Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوزاد 45روزه دارم خیلی سرفه میکند و دستشویی هم که میکند رنگ سبز هست قطره پلاژیرب دم خوبه یا چیز دیگه ای بدم
- شیر مادر
سه ماه از زایمانم میگذرد اما همچنان شیر افزا مصرف میکنم،چکار کنم شیرم زیاد بشه فقط برای نصف روز میتوانم پسرم را شیر دهم و از شیرخشک استفاده می کنم
- مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسرمن ۴سالشه و۱۶کیلو وزن داره دکتر واسشون سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت تجویز کردن اما مقدار دارو متوجه نشدم چند سی سی بهشون بدم ممنون
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر پسرم پانزده ماهشه خیلی سرفه خروسکی میکنه شیر میخوره بالا میاره چه شربتی بدم
- کواموکسی کلاو
سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو و نیم هستش ۵ سالشه سرماخورده دکتر کواموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۸ و نیم سی سی خواستم بدونم مقدارش درسته و اینکه دخترم یه مقدار اسهال گرفته چیکار کنم دارو را ادامه بدم یا قطع کنم الان ۴ روزه دارو را بش دادم
- تب وعفونت
سلام ببخشید دخترم ۱۲کیلو وزن دارد شربت سفکسیم چطور استفاده کنم در تب شدید تاثیر دارد
- سلام وخسته نباشید اقای دکتر من بچم پنجاه روزشه دوسه روزه هم سرفه مکنه هم زور به کلوش میاد شیر تو دهانش جمع میشه بعضی وقتا هم خور خور مکنه فک کنم گلوش درد مکنه
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
پسرم دوسالشه و سرما خورده دکتر براش آزیترمایسین ۲۰۰ تجویز کردن هر ۱۲ساعت دو و نیم سی سی وزن پسرم ۱۴/۵ کیلو میخواستم ببینم اوکی؟ اخه آزیترو مایسین روزی یکبار معمولا تجویز میشه
- سلام پسرم ۸ ماهشه تب سه روز داشت بعد از سه روز تب قط شد ودر سمت راست مثانش یکم ورم کرده مثل حالت فنگیه
- دارو برای کودک
سلام آقای دکتر ببخشید پلارژین واسه قرمزی و التهاب گلو خوبه؟
- سلام آقای دکتر دخترم ده ماهش تمومه میتونم اب آلوبخارا بهش بدم برا یبوستش
- گرمای بدن و عرق کردن
با سلام دختر من 6 سالشه همیشه گرمشه حتی زمستون ها هم اگه تو خونه باشه لباس نازک میپوشه خونه ماهم هر کی میاد میگه چقدر خونتون سرد هستش اگه بچه هم همراه داشته باشند اونا هم حس سردی تو خونه ما میکنند تو ماشین هم لباسلشو که زیاد گرم نیست در میاره وگرنا عرق میکنه وقت خوابم هر چی بندازی روش از روش میکشه میگه گرمه میگه چرا من همیشه گرممه میخواستم بپرسم علت چیه لازمه به دکتر مراجعه بشه من چن ماه پیشم آزمایش کلی ازش برداشتم مشکلی نداشت ممنون میشم راهنمایی کنید
- راه رفتن روی پنجه پا
سلام کودکی دوسالو نیمه دارم اکثر اوقات روی پنجه های پا راه میرود آیا مشکل خاصی دارد حدود هشت ماه هست که اینجور شده
- شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر.نوزاد پنج ماهه ای دارم.اصلا خواب پیوسته ندارد.نوزادی تشخیص رفلاکس پنهان دادن است امپرازول ساشه دادم یک ماه بهتر نشد.قطع کردم. به خاطر تعداد دفعات زیاد بیدار شدن در خواب پیش فوق نچتخصی گوارش کودکان بردم.شربت دومتیدون تجویز کردن این شربت برای این سن نوزاد مجار است؟ممنون.
- دندان کودک
- سرفه
سلام دخترم ۵۰روزشه سرفه میکنه و گرفتگی بینی داره دکتر بهش ازیترومایسین داده روزی ۱و نیم سیسی ۱هفتس خورده ولی باز سرفه داره
- تب و دل درد و اسهلال
با سلام کودکی نه ماهه دارم به علت عفونت گوش دکتر انتی بیوتیک تجویز کرد بعداز دادن انتی دخترم دچار اسهال شد الان نزدیک دو ماه است که تند تند مدفوع میکنه وچند شب هم هست که دلدرد داره گریه میکنه وزن نه کیلو
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- معده
سلام آقای دکتر میبخشید من پرسیده بودم نوزادم ۷۹روزه و از روز اول بیست دقیقه بعد هربار شیر خوردن روی دستام نگهش میذاشتم و تا کی باید این کار رو ادامه بدم شما فرمودید اگر وزن گیری مناسب داشته احتمالا ریفلاکس مطرح نمی باشد پس یعنی دیگه نیاز نیست نگه داشته باشم؟یا ۵دقیقه کافیه؟

