Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه من 6ماهشه چند میلی لیتر باید شربت بهش بدم
- سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام دخترم وزن گیری خوبی نداره الان دو ماهش هست خواستم ببینم اپتامیل پی دی اف خوب هست برای وزن گیری نان استفاده کردم اصلا تغییری نداشته وزنش؟؟؟؟
- روش مصرف شربت آزیترو ۲۰۰
سلام وقت بخیر دخترم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه پزشک برای عفونت گلو آزیترو ۲۰۰ داده و گفته روزی ۳ و نیم سی سی مصرف بشه دیشب ساعت ۱۱ ، ۳ و نیم سی سی داریم ولی خب هنوز تب داره . آیا نباید برای بار اول ۷ سی سی به بچه میدادیم؟ امکانش هست امروز جبران کرد؟ ظاهرا میشه روز اول هر ۱۲ ساعت داد و از روز دوم هر ۲۴ ساعت
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد ۱۹ روزه که شیرخشکی هست و ببلاک ۱ میخوره اما دوروز به دو روز گاهی مدفوع نمیکنه و به خودش میپیچه و زور میزنه ببلاک کامفورت بهش بدم بهتره یا نان ۱ رو امتحان کنم.
- افتادن
سلام. پسر ۲ و نیم ساله ام روی ماشینش که ارتفاع ۲۰ سانتی داره سرپاموند ماشین راه افتاد پسرم افتاد سرش روی سرامیک کف خونه پایین اومد بالای ابروش قرمز شد من فکر میکردم چیز مهمی نباشه موقع ظهر بود گریه کرد خوابید بعداز یک ساعت بیدار شد خواب الود بود از بقلم پایین نمیومد بردمش دشویی اومد بازم سرحال نشد همینجوری تو بقلم موند بعد نیم ساعت یک دفعه استفراغ کرد بعدش دیگه حالش خوب شد الان بعد از ۴ ساعت دیگه طوری نشد سرحاله.میخواستم بدونم یک بار استفراغ نشونه بدیه. با این اوضاع کرونا واجب بیمارستان ببریمش
- رشد نوزاد
دخترکم چهار ماهه و دو هفته است و نمیتواند چیزی را با دست بگیرد و در ضمن غان و غون هم نمیکند آیا نشان دهنده کدام مشکل است؟؟
- نوزادیکماهم خیلی گریه میکنه مخصوصاشبهااینقدرگریه میکنه ازحال میره
- مدفوع
باسلام نوزادم ۳ ماهست سه روزه مدفوع نکرده هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چه کاری میتونم انجام بدم
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- زبان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم سه ماهه است زبونش یه کوچولو قرمز از چی میتونه باشه
- اسو مپرازول
سلام دهتر من 2 سالشه برای رفلاکسش شربت زانتاک و یا دانه های کپسول اولنتپ میدادم ولی زیاد نتیجه بخش نبوده چون بد مزه است یه مقدار سخته . از خارج برام کپسول نکسیوم(اسومپرازول) فرستادم. میتونم استفاده کنم برای دخترم؟
- دیر درامدن دندان نوزاد
با سلام پسر من ۱۴ ماهه است چهار دندان دارد دوتا بالا و دوتا پایین تقریبا در۶ و ۷ ماهگی پشت سر هم این چهار دندان جلو را دراورد ولی از آن زمان تا الان دندانی در نیامده و بعضی اوقات بسیار ناآرامی میکند باید به پزشک مراجعه کنم ؟
- تغذیه
سلام خدمت اقای دکتر ایا میتوان به حریره ی نوزادی که یک هفته ی دیگر هفت ماهگی آن تمام میشود یک دانه پسته هم اضافه نمود با تشکر
- واکسن
با سلام واکسن پره ونار برای کودک چند مرتبه باید تزریق شود؟
- سلام دخترم ۴ روز دیگه وارد ۹ ماهگی میشه غذا و شیر خیلی کمتر میخوره
- عرق کردن
سلام علت عرق کردن پشت سر نزدیک گردن کودک۴ماهه چیست؟ ممنون از شما
- میگن دخترم سینه ش چرکی شربت اموکسی سلین خوبه بش بدم
- سلام دخترم ۵۰ روزش خیلی بد خواب شبا اصلا خواب نداره و بی قرار شربت بی بی سد بدم؟؟؟؟
- سلام دکتر دختر من ۱۱ سالش یک روز تب کرد بعد بدنش جوش قرمز زد علت چیه چطور درمان میشه

