Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر پسر من نزدیک10ماهشه9500گرم تب داره بدنش مدام داغه قطره پاراکید خریدم براش چقدر باید بهش بدم؟ چندقطره؟
- یبوست
با سلام دکترتازه سرلاک برنج رو برای بچه شروع کردم و بچه دچار یبوست شده همچنان سرلاک بدم بخوره؟
- تکان دادن دست و پا
سلام و عرض ارادت خدمت دکتر نوزاد دو ماهه من خیلی دست و پاهاش رو تکون میده و گاهی موقع شیر خوردن هم همینطور گاهی موهای خودشم میکشه. آیا اینا رفتارهایی طبیعیه یا اینکه میتونه نشانی از مشکلی باشه؟ سپاس و خدا قوت
- سلام اموکسی سیلین
ب نوزاد ۶ ماهه چقد باید اموکسی سیلین داد
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- ضربه به سر نوزاد
- عفونت گوش
دخترم ۴ ماه تمام دکتر بخاطر عفونت گوشش فارمنتین ای اس ۶۴۳دکتر داده هر ۱۲ساعت ۳ سی سی زیاد نیس برلی نوزادم؟؟یکبارمصرف کردم
- یبوست نوزاد شش ماهه
دخترم شش ماهشه وب علت شیر خشک یبوست داره .ایا میتونم پودر پیدولاکسی رو قاطی شیر خشک بریزم بهش بدم یانه؟؟؟
- پشت زدن نوزاد۶ ماهه
سلام آقای دکترپسر۶ماهه ایص.۱ دارم که باکمک میتونه بشینه به مدت کم..خیلی پشت میزنه..وقتی عمود میگیرمش اول خوب رو پاهاش میایسته ولی بعد چند دقیقه خسته میشه وشکمشو جلو میاره از کمر تاب میده خودشو..نگرانم مشکلی وجود داره؟ البته غلت میزنه به میزان زیاد.تو روروئک راه میره... یه نوزاد ۶ماهه چه توانایی حرکتی باید داشته باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنین...
- یبوست و کولیک
سلام. اقای دکتر بچه یکماهه من کولیک داره . شیر خشک هم ببلاک1 استفاده میکنه و شربت کولیک از هم استفاده میکنه و اینکه شکمش کار نیکرد ولی از شنبه کار نکرد تااینکه دیروز روغن گلیسیرین زدم و کار کرد از دیروز تاامروزم کارنور خیلی بخودش میپیچه . بنظرتون روغن بزنم بازم میترسم عادت کنه یااینکه شیرخشکش رو تغییر بدم؟
- تب و سرفه و آبریزش بینی و اسهال نوزاد7ماهه
پسرم هفت ماهش هست سرماخورده تبش میره و می یاد سرفه خلط دار داره آبریزش بینی و اسهال هم داره و گریه وبیقراری میکنه و بی حوصله هم هست دارو بهش آزیترومایسین ،دیفن هیدرامین وقطره پلارگین دادیم بهتر نشده
- اسهال دختر یک ساله
با سلام دختر یک ساله ما الان چند روز که شکم رویه گرفته شاید روزی هم شش بار.از نظر وزنی هم ضعیفه بخاطر نفخ معده که داره هرچیزیهم نمیتونیم بهش بدیم ممنون میشم اگه بخاطر شکم رویه اش راهنماییم کنید که چه چیزی واسه درمانش باید بخوره
- رفلاكس و آلرژي
بإسلام دختر٤ماهه اي دارم كه رفلاكس و آلرژي به پروتين گاوي دارهً.شيرخشك اچ آ خورد خس خس سينه و استفراغ وناله در خواب داشت.شيرخشك اي آر دادم خوب شده ولي صورتش پر از جوش هاي قرمز هست كه دكترگفت بخاطرآلرژيه.شيرخشك چي بدم خوبه؟همين شيرخشك اي آر بدم مشكي نداره؟باوجود زياد شدن جوش ناي صورت؟
- سرفه خشک
سلام پسر من تازه سه ماهشه و سرفه میکنه و بینیش کیپ شده چه دارویی باید بهش بدم؟ وزنش ۵ کیلوعه
- صدای ناهنجار
سلام وقتی نوزاد خواهرم به دنیا اومد گریه که تموم میشد ته گلوش ی صدای ناله هم داشت دیروز خواهرم رو ترخیص کردن ولی بچه رو بستری کردن و علت رو نمیگن بهنظر شما علت چیه؟؟
- زور زدن بیش از حد نوزاد
نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و صورتش به رنگ قرمز میشود...روزی یک یا دو بار مدفوع به رنگ زرد رنگ میکند تقریبا شل هست... چکار کنیم که نوزادمان اینقدر زور نزند و مشکلش چیست ؟
- زردی نوزاد
با سلام بیلیروبین 4.5 برای نوزاد 25 روزه نیاز به بستری شدن در بیمارستان و استفاده از دستگاه هست؟ممنون از راهنمایی شما.
- وزن نوزاد
سلام من یه دختر 3 ماهه دارم با وزن 4کیلو و800 گرم و وزن موقع تولدش هم 3کیلو و200 گرم بوده شیر خودم میخوره ولی احساس میکنم وزنش کمه چیکار باید بکنم
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- شربت اشتها راسیپ
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ماهگی کل شیر خشک نخورد قبلا خیلی عالی میخورد بعد موقع خواب میدادم و بعد هم کلا دیگه نخورد تو خواب میدادم متوجه میشد و نمیخورد دکتر بردم شربت زینک داد تاثیری نداشت تا الان که ۶ماهش شده خودم سرخود از داروخانه شربت راسیپ خریدم هر شب یه سیاسی میدم خیلی اشتهارش خوب شده هم شیر میخوره هم غذا کمکی به نظر شما ضرر نداره؟ این شربت عصبی و پیش فعال و شرور تر میکنه بچه رو ؟

