Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم یازده ماهشه سرماخورده احساس میکنم گلوش هم دردمیکنه ،آقای دکتر میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟؟ چند سی سی؟ ۹کیلو داره ،،،ممنونم
- ازشیرگرفتن
سلام روزبخیر پسرم ۲۹ماهشه در ۱۹ ماهگی یکبار از شیرگرفتم ولی بخاطر دلسوزی خانواده و گریه بچه دوباره شیر دادم درضمن علاقه ب سرلاک و شیر خشک و شیشه شیر پستانک نداره اصلا حتی شیرمم قطع کردم انقد بچه خورد تا اومد باز خیلی وابسته به شیر منه غذاخوردنش هم خوبه اما این شیرو ب هیچ عنوان ترک نمیکنه حتی تلخک هم استفاده کردم فلفل زدم بازم خورد دیگه ۲.۵سالشه چکارکنم از شیر چطور بگیرم
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
سلام وقتتون بخیر شربت زینک سولفات اگر به صورت دائمی مصرف بشه ایا عوارضی دارد ؟
- سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- سلام دکترپسر من ۵ سالشه آزیترومایسن ۲۰۰ رو تو چه دوزی بهش بدم حدودا ۱۹ کیلو هست
- غده چربی در ناحیه کمر
سلام پسر من الان ۹ سال داره موقع تولد وزنش ۴۷۰۰ بود وهنگام تولد در ناحیه کمرش کنار ستون فقراتش یه توده برجسته که روش رگهای خونی داشت بود بعد از ام آرآی و سنو گرافی پزشک تشخیص داد که چربی هست ومشکلی نداره بعداز چند ماه اون ناحیه صاف شد و دیگه برجسته نبود ولی همچنان ظاهرش طبیعی نیست و روش همون رگهای خونی هست و کمی فرو رفته شده و اینکه جدیدا هر چند روز یکبار پسرم از درد در اون ناحیه شکایت میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکل چیه و چه تخصصی از پزشکان مناسب هست
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید پسرم ۲سالو نه ماهشه آبریزش بینی شدید و سرفه های خلطی داره الان یک ماهه طبق دستور پزشک از قرص فکسوفنادین اسپری سالبوتامول و دوبار تزریق آمپول ضد حساسیت و همچنین آمپول های بخورسرد استفاده کردم ولی بدتر شده چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- میزان قطره اهن
سلام .پسرم یک سال و ۱۸ روزشه با وزن ۱۱ کیلو بخاطر کرونا ازمایش خون نبردمش هنوز.دوتا سوال دهرم یک اینکه ازمایش خون حتما باید انجام شه؟ و دوم اینکه بچه یکساله همچنان روزی یک میل قطره ادزیر باید بخوره؟و قطره دیگه ای لازم نیست؟مسرم شیر مادر میخوره و غذا
- بینی
سلام اقای دکتر دختره من نزدیکه ۱۳ ماهشه وبینیش ک پرمیشه نمیذاره تمیزش کنم باید ازچه قطره ای استفاده کنم تا شستشو بده وتمیز شه داخل بینیش
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- مکمل ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم 2سال و 4 ماهشه فقط آدزیر بهش میدم مکمل ویتامین دی یا ویتامین دیگه ای چی باید بهش بدم؟
- غذانخوردن کودک
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۶ماهشه خیلی ضعیفه واشتهاش نسبت به قبل خیلی کم شده چه شربتی بهش بدم تاغذاش خوب شه؟ممنون بابت راهنماییتون
- سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
- شربت
سلام وقت بخیر.آقای دکتر بچم دوسالش شبا بهش ۵میل شربت آهن فروگلوبین وصبح ها ۵میل مولتی کیندریوروویتال میدم.به غیراز ریزمغذی که مخصوص هرشربت..ولی در هردو زینک وویتامین c داره.اشکالی نداره ؟بیشترازحدنیست؟
- گرفتگی
سلام پسرم ۵ سالش هست با وزن ۱۸ کیلو ، صداش گرفته انگار خلط داره قطره بینی استفاده میکنم تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم آقای دکتر، ممنون
- دندان
سلام دخترم 15ماه دارد ولی هنوز دندان در نیاورده ایا مشکل خاصی دارد
- دددستشویی
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳ سال نیم داردباوزن ۱۴ کیلوهستش ۸روز میشه دستشویی میکنه ۸روزدستشویی کردن عادی هستش یاچکاربایدکرد.ممنونم
- وجود دانه های ریز روی بدن
تمام بدن بچه پنج ساله دانه ریز زده بدون تب و سرفه.دلیل چی میتونه باشه
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم

