Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک اپتامیل پپتی یک
سلام اقای دکتر. نوزاد من حساسیت به پروتیین گاوی داره دکتر براش شیرخشک آپتامیل پپتی یک داده. بعضی ها میگن این شیر رژیمی هست و مقوی نیست. صحت داره این حرف؟
- شیر دهی
نوزاد سه ماهه ام حداکثر ده دقیقه شیر میخوره نگرانم احساس میکنم سیر نمیشه.وزنش ۶کیلو.شب ها تو خواب بهش شیر خشک هم یه وعده میدم
- تغذیه نوزاد
سلام من دخترم نوه ماهشه گفتن تخمه بلدرچین بده سفیدشم میدادم بعد فهمیدم باید زردشو بدم دخترم کامل میخورد میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- رنگ سبز تیره مدفوع وآبکی
کودک من الان۱ماه هست که شیر نان۱میخوره ولی از روزی که این شیر رو شروع کردم شکمش روزی ۱بار یا ۱روز درمیان که کار میکند به رنگ سبز تیره وآب خالی به همراه کمی دانه های زرد رنگ است وقت شیر خوردن بیقراری میکند وبه نصبت قبل کم تر شیر میخورد ولی وزن گیری خوبی دارد وحال ظاهری اوخوب است وبازی میکند وسروحال است
- شیرخشک
سلام خسته نباشید. نوزادهفت ماهه ای دارم که باوزن2900گرم.الان هفت ماهه است وزنش کمه هفت کیلوخیلی ضعیفه اماتحرک زیادداره الان چهاردست پامیره.میخاستم بدونم شیرخشک بهش بدم یانه
- بادکردن یک طرف بیضه نوزاد
بیضه سمت راست پسرم خیلی بزرگتره ایا مشکلی داره
- تیروئید نوزاد
باسلام من دختر برادرم برای آزمایش تیروئید گفتن آزمایشش مشکوک الان چهارده روزگیش بازم آزمایش گرفتن ازش5.50بوده آیا خطرناکه
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه
- قد و وزن نوزاد
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ،دخترم امروز واكسن ٤ ماهگي رو زده وزن و قد تولدش ب ترتيب ٢/٦٦٠و ٤٧ سانت بوده امروز وزن وقدش ٦/٥٠٠ و ٥٨ سانت شده وزنش رو گفتن اضافه وزن داره واي قدش رو خودم انتظار داشتم خيلي بلندتر شده باشه تو اين دوماه يعني از ماهگي به بعد ٤ سانت رشد كرده درماهگي ٥٤ سانت بوده بنظر شما قدش خوبه؟چيكار كنم بلندتر شه خوابش بايد بيشتر بشه؟؟؟؟
- علاوه بر ویژگی فوق، دو کاربر میتوانند از دستگاه فشارخون OMRON استفاده کنند، طوری که هرکاربر دارای یک حافظه اختصاصی است. فشارسنج امرون محصول کشور ژاپن است که میتواند علاوه بر اندازهگیری دقیق فشار خون، نتایج حاصل را ذخیره کند. محصولات و تجهیزات ثبت فشار خون امرون امروزه در بیش از ۱۱۰ کشور دنیا به فروش میرسند. امرن ایران با بیش از 15 سال سابقه درخشان توزیع کننده برای تمام محصولات OMRON در تهران و سراسر ایران می باشد. دستگاه فشارسنج خون امرن از بهترین فشارسنج های دیجیتال موجود در بازار می باشد. در صورت نیاز از تامین کننده بخواهید که آموزش های لازم را برای استفاده ایمن ارائه دهد. برای انجام آزمایشات آزمایشگاهی از چه تجهیزات پزشکی استفاده می شود؟ دستگاه ام آر آی (MRI) یکی از تجهیزات پزشکی پیشرفته است که برای تصویربرداری دقیق از داخل بدن استفاده می شود. اولین مزیت استفاده از این نوع فشارسنج امرون، دیجیتالی بودن آن است که نیازی به فرد دوم برای گرفتن فشار خون ندارید. اولین تکنولوژی در فشارسنج OMRON که با آن آشنا میشوید، Intellisense است. این دستگاه فشار خون omron ، کوچکترین دستگاه از نوع خود می باشد که با توجه به سایز کوچکش قادر است فشار خون بالا را بسیار دقیق و مطمئن اندازه گیری نماید. Post was generated with GSA Content Generator Demoversion.
