم یبارشیرخشک ببلاک بهش دادم هم حساس بودفاویسم هم هست لطفاراهنماییم کنید
- دل درد
سلام پسرم ۵ سالشه دیشب تو خواب شیر موز بهش دادم بعد از یک ساعت با دلدرد شدید از خواب بیدار شد و بالا اورد یکساعت اروم شد و خوابید دوباره با دلدرد بیدارشد دیسیکلومین هم یبار دادم با روغن زیتون شکمشو چرب کردم هی یه زره خوب میشه دوباره دلدرد داره
- شیاف
سلام آقای دکتر بچم 20 ماهشه تب کرد دکتر گفت تایلوفن هر 4ساعت 6 سی سی استفاده کنه اگه تبش زیاد بود همزمان شیاف هم استفاده کنه میخوام بپرسم بنطرتون استفاده هنزمان مشکلی نداره؟
- سلام پسرم تب داره علایم سرماخوردگی هم نداره وچهارسالشه دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاس چکاربایدبکنم
برای تب پسرم که چهارسالشه چکارکنم علایم سرماخوردگی هم نداره دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاست ممنون میشم راهنماییم کنین
- سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- مقدار مصرف سفکسیم 200 در کودک 6ساله
سلام پسرم را باتب و سرفه دکتر بردم براش قرص سفیکسیم 200 هر12 ساعت یکی تجویز کردن برای سن 7 سال این دز زیاد نیست؟
- کش و قوس
دخترم ۱ سالو نیمشه ک از ۵ ماهگی فهمیدم ک وقتی خابش میاد ی چیزی میکشید رو صورتش و با دستاش اونا هی میکشید و زور میزد و هی پاهاشا جم میکرد ب طرف دلش و دوباره تکرار میکرد تا خابش میبرد الانم هنوز همینجوره و با دستاش شلوارشو میگیره و ب طرف صورتش میکشه و زور میزنه و ی چن دیقه ای این کارا میکنه و خابش میبره خیلی نگرانم از این کارش علتش چیه
- خمیازه کودک
سلام کودک ۸ ماهه دارم زیاد خمیازه میکشه یا دهنش زیاد باز میکنه
- مقدار دوز استفاده برای کودک
با سلام کودک ۶ساله دارم دکتر آزیترومایسین داده یادم رفته هر چند ساعت باید بدم؟ آیا هر ۶ساعت میشود؟
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- بیخوابی کودک
به نوزاد ۱۰ماهه ام بی بی سد بدم تاثیر داره شبا هر ده دقیقه یه بار بیدار میشه چیکار کنم
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه
- زردی کف دست و پای پسرم
با سلام پسر من دو سال و هشت ماه است،کف دست و پاش زرد.علتش رو میخواستم بپرسم
- اسهال کودک
سلام خسته نباشدمن دوقلودارم دوساله هستن چهارروزاسهال گرفتن بادروهم رفع نشده دارو پدی لاکت وزینک من به بچه ها ازیک سالگی شیرپاستوریزه میدم به جای شیرخشک ایا ممکن بخاطراین باش یانه توصیه شماچیه
- تب
سلام آقای دکتر پسرم تو یکماه دوبار این ویروس جدید را گرفته که گلو درد و تب داشته سه روز تب داشت و شربت کوآموکسی کلاو خورد بهتر شد و بعد از یک هفته دوباره تب و گلو درد و گرفتگی بینی دارد چکار کنم همش این ویروسه میره وبرمیگرده چه داروی بدم از دو روز قبل عید تا حالا همش مریض هست وتا حالا چهار نوع چرک خشکن خورده چی داروی بهش بدم واینکه چکار کنم مریض نشه آنقدر زود
- گرفتگی بینی و عطسه
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۱۷ماه هست الان دو روزه موقع شیر خوردن و خوابیدن به پشت بینیش صدا میده انگار گرفتگی داره در طول روز هم چندتا عطسه میکنه به نظرتون چیکار کنم؟
- علت ورم سینه کودک سه ساله
باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید دختر سه ساله من امروز که از خواب بیدار شدم متوجه شدم سینه هاش ورم کرده ، دلیلش چی میتونه باشه؟

