Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- انتقال ویروس آبله مرغان
آیا بزرگسالی که به دیدن بچه ۱۴ ساله ای که آبله مرغان گرفته رفته میتونه خودش ناقل ویروسش باشه؟ اگه هست تا چند روز دوری اون بزرگسال از بچه ۳ساله توصیه میشه؟
- دل درد
دختر ۳ساله دارم دو هفته هست می گه دلم درد داره
- سلام مقدار مصرف شربت سیفکسیم برای کودک ده ساله
برای کلود درد با خلط زیاد
- میوه
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم به بچه ای که شش ماهش تموم شده میتونیم زردآلو و موز له شده بدیم؟؟
- سلام عصربخیرببخشیدپسرم امروزاهنرباقورت داده هیچ اتفاقی براش نمیوفته
- تبنوزاد
سلام علتتبناگهانینوزاد۸ماههچیه؟؟
- الت تناسلی
سلام پسر18ماهه دارم که امروز متوجه شدم الت تناسلیش دقیقه دور اون خطی که ختنه شده بود قرمز شده وقاچ خورده (وقتی که3ماهه بود ختنه شد ومشکلی نداشت بجزاینکه التش پنهان بود که با مشورت دکترگفتند موردی نیست و مدلشاین شکلیه) و یه چیزهای سفید انگار بهش بود بچه نمیذاره اصلا دست بهش بزنی، چه پمادی باید لستفاده کنم؟ لازم دکتر ببرمش؟
- دگزامتازون 3 بار در سال
سلام وقت بخیر،، اگر یه کودک 6 ساله،، 3 بار در یکسال دوز مناسب آمپول دگزامتازون مصرف کند عوارض زیادی خواهد داشت؟
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- وزنگیری
سلام دخترم هنگام تولد 3 کیلوو 150 گرم بود الان 15 ماهشه 9 کیلو 500 گرم خوراکش خوبه همه چی خوب میخوره اما وزنگیریش خوب نیست باید چکار کنم
- استوکر
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه میزان دوز شربت استوکر چقد باید باشه و چه زمای بهتره بدم و باشیر چقد فاصله باشه؟ قطره آدزیر بهش میدم ایا باشروع استوکر باید قطع شه یا ادامه بدم؟
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- شربت سفیکسیم 100
سلام عرض ادب،دخترم 5 سال داره و وزنش 22 کیلو،شربت سفیکسیم 100 رو به چه اندازه ای استفاده کنه؟
- صحبت کردن کودک
با سلام وخسته نباشید ممنون از تمام راهنماییهاتون سلامت باشید پسر من ۲۶ ماهه است همه چیز رو تشخیص می ده هر چی رو که می گم می ره می یاره اسم خیلی از وسایل رو بلده ولی دوتا کلمه روکنار هم نمی گه کلمه رو تنها می گه نگرانم که چرا صخبت نمی کنه می شه راهنماییم کنید که تا چند ماه دیگه می تونه دو کلمه رو باهم بگه مانند من اومدم
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟
- قطره اهن فروتونیک
با سلام قطره جدید اهن فروتونیک جدیدا به بازار امده ایرانی و قیمت مناسب داره نوشته که دندون سیاه نمیکنه و یبوست نمیاره شما این دارورو تایید میکنید به کودک ۱۰ ماه بدم؟؟؟؟ سپاس
- پرسش در مورد شربت سفیکسیم ۱۰۰
با سلام.۲روزه ک سفیکسیم ۱۰۰ب کودک ۶ماهه میدیم و گلاب ب روتون خیلی اسهال شدیده لطفا راهنمایی بفرمایید
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰
سلام. پزشک به دلیل تب و سرفه برای پسر شش ساله ام که ۲۲ کیلو وزن دارد سفیکسیم ۱۰۰ داده هر دوازده ساعت اما مقدار تعیین نشده .میخواستم بدونم چه مقدار باید به ایشون بدم.متشکرم