درصورتی که دور بازوی شما در حد متوسط (نهایتا 32 سانتیمتر) است، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و در غیر این صورت پیشنهاد تهران مدیکال، خرید فشارسنج امرون M3 خواهد بود که قادر است که برای اندازه گیری فشارخون در بازوهای بزرگ نیز محدودیتی ندارد. کارشناسان واحد تجهیزات گوشی پزشکی ریشتر هایپر صنعت فامکو شما را در جهت خرید مناسب راهنمایی می کنند. تعمیر فشار خون سنج امرون omron شامل تعمیر بخش های مختلفی می شود که از جمله ی آن ها می توان به تعمیر کاف، تعویض کیسه، تعویض ال سی دی تعویض گیج نشان دهنده ی میزان فشارخون و… فشارسنج دیجیتال بازویی امرن M3 مدل M3-new2020 با سه پارامتر فشار ماکسیمم(systolic) فشار مینیمم (diastolic) و تعداد ضربان قلب در دقیقه بادقت و حساسیت بالا مناسب برای اندام های متوسط و درشت با بازه سایز بازوهای بین ۲۲تا ٤٢سانتیمتر به همراه ١٢٠حافظه بصورت دو حافظه ٦٠ عددي براي دو يوزر و قابلیت گرفتن میانگین فشار خون در یک دوره و گارانتی تعویض ۳ ساله(باتری و کاف شامل گارانتی نمی باشد).داراي چراغ تشخيص صحيح بسته شدن كاف. لازم به ذکر است که سیسم سه فاز 220 ولت در اکثر صنایغ کاشی و سرامیک کشور مورد استفاده قرار می گیرد . This data has been written with . تلاش ما تامین و فروش کالای پزشکی برای برطرف کردن نیاز بیماران در سراسر کشور میباشد. ولی این موارد تنها 50 درصد راه برای رسیدن به دقیق ترین فشارخون شماست، 50 درصد دیگر مربوط به آگاهی و اطلاع شما درباره چگونگی استفاده صحیح از دستگاههای فشارسنج خانگی و حتی زمان مناسب برای اقدام به انجام اندازه گیری فشارخون است. فشارسنج دیجیتال بازویی (Omron) امرون M1 قابلیت اندازه گیری بسیار دقیق و مطمئن فشار خون توسط تکنولوژی هوشمند INTELLISENSE را داراست. بعد از اتمام اندازه گیری، فشار هوای درون کاف بصورت اتوماتیک خالی شده و اطلاعات مربوط به آریتمی قلب(نامنظم بودن ضربان قلب) و فشارخون بر روی صفحه فشارسنج بازویی امرن مدل M3 نمایش داده می شود. فشارسنج امرن (OMRON) مدل «M2» فشارسنج اتوماتیک و بازویی شرکت امرون ژاپن با کاف 22 تا 32 سانتیمتر و 30 حافظهی ذخیرهسازی برای یک نفر کاربر می باشد. تامین و تهیه کالا با کیفیت و به اصطلاح دست اول می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی که به مصرف کننده ارائه می گردد داشته باشد و در انتها این به نفع مصرف کننده می باشد. خمیر بدون سوزش استومی مونترال Osto-Paste : خمیر بدون الکل که با استفاده از آن پوست زخمی سوزش پیدا نمیکند و نمی سوزد . از آن برای محافظت کردن از پوست در اطراف استومی و همچنین درمان زخم ها و عارضه های پوستی اطراف استومی استفاده می شود. نکته جالب توجه که خود شما مشتری گرامی می توانید در مورد آن تحقیق کنید و به صحبت ما بسنده نفرمایید اینکه تا بحال هیچ گونه مورد خرابی و خطا در مورد این برند از فشارسنج گزارش نشده است! برخلاف تصور برخی که فکر می کنند ، CPU در تابلو برق و کنترل از اهمیت بالاتری برخوردار است باید یادآور شد که در واقع منبع تغذیه یا همان پاور ساپلای ( Switching power supply ) نقش تعیین کننده تری دارد ، زیرا اگر ولتاژ خروجی ایجاد شده در منبع تغذیه دارای نوسان یا ریپل ولتاژ( Voltage ripple) در خروجی باشد و یا اینکه به هنگام تغذیه مدارات داخل تابلو با کاهش جریان مواجه شود می تواند به قطعات گران قیمت داخل تابلو از جمله PLC آسیب جدی وارد کند. بهتر آن است اندکی از خمیر باقی بماند تا اینکه با شستن و پاک کردن تمام آن ، پوست را تحریک کنید.
