Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام. آقای دگتر خودم سرماخوردم و گلوم دردمیکنه به بچم شیر میدم . میخواستم بپرسم چه دارویی بخورم که مشکلی نداشته باشه برای بچه؟واینکه درسته که میگن چون شیر من رو میخوره اون سرما نمیخوره
- کندی رشد در کودک
سلام دخترم هشت سالشه.نسبت به همسالانش خیلی نحیف و لاغر هست.خیلی کم اشتهاست.قدش تقریبا ۵الی ده سانت کوتاه تره از همسالانش.وزنش۲۲kg خیلی نگرانم چه آزمایشاتی رو پیشنهاد میدید انجام بدیم؟
- نگهداری دارو
سلام . شربت تایلوفن تا چند روز بعد از باز شدن و نگهداری در یخچال قابل استفاده می باشد ؟
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ در کودک ۴ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۴ سالشه و حدود ۱۶ کیلو هست می خواستم ببینم مقدار مصرف سفکسیم چقدر هست؟ ممنونم
- سلام من یه پسر ۵ماه و ۲۰روزه دارم که نزدیک یک ماه سرفه های پراکنده داره بعد صب ها بیشتر حالا براش سفکسیم گرفتم خوب وزنش هم ۸کیلو روزی چند و چقد بدم
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- زنبور
سلام پسرم 8 سالشه بعد امروز تو باشگاه زنبور نیشش زده ولی معلوم نیس چه زنبوری بوده حالا دکتر بردیم وامپولم زده ولی همچنان متورم وقرمز هستش خواستم نظرتونو بدونم.
- شربت
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سالو ۸ ماهشه بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه نمیدونم از چیپس سرکه ای که خورد هستش یا سرما خوردگیه ی شربت ک جلو گیری کنه از سرفه چیه میشه بگین لطفا تا بخرم بدتر نشده
- تغییر رنگ پوست
سلام دگتر جان سه بار ازتون سوال کردم ممنون میشم جوابم رو بدی لطفا خیلی نگرانم پسرم بیست ماهشه چند ماه پیش تب کرد بعد کل بدنش قرمز شد بعد چند وقت سفید شده مثل لکه خیلی نگرانم مریضی پیسی نباشه راه درمانش چیه اصلا این چه مریصیه خوب میشه بنظرتون لطفا جوابم رو بدید ممنونم
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سال و نیم داره لوزه هم داره . واکسن انفولانزا اولین باره میزنه چنددوز و به فاصله ی چند هفته بزنه؟
- داغی سر
سلام آقای دکتر بچه م ۵ماه و نیمه س کل سرش به جز پیشونی و کف دستش همیشه گرمه .علتش چیه آقای دکتر
- دندان کودک
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- سرما خوردگی و تب
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
- قطره آدزیر
سلام دکترپسرم ۱۷ماهشه ودوسه کلمه حرف نمیزنه همه چیزومیفهم ولی زیادم باهاش کارنکردم وشماشربت ساندرس زینک لطف کردیدوگفتیدبخرم قطره آدززروچندماه نخورده الان قطره آزیرواشکال نداره باشربت ساندروس زینک بهش بدم یافقط شربتوبدم ممنون ازراهنماییتون اجرتون باخدا
- غذای کودک
با سلام و عرض خسته نباشید...ببخشید بچه من ۱ سال و نیمشه و اصلا خوب غذا نمیخوره...هر غذایی بهش میدم دو لقمه میخوره و بعد دیگه اصلا نمیخوره...از سوپ گرفته تا هرغذایی که فکرشو بکنید...فقط ۳ یا ۴ ساعت یکبار شیرشو میخاد.وهمش طلب شیر مبکنه.شبرخشکیه....بنظرتون چیکار کنم؟
- شکم درد
بردمش دکتربهش داروداد واسه يبوستش پيدرولاکس دادخوب بودتاوقتي ميخوردولي وقتي داروش تموم شددوباره يبوستش برگشت شکم دردنداشت الان اينجوري شده
- گرده عسل
با سلام برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۷ ،۸ ساله از گرده عسل میشه استفاده کرد ؟ چه مقدار؟