- گوش درد
سلام آقای دکتر سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشیددکتر من دخترم پنج ماه و نیم هست الان یه مدتی میشه همش دستاش تو دهنشه بعد هی پاهاشو میماله به هم گریه میکنه بعد رنگ مدفوعش سبز و زرد شده بعد دست میزنم به گوشاش گریه میکنه مشکل چیه باید ببرم دکتر؟
- چنگ زدن کودک به سر و پشت گوش هر دو قسمت سر
سلام.نوزادم دو ماه و ۱۰ روزشه مدام با مشت و چنگ میزنه پشت گوشش و سرش هر دو قسمته.مشکل چیه
- یبوست نوزاد دوما ه ونیم
سلام خسته نباشید پسرم تو ۶ روز یبار دفع داشته دوبار هم خیلی کم که پوشک فقط یه ذره کثیف کرده میشه بپرسم چه کاری باید انجام بدم
- کم وزنی
دخترم ده ماهشه همش 6500کیلوشه وزن تولدش 2900 شیرخشک پپتی میخوره نمیدونم چرا وزن 4ماهگی ازمایش کامل داد هیچ مشکلی نداشت االبته بیماری پوستی داره دخترم ای بی ساده یا Eb simplex دکتر پوست گفت شیر ضد الرژی بدم سوالم اینه میشه شیر ساده داد به بچه یا نه الان بیماریش خیلی خفیف شده و روبه محو شدن هست فقط هم ناحیه کف دست و کفپا درگیر بود
- فرنی دادن
سلام اقایه دکتر خسته نباشید پسرم تو شیش ماهه روزی چند بار فرنی یاهمون سرلاکبدم؟بعد روزهای بعدی اضافه کنم مقدارشو ؟باتشکر از پزشک خوب
- ورم چشم
سلام نوزادم یک ماهشه چشمش یکم ورم کرده و چرک داره بنظرتون چکار کنم
- تغییر شیر خشک
سلام. برا ریفلاکس بچم ببلاک ای ار میدم اما دستشویی بزرگش زیاد شده و وطنم کم کرده بود در روز ۵ دارم دستشویی میکنه چیکار کنم دکتر
- میوه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزادی گه تازه وارد دوازده ماهگی شده پرتقال ونارنگی به دستش داد با تشکر
- کولیک
باسلام خسته نباشید نوزاد دوماهه ام کولیک داره باتجویز پزشک از قطره کولیکیز.دایمیتیکون.ایزی کول.پدی لاکت.کولیکید.اهورا نی نی.گل گریپ وکارمینت استفاده کردیم هیچ کدام تاثیری نداشته یه لحظه هم اروم نمیشه همش درحال زور زدنه اروغشوهم میگیرم تاسه چهارتا اروغ نزنه روزمین نمیزارمش شکمش هم خوب کارمیکنه.شیرخشک بیومیل میخوره.ازدلدرد حتی نمیتونه بخوابه توخواب هم زور میزنه دیگه نمیدونیم چیکارکنیم.ممنون
- گرانولوم نافی باید چیکار کرد
۶ ماهه است

